Gå til innhold



Foto

Arctic Cat F7


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
40 replies to this topic

#21 1911

1911

    Portalvognfører

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4559 Innlegg:

Posted 02 December 2006 - 00:00

Kopi av melding:
Jepp! Arctic Cat kan sammenlignes med AIDS....



Tom R. Olsen

NORDLYS 4x4


Opprinnelig postet av high-lux



Vanskelig å bli kvitt når du først har fått det:wtf:

#22 skumlenissn

skumlenissn

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 74 Innlegg:

Posted 03 December 2006 - 00:00

min mening osså .snø skuter er lite hollbart uansett .tror egentli d bare er yamaha som er litt hollbart ,bare så synn at yamaen er ubåt å kjøre .har go tru på nye phazern da.når mann får montert.stress vifte på denn .menn enn så lenge går d på larris.liker denn best sell om att d må skrus litt.

king cab d21.12.5 33 mud terrain.ettermontert stor turbo å litt anna stasj

#23 bjopii

bjopii

    Sjarkfører

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 846 Innlegg:

Posted 03 December 2006 - 00:00

Sjenerelt e jo alt av nye scootera av samme kvalitet. skal man ha holdbart kjøp en gammel et 340:P men morroa uteblir jo... hehe
Men selve fabrikkan tjene jo ikke så mye på selve scooteren. det e jo dela dem tjene på...
Men men. alt kommer jo opp til den som bruke den, å kordan den blir brukt.smile.gif

I'ts not the fart that kills.
It's the smell.

Som det hete på godt norsk.

#24 edgexman

edgexman

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 326 Innlegg:

Posted 03 December 2006 - 00:00

Ac er ikke noe dårligere enn andre så lenge de blir vedlikeholdt, er selv polaris mann, men må si at jeg syns f7 er en jævlig rå scooter og kjøre.. går jævla godt i org stand.

Polarisan..bør man "snakke" litt med for og få de til og gå godt, da de som oftest ikke er satt opp bra fra fabrikken.

#25 Torgeir13

Torgeir13

    Spekulant

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 922 Innlegg:

Posted 13 January 2007 - 00:00

Ja, men det blir vell med den. Du kommer vel tilbake igjen?

Chevrolet er lidenskap.

#26 edgexman

edgexman

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 326 Innlegg:

Posted 14 January 2007 - 00:00

Torgeir13, d blir nok en polaris når d skal handles inn helt NY scooter.

#27 KimHær

KimHær

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 17 Innlegg:

Posted 10 January 2007 - 00:00

Har en trimmet F7, rå scooter som går godt, både på sne å vann smile.gif

Driving a Ski Doo is like ****ing a old woman, It's okay as long as no one sees you!

#28 Snømannen

Snømannen

    Hitech redneck

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 644 Innlegg:

Posted 11 January 2007 - 00:00

Hei, det der er jo den skuteren som ble meldt stjålet, stod på forsida for en stund sia

_____________________
Det gikk jo shukt fort a'

#29 edgexman

edgexman

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 326 Innlegg:

Posted 12 January 2007 - 00:00

Ska bli artig å prøve arctic cat i vinter. Har aldrig hatt det før, men om kun kort tid står d en 06 crossfire 7, sno pro på gården ..

#30 Pål Hansen

Pål Hansen

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 7 Innlegg:

Posted 13 January 2007 - 00:00

AC ER EN BRA SKUTER:)

#31 Torgeir13

Torgeir13

    Spekulant

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 922 Innlegg:

Posted 14 January 2007 - 00:00

Skal sende dæ rapport så fort æ får testa ny scootern:) Å.J. va veldig gira på å ha den på utstilling i butikken ei stund da resten av dragan han har solgt ikke kommer til landet før den 23. Uansett så venta han på ei oppdatering til innspruten så den va ikke helt klar enda, å neste helg skal den utstilles på scootermessa, men æ håpe no på å ta den ut på fredag å teste den. Messa e på lørdag og søndag. Må vell få han å vaske sleivan vekk av panseret på søndagskvelden:) hehe...

Chevrolet er lidenskap.

