Gå til innhold



Foto

Landsdekkende Nissan4x4 Klubb med avd i hele Norge


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
82 replies to this topic

#41 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 04 September 2006 - 23:00

Bra, gutter! Da kommer dere til Svarstad 23-24/9 for å opprette avd. Øst:D Vi ses (?!)

#42 ingos

ingos

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5073 Innlegg:

Posted 04 September 2006 - 23:00

Stå på Lars, det er fint å se noen andre har startet klubber for et godt bilmerke:-) Det vi skulle ha laget er en nasjonal klubb for alle som kjører Nissan.
Rett til himmels: Dete r sikkert magne oppgaver for et styre du kan gjøre og kommer godt med. Jeg tenker da på ankelte oppgaver nå og da, når det passer. Skal vi lage en Nissan klubb så krever det mye og vil gi mange fordeler på sikt. Er det noen med Nissan som kommer til Rena?
Jeg er med å arr NOE og er å treffe der fra torsdag, kom gjerne bort så kan vi snakke mere om en klubb.

lars1: Hvor mange av de bilene på hjemmesiden er godkjent? Levi sin så jeg på NOE 2005 og den er tøffere i virkeligheten:-) Skal vi komme langt og enda lengre er det en stor fordel om alle som har Nissan samarbeider godt å hjelper hverandre:-) Derfor tror det er viktig med Landstreff, for å samle mest mulig og ikke minst kåre årets Nissan 4x4;-)
Kommer dere på NOE 2006?

Jeg går med planer om å bygge min opp/bredde den noe, hvordan er dette i dag. Jeg vet jo at de for Patrol godkjent med 37" og det ser rått. Noen råd tas imot? Se eget emne.

Ingar:-)

#43 4r4

4r4

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 548 Innlegg:

Posted 04 September 2006 - 23:00

GO ny nissan4x4 klubb:)

johnny storbukt- -chevy v8- no turbo ****! just real power!! *lifes short bite hard!*

#44 ingos

ingos

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5073 Innlegg:

Posted 04 September 2006 - 23:00

Kopi av melding:
Bra, gutter! Da kommer dere til Svarstad 23-24/9 for å opprette avd. Øst:D Vi ses (?!)

Opprinnelig postet av Rett til himels



Flere avdelinger i Norge er nettopp det geniale her for å stå sammen:-)
Er det noen flere som vil slå et slag for Nissan? Spre budskapet:-)
Helgen før skal jeg hjelpe Hoelern på hans Trophy og kom gjerne bort å slå av en prat.

Ingar:-)

BROOM BROOM LADA NIVA MED FIAT 130 tc + 33"
Nissan Patrol Y60

Member
Russerbanden from Lier
And
member off Oppdal 4x4

#45 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 04 September 2006 - 23:00

OK ingos - jeg er med og bidrar der jeg kan, men ser at jeg må bli flinkere til å holde meg mer oppdatert hva Treff-lista angår...
Enig med deg i at vi trenger en landsdekkende klubb og at denne igjen består av flere mindre avdelinger - eller mindre klubber om du vil som f.eks Team patrol. Men jeg vil presisere en ting: Ombygde biler er gøy, men skal dette bli en stor, tung klubb for alle Nissan eiere er det viktig at også de med standard biler som hverken vil eller ønsker å bygge om bilene sine føler seg like velkomne som enhver annen Nissan 4x4 eier. Er vi enige? Dvs poenget her er fellesinteressen for Nissan 4x4 biler. OK?

#46 Dennis

Dennis

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 175 Innlegg:

Posted 04 September 2006 - 23:00

Hallo,
når det gjelder Nissan 4x4 klubben så er den fortsatt aktiv. Når det gjelder hjemmesiden så skal jeg personlig ta på meg skylden for at den har vært "død". Jeg har hatt ansvaret for å drifte siden, men har til nå ikke opparbeidet meg tilstrekkelig kompetanse for å gjøre dette. Dette skal bli forbedret, og neste uke skal vi ha en samling der vi skal gå igjennom vedlikeholdet og driftingen av siden. Vi forstår at skal vi opprettholde interessen hos medlemmene og for klubben, må vi ha en hjemmeside som er aktiv og interessant. Siden jeg har et yrke som innebærer at jeg er borte 6 måneder i året, ber jeg om forståelse for at det kan gå noen uker mellom hver gang siden blir oppdatert. På sikt håper vi at siden kan holdes oppe ved Deres aktivitet, og ved at det kan bli fler som virker som redaktører for nettstedet.

