Leker med tanken på å gå fra ett leketøy til et annet, nemlig fra KFX 400 ATV til Jeep Wrangler. Har lenge hatt sansen for Jeep generelt og spesielt Wrangler (først sett i Macgyver)
Jeg har lett litt rundt etter en Wrangler i 100.000 kr - klassen. Helst med 4L, gjerne fra midten av 90-tallet. Ikke er jeg mekaniker eller erfaren med å skru bil, men ser for meg at det blir både større hjul, heving og skjermbredding rimelig fort. Er det noe jeg bør være spesielt oppmerksom på når jeg prøvekjører/titter på bil? Etter å ha lest litt rundt omkring her på forumet har jeg skjønt at dette er en hobby som kan komme til å koste mye penger etterhvert.. Men du verden så morro det ser ut
Bilen skal primært brukes på vei, men lysten til å kjøre utenfor vei er helt klart tilstede. Bor i Trondheim, og har flere ganger vært i kjørefeltet til utkanten offroad. I tillegg blir det nok litt trekking av henger.
Har bl.a. kommet over denne:
http://www.autodb.no...l.pl?nr=1097495
Har også siklet på den CJ-7en som en her inne skal selge.. Men tror det blir litt i dyreste laget. Og jeg hadde i utgangspunktet sett for meg en nyere bil. Men pen, det var den
Ett siste spørsmål bare. Hvor mye vil en evt skjermbredding/heving/32" hjul komme seg på anslagsvis? Er ikke snakk om noe voldsomt, men kan jo ikke kjøre orginalt
På forhånd takk,
Øyvind