Gå til innhold



Foto

Automatkasser


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
22 replies to this topic

#21 Malkis

Malkis

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 63 Innlegg:

Posted 15 September 2007 - 13:17

Boulder maskin er og anbefale!!!
Har en kammerat som har vært der,TOPP kasse i retur!..
(den Hvite dodge`n som går i hallingdal,tidligere omtalt her på forumet ang piper på planet)

#22 clubcab

clubcab

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 189 Innlegg:

Posted 16 September 2007 - 10:43

Jeg hentet en kasse fra www.goerend.com. Dette var etter mange timers surfing på TDR-forumet.

Jeg er veldig fornøyd. Bilen jobber nå på et langt lavere turtall, mer krefter til hjula og den girer allikevel mykt.

#23 Omen

Omen

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 177 Innlegg:

Posted 22 October 2007 - 01:53

QUOTE(Verningen @ 5 Jun 2007, 15:43) <{POST_SNAPBACK}>
Brukte CTECH med Harald, Even og Tore som nevnt over. De skiftet ut all innmat kasse og satte inn medium trippelclutch og converter. MagnaHytechpanne ble også benyttet. Jeg er meget fornøyd med jobben de gjorde. Girskiftene ble harde men du verden for en tracktion. Og brenstofforbruket ble mye lavere (slipper å fylle drivstoff på girkassa også smile.gif .

Disse karene er på ingeniørnivå og har et bredt spekter av løsninger for min bil og lommebok. Jeg har en fornemmelse av at de er meget godt oppdaterte på hva som er i markedet og leverer kun det beste. De reiser til USA jevnlig hvor de handler og kurser seg. Derfor er nok service der alltid bedre enn forutsigbart. De har hovedbase i Røyken som er et stykke å kjøre men jeg tar ikke sjanse på service hos lokale helter.

Jeg benytter mest mail til dem : tore(krøllalfa)ctnor.com



Hvor lang tid brukte de på denne oppgraderingen og hva kostet det da? Hvor mange hk har du i kjerra? Hvilken olje brukte du i automatkassa når du bytta olja på den da?