har idag fått et greitt tilbud igjennom klubbens avtale med en deleforhandler i danmark..
kalesje til SJ kr 2000 pluss frakt ( ca 65 kr)
kalesje til vitara kr 2200
Standard kaleche til Samurai/SJ, i sort eller hvid. Bestemt MEGET fin kvalitet til prisen, med stof på bagsiden der gør den stærkere og mere varmeisolerende, med klare ruder... Sikkert danmarks billigste pris, med den bedste kvalitet, fragt kr. 63,- PÅ LAGER! 14 dages fuld returret..
prisene er i danske kroner inkl mva...
så det er bare kursforskjellen å regne med...
interresserte kan ta kontakt med meg pr PM eller pr telefon.. nummeret er på signaturen min
tilbud på kalesjer og hardtopper for medlemmene
Started by
sven
, Oct 14 2006 23:00
3 replies to this topic
Posted 14 October 2006 - 23:00
Posted 30 April 2008 - 21:04
QUOTE(sven @ 14 Oct 2006, 23:00) <{POST_SNAPBACK}>
har idag fått et greitt tilbud igjennom klubbens avtale med en deleforhandler i danmark..
Standard kaleche til Samurai/SJ, i sort eller hvid. Bestemt MEGET fin kvalitet til prisen, med stof på bagsiden der gør den stærkere og mere varmeisolerende, med klare ruder... Sikkert danmarks billigste pris, med den bedste kvalitet, fragt kr. 63,- PÅ LAGER! 14 dages fuld returret..
interresserte kan ta kontakt med meg pr PM eller pr telefon.. nummeret er på signaturen min
Posted 07 August 2008 - 18:07
gjelder tilbudet enda?
If it ain't broken, you haven't used it hard enough!
Medlem nr.213 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Medlem nr.213 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Posted 21 January 2011 - 14:01
Hei.
Gjelder tilbudene ennå ?
Og hva koster hardtop til vitara ?
Gjelder tilbudene ennå ?
Og hva koster hardtop til vitara ?