#32 SilverFox

SilverFox

    Pajero Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1869 Innlegg:

Posted 25 January 2007 - 00:00

hehe.. kjell ivar.. dett va nu væll helst fordi at æ kanskje hadde knækt en vital del i forstillinga.. å opp me panseret for å tjyvkople den når nøkkelen llå igjen hjemme. men som sagt.. grunn til at æ kjøpte AC i år va nok pga veldig god service hos ALTA SCOOTER OG MC.. derfor..

"Ridin' Dirrty"



http://www.home.no/kd-pettersen/

#33 j0han5en

j0han5en

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 535 Innlegg:

Posted 29 January 2007 - 19:31

Alle scootere er noe møkk, finnes ikke et dåligere kjøretøy/leketøy en scooter...
men finnes ikke ariger leketøy heller...

Er polarismenneske til beinet, men kan gjærne inrømme at de klies, ting knekker og div andre ting, så lenge jeg vet at det enda ikke er en produsent som kan komme å si at deres scooter holder 100 tusen km, er lettkjørt og kjører fra ALT annet som er produsert...
den dagen kommer nokk aldri, værtfall ikke til Alta biggrin.gif

Edited by j0han5en, 29 January 2007 - 19:32.

hvorfor ha stor bil, når dekkene ser større ut på en liten??

#34 Rukus

Rukus

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1358 Innlegg:

Posted 29 January 2007 - 20:41

Riktig. Finnes ikke 1 scooter som er best. ALLE har noen + å noen -
Det vanskelige er en lek, å det umulie en utfordring

Hilux 4x4 -91 Allpro SAS

#35 i_love_artic_cat

i_love_artic_cat

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 04 June 2007 - 13:31

QUOTE(SilverFox @ 25 Jan 2007, 00:00) <{POST_SNAPBACK}>
hehe.. kjell ivar.. dett va nu væll helst fordi at æ kanskje hadde knækt en vital del i forstillinga.. å opp me panseret for å tjyvkople den når nøkkelen llå igjen hjemme. men som sagt.. grunn til at æ kjøpte AC i år va nok pga veldig god service hos ALTA SCOOTER OG MC.. derfor..
"Ridin' Dirrty"

http://www.home.no/kd-pettersen/



For nokka dumt å si.
Scooter og mc e jo en gjeng med lystløgnera.
Handle ikke hos dem. drar heller ut av Alta for å kjøpe scooter.

og kor mange gang har dem ikke vært i avisa med folk som ikke får hjelp når dem har feil.

verste dem har sagt e til en kompis av meg. 2 uka gammel panthera, han fikk feil og dem sa at den ikke tåle fukt.

Nei ikke handle AC i alta folkens.

#36 gkjernaas

gkjernaas

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 28 Innlegg:

Posted 13 June 2007 - 23:23

Scooter er veldig smak og behag, men her i bygda har kun 1 av 4 F7 eiere vært fornøyd... De 3 andre syns det har vært no skikkelig møkk, rett og slett! Det spratt deler her og der, og det er ikke en ting som ikke røyk! De mente det var en gjennomført dårlig scooter, og ikke greier de å lage motorer sjøl heller(suzuki)... De har tidligere hatt Ski Doo og Polaris!

Syns sjøl disse scooterne er en skikkelig nedtur utseendemessig, når man tar 440 sno pro i betraktning(for den er skikkelig feit), og de er forferdelig ustabile sideveis! Ellers er det gromme scootere som går godt, men dog aldri en scooter jeg ville gått for! Nye IQ racer 600 fra Polaris kjører fletta av det meste tenker jeg... Den SKAL prøves! Hadde en rev 600 en dag, og denne var jeg svært fornøyd med, tross liten motor og 32mm kammer! Eneste er at rev'en har fantastisk dårlige egenskaper i dyp løssnø! Kjørte mye med en som hadde rev 600 med 44mm kammer da jeg hadde edge x 800'en med org. belte, og han hadde ikke sjangs i de bakkene jeg kjørte opp!

