Gå til innhold



Foto

Ja, jeg vet dette er diskutert før-men:


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
75 replies to this topic

#41 Driving

Driving

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1626 Innlegg:

Posted 23 November 2006 - 00:00

Vel alt går om man virkelig har lyst, vilje og litt tålmodighet så går det meste.... wink.gif

Nå er det jo blitt sagt før at det er jo enkelte gratisalternativer, men de fleste jeg har sett på prøver kanskje å ta å konkurrere med offroad.no på alle måter og ikke bare garasjer. Og det har vel ikke gått så bra...

Har sett før at folk ønsker garasjene tilbake og ikke minst i denne tråden da en 5-6 stk var veldig for å opprette garasjene igjen. De aller fleste vil jo ha dem tilbake på offroad.no fordi det er her "alle" er iallefall kanskje mange eller som sagt flest. Men nok engang så sies det at det ikke er aktuelt.

Men om man opprettet et forum tilsvarende offroad.no (samme forum osv men ikke kopi av offroad.no) men kun hadde garasjesider der..... Kanskje en forside som viste de "hotteste" garasjene og en søkefunksjon som er nevnt mm. Alle kan være evt. være redaktør i sin garasje osv.... Kunne det vært en ide.. ???

Men da ville jo ikke denne garasjesiden være på offroad.no.... noe som er litt kjipt,... men man kan lettvint nå garasjene. HVORDAN ?

Vel... legg en link til "din" garasje på din signatur på offroad.no. så er den der på 1 klikk.

Hvordan kan dette fungere ?

1. Det må være interesse for det.
2. Det må være folk som gidder å faktisk gjøre jobben med å legge opp en garasje der og linke til den og spre reklame rundt garasjene.


Hvis folk virkelig ønsker garasjer som før, gjør en innsats for å legge opp egne garasjer og for å spre reklame om disse garasjene og prøve å rekruttere så mange som mulig.... .. så er det mulig...

Hvordan kan jeg bidra... Jeg kan skaffe et bra .no navn, legge opp en snitz forum som har nok plass på en state of the art server med en bra linje..... gratis... (det er gratis, gratis tralala la [and so on]). (gjort på en lang dag eller en helg, no problemo).

Så er det stor nok interesse for et sånt forslag ?... you tell me...

Det blir hva man gjør det til.....

Hilsen en som syns det var interesant å lese om alt det gale, kule, interessante som skjedde i garasjene.... Imponert over de som stripper ned bilen og bygger den opp igjen med en haug av bilder.....

http://forum.m4x4cn.com
http://www.m4x4cn.com
http://forum.m4x4cn....sp?TOPIC_ID=250

#42 anders

anders

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1452 Innlegg:

Posted 24 November 2006 - 00:00

Dette blir jo nesten det samme som offroadblog. Bare at offroadblog blir intigrert inn i forumet. Slik at man ser de siste innleggene osv når man klikker rundt på forumet. Det vil jo ikke fungere med andre løsninger som vi ikke kontrolerer.

.Anders

CJ7 '83 mod, 258cid, 33", ellers nesten orginal.
Se bilder på www.cj7.no bilens egen hjemmeside.

#43 Dools

Dools

    Swamp Angel

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2784 Innlegg:

Posted 24 November 2006 - 00:00

Kopi av melding:
Dette blir jo nesten det samme som offroadblog. Bare at offroadblog blir intigrert inn i forumet. Slik at man ser de siste innleggene osv når man klikker rundt på forumet. Det vil jo ikke fungere med andre løsninger som vi ikke kontrolerer.

.Anders

CJ7 '83 mod, 258cid, 33", ellers nesten orginal.
Se bilder på www.cj7.no bilens egen hjemmeside.

Opprinnelig postet av anders



Nå har jeg opprettet konto på Blogen. og forsøkt flere ganger og få innlegg o.l. på den. Problemet er at uansett hva jeg gjør får jeg feilmelding, Har også forsøkt å få litt hjelp, til hvorfor dette skjer av Admin. (ikke fått svar enda på hvorfor den feilmeldingen kommer) Synes at Blog greiene er veldig tungvint, både å lese og følge med på.)

Har kikket gjennom alle de gamle garasjene som ligger på forumet (Offroad) og synes at det har vært masse int lesing. Både lærerikt og morsomt. Skulle gjerne hatt en garasje selv, da jeg for tiden driver å pusser opp og bygger om 2 K5èr og etterhvert også "Lille Burbe"
Ikke bare kan man ta lærdom i hva andre gjør men også underveis får, tips og ideer til hva man selv kan finne på.
Jeg hadde gjerne betalt 200,- (om det er beløpet) for å få opp garasjer igjen.
At det er stor int for ombygninger og prosjekter er det vel liten tvil om.
Er ikke det dette går ut på ? Bygge om 4X4, kjøring, teknisk, utbedring osv ?

