1992 F-250 med overdrive. Synes den er begynt å "slure"
Ved køyring på flat veg ligg turtallet å plutselig sprett opp 200-300 omdreininger. Det kan og virke som den begynner å gire, for så å ombestemme seg. Dårlig forklart dette her, men viss det er nokon der ute som skjønnar kva dette er, ville eg vore takknemlig for tips.
Automat-problem?
Started by
ola1234
, Oct 30 2006 00:00
4 replies to this topic
#1
Posted 30 October 2006 - 00:00
#2
Posted 31 October 2006 - 00:00
Slitte lameller. Blir samme problemet som med slitt clutch!
"Abusos non tollit usum"
Nå skal det sveises fast en gang for alle!!!!!!
Besøk: www.sgoffroad.no for å kjøpe en knakanes god vinsj.....
"Abusos non tollit usum"
Nå skal det sveises fast en gang for alle!!!!!!
Besøk: www.sgoffroad.no for å kjøpe en knakanes god vinsj.....
#3
Posted 31 October 2006 - 00:00
Eventuelt lockup'en som kobler ut og inn...
Sjekk at ikke bryteren ved bremsepedalen ligger helt i grenseland. Ved oppbremsing så skal lockup'en koble ut. Hvis bryteren står litt nærme bremsepedalen så den bli aktivert/deaktivert med utkobling/inkobling av lockup som resultat. Da vil du oppeve at kassa "slurer" noe som bare er at converteren ikke er i låst 1:1.
-80 Chevrolet Malibu Classic 355/TH350
-92 Ford E350 7.3 IDI/E40D
Sjekk at ikke bryteren ved bremsepedalen ligger helt i grenseland. Ved oppbremsing så skal lockup'en koble ut. Hvis bryteren står litt nærme bremsepedalen så den bli aktivert/deaktivert med utkobling/inkobling av lockup som resultat. Da vil du oppeve at kassa "slurer" noe som bare er at converteren ikke er i låst 1:1.
-80 Chevrolet Malibu Classic 355/TH350
-92 Ford E350 7.3 IDI/E40D
#4
Posted 01 November 2006 - 00:00
ville nok og gått for slitte lameller ja... kan jo prøve å få byttet olje å filter.... eventuelt
Ford F250 2002 +Volvo v70 2,5td
Ford F250 2002 +Volvo v70 2,5td
#5
Posted 01 November 2006 - 00:00
Takkar for tips så langt!
Skal bytte olje og filter på kassa. Då vil eg vel få ein indikasjon om det er noko gale i automatkassa. Eg tenkjer då på at slitte lameller vil vel medføra mykje dritt i olja.
Har og fått tips om at tull med turtalsregulatoren (plassert på registerdekselet?) kan opplevast som det eg beskriv i hovudinnlegget. Nokon som har liknande opplevelsar?
aa
Skal bytte olje og filter på kassa. Då vil eg vel få ein indikasjon om det er noko gale i automatkassa. Eg tenkjer då på at slitte lameller vil vel medføra mykje dritt i olja.
Har og fått tips om at tull med turtalsregulatoren (plassert på registerdekselet?) kan opplevast som det eg beskriv i hovudinnlegget. Nokon som har liknande opplevelsar?
aa