Når det gjelder treff, har vi til nå arrangert to treff i regi av klubben, men oppmøte av Nissan biler var begge gangene veldig skuffende. Slik som jeg tolker innleggene her så er interessen god, da vil kansje oppmøtet på fremtidige treff også bli bedre. Som sikkert mange andre her opplever, ser vi altfor ofte at tiden flyr avgårde. Et år registreres ofte kun som en ekstra bursdag å ta med den dagen regnskapet skal gjøres opp. Er det folk der ute som er interessert i å være med på å bidra i klubben og å arrangere treff nasjonalt, så er Dere velkommen til å kontakte oss. Jo fler vi er, jo mer interessant kan dette gjøres.

Hvis det er til noen hjelp for å styrke oppmøtet på treffene, kan kontigentinnbetalingen istedet benyttes til å dekke kostnader for å ta seg til og fra treffene. Dette skulle vel dekke opp for noen av kilometrene vil jeg tro.

MVH
Nissan 4x4 Klubb

#47 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 05 September 2006 - 23:00

Der var du/dere! Denne klubben har jeg (m.fl.) lett etter i noen år nå...

Da foreslår jeg at du/dere bruker dette forumet til å holde alle Nissan 4x4 interesserte oppdatert vedr deres aktiviteter frem til dere har en egen hjemmeside oppe og går. Prioritert emne lar seg sikkert ordne på forumet, el hva Herr redaktør?

Medlemskontigent er ikke noe problem for noen - poenget er bare at man må føle at man får noe igjen for den og ikke at man sitter igjen med følelsen av å betale til noen "luringer". Synd, men sant...

Jeg melder meg gjerne inn, men...; jeg savner litt info om e-mail adresse etc.

#48 colormax

colormax

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 640 Innlegg:

Posted 05 September 2006 - 23:00

Grunden til jeg la ut dette treffet i Svarsta , var netop å få frem at vi kan ha treff sammen.
snaket med styre i landrover klubben- H4k en del folk fra NLCK og fra JEEP klubben,og fra B.N.H 4x4.
alle vi som driver med dette, har stort sett samme interessen.
derfor mener jeg vi alle bør didra får et bedre samarbeidspurte derfor ,
Fjallasport- Arctic- Truks og Team Bertilsenom de var intresert i å ta en tur,Alle hadde veldig lyst til å komme og skulle prøve få det til. samtidig regner vi med å få opp et 100 mans telt tilfelle dårlig hvær.
vi vil også ha mulighet får å se diverse filmer fra treff inn og utland. ta gjerne med filmer, tenkte en prosjektor såm går hele tiden.Vi har jo alle ganske like biler alle sammen, så det med verdier ,blir sikkert ikke noe samtale evne runt bålet tror jeg.
Var foresten på tur med Danske Toyota klubben i sommer. der var det nesten like mange Nissan med, Bare posetive minner fra det.
Jeg synes det er veldig possetivt å se den aktiviteten som er her på forumet og håper det kommer masse Nissan biler til Svarsta.
det blir en del rigging på fredag kveld , så er det noen med litt ekstra arbeidslyst så er di velkommene.smile.gif
skal ikke se bort fra det kommer noen veraskelser her:D
Vi er jo Alle skyldig 4x4 Drivers en stor takk som lar ås få benytte dette området, i Svarstad.

#49 ingos

ingos

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5073 Innlegg:

Posted 05 September 2006 - 23:00

Kopi av melding:
OK ingos - jeg er med og bidrar der jeg kan, men ser at jeg må bli flinkere til å holde meg mer oppdatert hva Treff-lista angår...
Enig med deg i at vi trenger en landsdekkende klubb og at denne igjen består av flere mindre avdelinger - eller mindre klubber om du vil som f.eks Team patrol. Men jeg vil presisere en ting: Ombygde biler er gøy, men skal dette bli en stor, tung klubb for alle Nissan eiere er det viktig at også de med standard biler som hverken vil eller ønsker å bygge om bilene sine føler seg like velkomne som enhver annen Nissan 4x4 eier. Er vi enige? Dvs poenget her er fellesinteressen for Nissan 4x4 biler. OK?