#37 Rukus

Rukus

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1358 Innlegg:

Posted 24 June 2007 - 13:54

Den IQ racer 600 er da ikke noe mer revolusjonerende å råere enn de andre i den klasse....i dag er det ingen scooter som er overlegen de andre, slik er det bare, godta det.
Det vanskelige er en lek, å det umulie en utfordring

Hilux 4x4 -91 Allpro SAS

#38 gkjernaas

gkjernaas

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 28 Innlegg:

Posted 01 July 2007 - 21:37

Nei, det har du vel egentlig rett i... Hvilken scooter som er javnt over best kommer vel an på øyet som ser! Sett noen filmer av han ryan britt på en sånn IQ 600, og det så perverst ut!

#39 sunde

sunde

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 451 Innlegg:

Posted 28 October 2007 - 22:07

QUOTE(gkjernaas @ 1 Jul 2007, 21:37) <{POST_SNAPBACK}>
Nei, det har du vel egentlig rett i... Hvilken scooter som er javnt over best kommer vel an på øyet som ser! Sett noen filmer av han ryan britt på en sånn IQ 600, og det så perverst ut!

mye diskusjon om scooter her git:)har nå hat yamaha apex ski-doo mxz 800 polaris dragon og f7 og får og vere døn erli her så er det mye minuser med alle,det kommer helt anpå hva du er ute etter... yamahen var tung som f... og kjøre uansett men jik j..... da, ski-doo var lettere men lit mer ustabil og kjøre8men temli lett og hive rundt osv med 38 cam temli ok til alsidig bruk polaris var en helt utmerked maskin for blandingskjøring... f7 ble eg skuffet over eg byttet flere reimer en eg fek fylt bensin,til slutt fant eg ut at variatoren var skjev på en bren ny scooter... den jik gal på tenninga til tider(merkli)kun ved full gass over et vann foreksempel...den var for ustabil sideveis ,men jik jo godt da:)har nå kompiser som har alle merkan lynx og.men her i bugda er det mest ski-doo det går i,di holder vertfal bra synes eg,men har og hat h...... med ski-doo,men jamt over bra,det tror eg di fleste merker egentli er, så tru nok dere helst må tenke på va dere forlanger av deres scooter og hva den skal brukes til,

Morroa har så vidt begynt :)
[url="http://forum.arctictrucks.no/"]
[url="http://www.marokko2011.blogspot.com/"]

-2013 Hilux AT 38"

-2006 Landcrusier 37"solgt
-2002 Hilux 35"-37"solgt
-2000 Hilux 33"solgt
-1998 Pajero 35"solgt
-1997 Pajero 35"solgt
-1996 Pajero 33"solgt
-1994 L200 33"solgt


#40 WaxFraq

WaxFraq

    Autofil tulling

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1268 Innlegg:

Posted 03 November 2007 - 15:44

den diskusjonen om hva er best..den er rimelig tung..
man kan feks diskutere hva som er den "beste" lekescooter'n til AC..
F, M, Cross osv...men alle har vel kanskje bestemt seg på forhånd..

en kompis av meg har en helt ny F6, å det må være det beste chassiet jeg har prøvd ever..er på utkikk etter en M7 141" jeg nå, å det skal bli morro å virkelig kjenne forskjellen på de to scooterene...

men som sagt, for min del er det AC som teller...kan ikke komme med noe annet...men det er min mening..! =)

-07 Audi A6 2.7tdiQ

-91 Jeep Cherokee XJ 4.0H.O

-10 Isuzu D-Max 3.0

 

X-11 Opel Astra Sportstourer

X-97 Opel Omega 2.5V6

X-87 Volvo 340 1,4

X-91 Nissan Patrol 2.8 tdi 38"

X-03 Toyota LandCruiser 3.0 GX Arctic Truck
X-08 Toyota Avensis
X-84 Mercedes Benz 200
X-91 Toyota MR2 Turbo
X-96 Audi A6 1,9tdi
X-85 Nissan Patrol 3,3td
X-85 Toyota Landcruiser HJ60 4,0d
X-95 Ford Mondeo 2,0 GLX
X-93 VW Caravelle 2,4d
X-83 VW Golf 1,6d

If You're Gonna Be Dumb,
You Gotta Be Tough!