Kjersti

Variety is the spice of life. One day ignore people, next day annoy them.

#44 Driving

Driving

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1626 Innlegg:

Posted 24 November 2006 - 00:00

vel en blogg er ikke det samme som et forum eller en forumtråd.... litt mer som en avansert gjesteboksamling hvor man legger ut sitt syn og dagbok.. Inviterer ikke like lett til innspill/samspill. og vil heller ikke ha samme enkelthet og uformelle lette tone slik som de gamle garasjene hadde. sad.gif....

Klart det var ulemper med de gamle garasjene å...ble lett uoversiktlig....lang liste garasjer med mange meter tråder...bokstavelig talt.... men vanskelig å finne fullgode alternativer...

Nesten skyter ingen av hesten....



http://forum.m4x4cn.com
http://www.m4x4cn.com
http://forum.m4x4cn....sp?TOPIC_ID=250

#45 anders

anders

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1452 Innlegg:

Posted 24 November 2006 - 00:00

Dools: hvor har du prøvd å få hjelp? Titter i support systemet men har ingen ting der som ikke er blitt svart på.

Driving: Det med blog'en det er jo akkurat det brukerne ønsket i forumet. Admin rettigheter, flyt i garasjen med tanke på innlegg og mulighet å komentere akkurat der det er ønskelig. Pluss at du har galleri funksjonen som gjør at du kan legge ut bilder. Tro meg vi har lett etter andre måter å gjøre dette på men har ikke funnet noen andre gode løsninger.

.Anders

CJ7 '83 mod, 258cid, 33", ellers nesten orginal.
Se bilder på www.cj7.no bilens egen hjemmeside.

#46 Zuki

Zuki

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1858 Innlegg:

Posted 24 November 2006 - 00:00

Kopi av melding:
Tro meg vi har lett etter andre måter å gjøre dette på men har ikke funnet noen andre gode løsninger.

Opprinnelig postet av anders



Dere har fått løsningen gratis av MANGE gang på gang: Den gamle gode løsningen MEN ta betalt for tjenesten. Problemet med kostnad er løst fordi de da vil finansiere seg sjøl, og antakelig med god margin. Og med betaling vil også mengden interesserte begrense seg litt, slik at det er ikke noen uoverkommelig jobb å gi adm-rettighter til egen garasje. Løsningen ligger der, problemet er her:

Kopi av melding:

Hvis det er noen som ikke har fått det med seg så kommer ikke "garasje" sidene tilbake i forumet.


Nemlig at dere er sta og at det for lenge siden har gått prestisje i å vise at dere har rett. Men Jan Terje har rett i en ting, om "noen" skulle ta til vett, er det likevel for seint. Garasjetemaet er så forpestet og vi er så dritt lei den staheten at det nok aldri vil komme tilbake til den stemningen som en gang var. Men løsningen har vært der hele tiden, og den ble nevnt av mange lenge før det var for seint.

Finnes det overholdet et problem med nedlastningsmengde her, start med off-topic tråden. Det er en populær tråd riktignok, men et offroadforum bør jo prioritere offroad-ting dersom det korker seg med kapasitet og kostnad.

Det er enda et fint forum, sjøl om det begynner å bli farlig utvannet, og all ære til dere for den jobben dere gjør, men det er masse jobb for de som er interessert for å redusere forbruket og kostnader:

-Rydd og stram inn off-topic
-Noen har halvsides signaturer (som f.eks Nordlys 4x4)

Rydd i driten der det trengs. Det er sprøtt å la slike ting oppta båndbredde på et offroadforum, og samtidig sutre over (og slette) kjempekule prosjekt som minner litt om garasjer...

#47 Herman

Herman

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 840 Innlegg:

Posted 24 November 2006 - 00:00

Jeg savnet garasjen jeg bygde opp her å ble rimlig iritert hadde lakt ned my tid å arbeid, men nå har Jeep clubben sit eget http://www.jeepclubn...o/smf/index.php også har vi http://www.bilbygging.no/index.php Så da kan dette bare væresån vi ble ikke hørt: hilsen Biter å skuffa

HJL
user posted image

#48 janterje

janterje

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 395 Innlegg:

Posted 25 November 2006 - 00:00

Jeg må bare si at dette er et merkelig offroad forum når dette får ligge her http://www.offroad.n...463&whichpage=1 men ikke noe som har med offroad å gjøre.

