
Pinse treff 2004
#1
Posted 24 November 2003 - 00:00
OBS!!! ufravikelig krav om 2kg brannslukker i alle kjøretøy
Endret av - jeep man on 24 nov 2003 20:38:10
Endret av - jeep man on 26 nov 2003 22:50:27
Endret av - jeep man on 08 des 2003 12:02:37
Endret av - jeep man on 08 des 2003 21:20:35
#2
Posted 06 January 2004 - 00:00
http://forums.mbworl...5339674-Raymond
-88 Jeep YJ 258" 33" BFG MT 4" Procomp 7" Warnflares
-Rocky B230, snart Hiluxaksler og 35" på Beadlockfelger
#3
Posted 24 November 2003 - 00:00
Har jo ikke ATV selv, så biel, registrert eller uregistrert er ok for meg. En liten sak som var oppe i forbindelse med lada-klubben sitt treff var jo dette med forsikring på ureg-kjøretøyer...
Ikke for å mase, men dere har helt sikkert dette også i tankene...

Vet dere om LR folket kommer samtidig ?
Blom
1990 Hilux X-cab
- 4"Procomp, 33x12,5x15 Procomp MT, skjermbreddere, Warn X8000i på egenprod. multi mounts
- Locker på vei...
#4
Posted 27 January 2004 - 00:00
all bokking av overnatting gjøres direkte med campingplassen på tlf
62444911-62444921-97745247
OBS!!! for dere som ønsker hytte vil det lønne seg å vere ute i god tid med reservasjonen
Vi ses på Rena
#5
Posted 02 December 2003 - 00:00
det vi primert ikke ønsker er store lastebiler og traktorer
mer info kommer på vår hjemme side utover våren
http:// offroaders.net
Endret av - jeep man on 02 des 2003 12:40:14
#6
Posted 02 December 2003 - 00:00
Sitat:
Det er et meget godt argumnt at de STORE bilen kan redde oss små i en "avansert" situasjon.
Per Fjeldstad!!
Hmmm..... og hvem redder de store??? Skal de bare være med som standby redningskjøretøy???
OME + ALU-BB (3" tot), 31" GY AT/R, JKS QD, SKIDS, RUSTY'S TOWHOOKS
#7
Posted 02 December 2003 - 00:00

.Anders
CJ7 '83 mod, 258cid, 33", ellers nesten orginal.
Se bilder på www.cj7.no bilens egen hjemmeside.
#8
Posted 27 November 2003 - 00:00
Hvordan kan dere vite totalvekten på en uregistrert bil (egenvekten kan man vei)???????
Tommy Olsen
#9
Posted 27 November 2003 - 00:00
Per Fjeldstad!!
#10
Posted 27 November 2003 - 00:00
-Knut
1978 Blazer K10
#11
Posted 21 December 2003 - 00:00

#12
Posted 21 December 2003 - 00:00
Sitat:
Kan det være noen mulighet for at et par 16-åringer kan få teste suzukiene sine der? Lillesøster og venninna hennes har hver sin. I verste fall vil det vel være mulig å "øvelseskjøre", dvs. jeg sitter ved siden av? Uansett klarer vel ikke to småberter med originale 410'er å gjøre mye skade. Hadde vært veldig moro for dem, og bra for rekrutteringa tror jeg.. !![]()
Følgende gjelder (fritt etter korttidsminnet & Google):
-Gjennomført obligatorisk grunnkurs, 16 timer.
Dette *skal* tas før en kan begynne øvelseskjøringen.
-Ledsager må være over 25 år og hatt gjeldene kjørekortklasse i min. 5 år.
-Bil skal være utstyrt med håndbrekk mellom setene, godt synlig "L" og extra speil for ledsager. Bilen skal selvfølgelig være i forskriftsmessig stand, forsikret osv.
Vær klar over at forsikringsselskapet vil kunne nekte erstatning hvis noen av ovennevnte krav ikke er oppfyllt.
Sjekk også hva din forsikring sier om offroad kjøring generellt.
Hvis allt er i orden, så har *ikke* arrangør mulighet for å nekte kjøring, med bakgrunn i vegtrafikkloven.
Er alt dette oppfyllt, så er det vel bare å si: God tur !
Regards,
PerJ
#13
Posted 21 December 2003 - 00:00

#14
Posted 21 December 2003 - 00:00
Dead Indian
#15
Posted 21 December 2003 - 00:00
Sitat:
Sitat:
Og jeg tar med meg 2 biler.. (er jeg heldig så får jeg kjørt i over et minutt denne gangen)
Tron Rui 91846960
NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=
he he du tar med deg to biler for å sikre deg at du får kjørt mer en et minutt..? det er greit, hvis de ikke går mer enn et halvt minutt hver, så skal du få sitte på med meg..![]()
He he he takk som byr lille Seinfeldt..
Men jeg kommer nok bedre forberet denne gangen om jeg så må så kan jeg ta med meg reserve motoren som er under konstruksjon..
Men jeg kommer nok bare med Sugga, Toyen til kjærringa vet jeg ikke om jeg rekker å bli ferdig med... må liksom bytte litt hjullagere , olje og filter på motor og kasse og så ser den jo ut som satan sjøl så den må nok rettes opp en del + at den må lakkeres...
Tron Rui 91846960
NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=
#16
Posted 27 November 2003 - 00:00
1. områdets beskaffenhet(vanskelig å kommetil medev større bergings kjøretøy)
2.slitasje på løyper samt tilførsels veier som er laget for et sommer aksellast på 2,5ton(da mange av løypene går i myrete terenng og vi kunn har tilatelse å kjøre i oppmerkede løyper vill tunge kjøretøy påføre løypene stor skade og vil bli ufremkommelige for andre)
3.berging (da vi eller grunneier ikke innehar matriell for berging av tyngre kjøretøy)
4.endelig tilatelse for området vil trolig ha denne vekt grense men
per dags dato kjører vi på dispansasjon
Har du en bil i grenseland så ta gjerne kontakt så tar vi en skjønnsmesig avgjørelse
mer info angående treffet kommer på ny året
#17
Posted 27 November 2003 - 00:00
Sitat:
det største problemet er vel bergning - dersom noen setter igjen en bil på 5 tonn i myra, kan den jo bli litt lei å flytte - spesiellt dersom den ikke går av seg selv
Ok, mitt innspill blir da: Endre reglen om vekt til lyde: Biler med egenvekt inntil 3000kg.
Husk at store biler er gode bergingsbiler også

Prates.. Tom
'87 MB 280GE
'63 Unimog-S 404
#18
Posted 26 November 2003 - 00:00
Sitat:
treff for alle registrert og uregistrerte biler med total vekt inntil 3500kg
Ikke noe merke restreksjoner?? Er hilux'er velkommen eller??
MVH. Trulz.
-----------
Hilux: 33" hjul, sjakler, 3" hev, 2" boddylift.
#19
Posted 26 November 2003 - 00:00

per
#20
Posted 26 November 2003 - 00:00

Med Suzuki, Jeep og Niva...
Dead Indian