Opprinnelig postet av Rett til himels





Nissan 4x4 biler er utgangspunktet og mitt syn på saken.

Ingar

BROOM BROOM LADA NIVA MED FIAT 130 tc + 33"
Nissan Patrol Y60

Member
Russerbanden from Lier
And
member off Oppdal 4x4

#50 ingos

ingos

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5073 Innlegg:

Posted 05 September 2006 - 23:00

Vi er jo Alle skyldig 4x4 Drivers en stor takk som lar ås få benytte dette området, i Svarstad. Derfor meldte jeg meg inn i 4x4 Drivers, såpass støtte fortjener dem:-)

Colormax:STÅ PÅ, dette blir bra:-) Liker det godt tankene dine i siste innlegg.

Ingra:-)

#51 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 05 September 2006 - 23:00

Til Colormax: biggrin.gif Flink gutt!!!

#52 Roar Hovet

Roar Hovet

    Bygdetulling

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5180 Innlegg:

Posted 05 September 2006 - 23:00

Kopi av melding:
Derfor meldte jeg meg inn i 4x4 Drivers, såpass støtte fortjener dem:-)

Opprinnelig postet av ingos



Høres bra ut Ingos, vi trenger all den støtten vi kan få. Er altid rom for utvvikling og det kan gjøres med støtte. På treffene fremover vil vi ha både strøm og luft tilgjenglig.

www.4x4drivers.net

#53 ingos

ingos

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5073 Innlegg:

Posted 05 September 2006 - 23:00

Det er så mange gode muligheter med dette tiltaket, at forumet ville blitt sprengt:-)

#54 nissan

nissan

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 167 Innlegg:

Posted 05 September 2006 - 23:00

ja ønsker dere lykke til dei åra eg har kjørt pat er det ikke mye liv lage.håper colormax lykkes han er en grepa kar og vet va han gjør ,men det er mye som skal passe inn ,svarstad er en bra plass men ting kan bli bedre

fy søren esaben er overjobba

#55 ingos

ingos

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5073 Innlegg:

Posted 05 September 2006 - 23:00

Kopi av melding:
Kopi av melding:
Derfor meldte jeg meg inn i 4x4 Drivers, såpass støtte fortjener dem:-)

Opprinnelig postet av ingos



Høres bra ut Ingos, vi trenger all den støtten vi kan få. Er altid rom for utvvikling og det kan gjøres med støtte. På treffene fremover vil vi ha både strøm og luft tilgjenglig.

www.4x4drivers.net

Opprinnelig postet av Geared




Det er alltid noe man kan forbedre, men sånn er det med det meste og det er bare å være åpen for nye forslag.

nissan:Hyggelig å se at du er tilbake igjen på forumet og kom gjerne noen forslag/ideer til oss?
Nå har jeg tatt hegla og i morgen reiser jeg til Rena for å arr NOE 2006.
Hvis noen av dere skal til Rena, så kom bort til meg og ta en Nissan4x4 klubb.

Ingar;-)

BROOM BROOM LADA NIVA MED FIAT 130 tc + 33"
Nissan Patrol Y60

Member
Russerbanden from Lier
And
member off Oppdal 4x4

#56 Sirkusbamsen

Sirkusbamsen

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 146 Innlegg:

Posted 07 September 2006 - 23:00

Noe lignende dette som skjer på Vestlandet, nærmere bestemt Rogaland/Stavanger?

Vivere facilis!

#57 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 07 September 2006 - 23:00

Ingen som har meld seg fra den kanten av landet enda - lyst til å være pådriver? smile.gif Stå på - bør være mulig å samle en gjeng der også!

#58 EFFI

EFFI

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 726 Innlegg:

Posted 10 September 2006 - 23:00

Er jo bare å sette av en dato og tidspunkt for en kaffe/matbit på burgersjappa i Åsedalen mellom Sandnes og Gandal-så kan alle med Patrol komme for å utveksle erfaringer og kikke på andres biler.biggrin.gif

#59 ingos

ingos

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5073 Innlegg:

Posted 10 September 2006 - 23:00

Hei EFFI! Sjekk linken under så blir du nok litt klokere, jeg ble litt klokere;-)

http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=61732

#60 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 16 February 2007 - 22:28

Hei igjen alle sammen! Jeg henter frem igjen denne. Ser ut som om alle har litt bedre tid nå i vinterhalvåret?! Hvordan er interessen?!