http://www.jyskoffroad.dk/
http://dorkoffroad.no/phpBB2/index.php

#49 RockStar

RockStar

    RockCrawler & TinBender

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3789 Innlegg:

Posted 26 November 2006 - 00:00

Jeg har sagt opp min redaktørjobb på Harcore Tech og Teknisk / Mekking her på forumet i frustrasjon over at det ikke tilates byggetråder som f.eks. denne http://www.pirate4x4...ad.php?t=513730 her på forumet.
Da vil heller jeg som bilbygger dele mine erfaringer andre steder.
Og med så mye hardcore bygging som skjer rundt i landet nå er det trist at man ikke kan skrive om det her uten å dele det opp i små emner som kun omhandler en og en del av byggingen.
Det har vært mye diskusjon på redaktørforumet og der sier Anders at man kan skrive om f.eks. bytte framaksel men hvis man i samme emne forteller om heving, har det blitt en "garasje" og skal slettes.fish.gif



Pål Blesvik
Tlf: 91531373
Bent There....Broke That!
http://www.limeauto.dk/catalog/
SPONSORS WANTED!

#50 Frode

Frode

    Jeep-bygger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3881 Innlegg:

Posted 26 November 2006 - 00:00

Litt viktig å få med at det ikke er slik at tråder med ombygging fra A-å er uønsket på offroad.no, men at admin ønsker de skal foregå i bloggen.
A & A kommer med en spesifisering av hva man tillater i forum-trådene.
I grove trekk går det ut på at man ønsker at writes-ups og diskutering rundt en "ting", foreksempel motorskifte, kan foregår i de respektive merke-trådene eller på bloggen. Men en hel prosess med diverse ombygg på en bil skal kun foregå på bloggen.

-90 Jeep XJ 4.0
8" heving, 36" Irok

Frode, the member formerly known as FR..

www.terrengbil.com

#51 RockStar

RockStar

    RockCrawler & TinBender

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3789 Innlegg:

Posted 26 November 2006 - 00:00

Dette må vel være verdens eneste offroadforum som har slike begrensninger!

Pål Blesvik
Tlf: 91531373
Bent There....Broke That!
http://www.limeauto.dk/catalog/
SPONSORS WANTED!

#52 Zuki

Zuki

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1858 Innlegg:

Posted 27 November 2006 - 00:00

Jeg tror, og håper, at etterhvert vil flere og flere merker bli såpass store at de kan trekkes ut fra offroad. no som eget forum, som f.eks www.nlck.no. Med tech-avd (som tilsvarer den enkelte merketråd) samt garasjeliknende funksjoner innenfor et bilmerke. Når jeg sier at jeg håper, så er det ikke fordi jeg ønsker offroad.no vondt. Jeg har ALLER mest lyst til å få offroad.no til å bli det råeste offroadforumet, men det er ingen vei utenom når man ser hva som skjer.

Offroad.no er nå så utvannet og infisert med uforståelige regler (les: likner garasje) at de med genuin interesse og know-how er i ferd med å trekke seg bort, enten til utlandet (f.eks pirate) eller til "egne" forum. Så sitter dere til slutt igjen med ekstralys-gjengen (hvor jeg selv også har vært ganske lenge).

Nei, man er ikke syk for å ha andre meninger enn mine, det skal gudene vite. Men jeg mente at man kan jo ikke være helt fornuftig hvis man ikke ser galskapen av dette:

Kopi av melding:

Dette er velkomment i forumet, så lenge det er i enkelt-deler foreks bytte av motor eller skifting av aksler eller heving osv. Men samles dette i en tråd ønsker A & A at det skal foregå i bloggen


Som veiledningsverktøy for andre er dette ok, da det gjør det litt lettere å søke etter, men som inspirasjon er dette bare, bare merkelig.

Offroad.no er blitt så stor at den eneste måten å få det mer håndterlig på, er å gjøre det mer dedikert. Kutte dritpraten som off-topic, og gjøre det reint offroadrelatert igjen. Og heller løsne litt på "likner garasje-slipset". Så får vi heller tåle å miste noen medlemmer som ikke er fullt så dedikerte. Det handler akkurat nå om å definere om vi vil bli det BESTE og største offroadforumet eller bare det STØRSTE forumet, i form av å raske sammen flest mulig som skriver mest mulig om hva som helst.

#53 Zuki

Zuki

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1858 Innlegg:

Posted 27 November 2006 - 00:00

Nå må dere jammen meg ta et hint, når en skikkelse som Pål takker for seg!!
Han er jo en av de som (så lenge jeg har vært medlem her) trekker dette opp så til de grader...

