Er det noen som har kufanger og/eller vinsj til salgs til Isuzu Campo -91 mod. 2.5diesel? Alt av interesse.

Kufanger og vinsj
Started by
pitbull
, Aug 27 2006 23:00
6 replies to this topic
Posted 27 August 2006 - 23:00
Posted 05 September 2006 - 23:00
Kjøp heller en kufanger hos forhandler som er typegodkjent. Da får du typegodkjenningsattest for kufangerern som du må ha. Og gå til Biltilsynet og sjekk hva kufanger er lov å montere på bilen. Det er nye regler til nyttår. Og da må alle kufangere på alle biler være godkjent av Biltilsynet og påført vognkort. Best du gjør dette før du kjøper kufanger da det er dyrt.
Hilsen Annelie
Hilsen Annelie
Edited by annelie, 12 May 2007 - 18:35.
Posted 18 September 2006 - 23:00
Kopi av melding:Takk for nyttig info.
Kjøp heller en kufanger hos forhandler som er tupegodkjent. Da får du typegodkjenningsattest for kufangerern som du må ha. Og gå til Biltilsynet og sjekk hva kufanger er lov å montere på bilen. Det er nye regler til nyttår. Og da må alle kufangere på alle biler være godkjent av Biltilsynet og påført vognkort. Best du gjør dette før du kjøper kufanger da det er dyrt.
Hilsen Annelie
Opprinnelig postet av annelie

Posted 22 September 2006 - 23:00
Bare hyggelig.
Hilsen Annelie
- Jeg såg en Opel Frontera 2,5 TDS 1997, og det var kjærlighet ved første øyekast. Nå er den min!
Hilsen Annelie
- Jeg såg en Opel Frontera 2,5 TDS 1997, og det var kjærlighet ved første øyekast. Nå er den min!
Posted 28 September 2006 - 23:00
Noen som vet av noen forhandlere som har kufanger til isuzu trooper?
------------------------------------------------
Vil det ikke gå så skal det gå om vi skal grine begge to....

------------------------------------------------
Vil det ikke gå så skal det gå om vi skal grine begge to....
Posted 29 September 2006 - 23:00
sjekk f.eks denne adressen: www.truckparts.se
jeg handlet "pynt" til Campo'n der.
offroad er ikke spesielt matnyttig,men det er ikke fallskjermhopping heller..
jeg handlet "pynt" til Campo'n der.
offroad er ikke spesielt matnyttig,men det er ikke fallskjermhopping heller..
Posted 22 October 2006 - 23:00
Kopi av melding:Har montert på kufanger og vinsj men har ikke prata med Biltilsynet enda. Er det bare at de skal påføre det i vognkortet mitt før nyttår eller skal de se at det er fagmessig utført (for det er det)? Noen som vet hvor mye slikt koster???
Kopi av melding:Takk for nyttig info.
Kjøp heller en kufanger hos forhandler som er tupegodkjent. Da får du typegodkjenningsattest for kufangerern som du må ha. Og gå til Biltilsynet og sjekk hva kufanger er lov å montere på bilen. Det er nye regler til nyttår. Og da må alle kufangere på alle biler være godkjent av Biltilsynet og påført vognkort. Best du gjør dette før du kjøper kufanger da det er dyrt.
Hilsen Annelie
Opprinnelig postet av annelie![]()
Opprinnelig postet av pitbull