Går det ikke an å gi "dispensasjoner" da til de prosjektene som er virkelig interessante, det er jo noe helt eget over slike Lux-ombygninger som tidligere nevnt i tråden i forhold til en del andre garasjeliknende tråder? Hvis jeg legger ut en garasjetråd om bytte av fire hjulbolter og montering av ekstralys, så vær snill og SLETT, men at slike unike ombygninger IKKE tillates i et offroadforum er uforståelig...da er det jo ikke noe offroadforum lenger. La redaktørene få beholde det som de synes er gull verdt, så får det heller bli litt urettferdig. Bedre det enn at alt skal forsvinne....

Alternativt: Legg ned alle andre trådene enn off-topic, og skift navn til www.drittpratforum.no



Blogg: www.offroadblog.no/zuki Garasje: http://www.bilbyggin...p?p=10228#10228


#54 janterje

janterje

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 395 Innlegg:

Posted 27 November 2006 - 00:00

Se nå hva du skriver:

"Litt viktig å få med at det ikke er slik at tråder med ombygging fra A-å er uønsket på offroad.no, men at admin ønsker de skal foregå i bloggen."

Du skriver jo att det er uønsket her med offroad tråer, og alle skal tvinges over i ett nytt prosjekt de ikke liker.

http://www.jyskoffroad.dk/
http://dorkoffroad.no/phpBB2/index.php

#55 Frode

Frode

    Jeep-bygger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3881 Innlegg:

Posted 27 November 2006 - 00:00

Fatter ikke hvordan du greide å lese at det er uønsket med offroad-tråder ut av den setningen.. Dersom din definisjon av offroad-tråder er så begrenset at den kun gjelder tråder med prosjekter som starter fra vrak eller noen rør og ender opp som en fullrigget bil, så har du rett i at de ikke er ønsket i forumet, men i bloggen. Om man liker bloggen eller ikke er en annen sak. Du og Pål gjør tydeligvis ikke det.

Min definisjon av offroad-tråder er alt som har med mekking , skruing, kjøring osv av offroad-biler. Dette er velkomment i forumet, så lenge det er i enkelt-deler foreks bytte av motor eller skifting av aksler eller heving osv. Men samles dette i en tråd ønsker A & A at det skal foregå i bloggen.

-90 Jeep XJ 4.0
8" heving, 36" Irok

Frode, the member formerly known as FR..

www.terrengbil.com

#56 Frode

Frode

    Jeep-bygger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3881 Innlegg:

Posted 27 November 2006 - 00:00

Kopi av melding:

Alternativt: Legg ned alle andre trådene enn off-topic, og skift navn til www.drittpratforum.no


Opprinnelig postet av Zuki



Ståle.. Går utfra at du er her på forumet hovedsaklig pga Suzuki-delen?

Fungerer ikke den akkurat som du ønsker? Samler folk med samme interesse og gir deg råd og hjelp om du lurer på noe?
Du er tydeligvis en av de som ønsker å kunne lage lange tråder helt fra du starter på bilen og til den er så ferdig som den kan bli..
Det kan du også gjøre, men da i bloggen.. Bloggen er jo du kommet godt i gang med også..




-90 Jeep XJ 4.0
8" heving, 36" Irok

Frode, the member formerly known as FR..

www.terrengbil.com

#57 Zuki

Zuki

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1858 Innlegg:

Posted 27 November 2006 - 00:00

Kopi av melding:

Ståle.. Går utfra at du er her på forumet hovedsaklig pga Suzuki-delen?


Jo, mest det, men synes det er vanvittig artig å lese om andre gode prosjekter, og da helst i den uønskede formen som "helhet". Og er faktisk inne og både leser og skriver i off-topic. Står mye artig der, men den er tross alt off-topic i et offroadforum, så jeg mener at dersom det er problemer med kapasiteten er det den delen som burde slaktes først. Forumet er nå blitt så stort, at det trenger å bli litt dedikert som offroadforum igjen.

Kopi av melding:

Fungerer ikke den akkurat som du ønsker? Samler folk med samme interesse og gir deg råd og hjelp om du lurer på noe?


Takket være mange gode forum-medlemmer og fantastiske redaktører, fungerer denne delen veldig, veldig bra!

Kopi av melding:

Du er tydeligvis en av de som ønsker å kunne lage lange tråder helt fra du starter på bilen og til den er så ferdig som den kan bli..


Ikke for min del, min bil er ikke så interessant oppbygget at den er verdt en "dispensasjon". Men noen biler er det, så til de grader.

Og hører du ikke selv hvor sykt det høres ut som du forteller i din forrige kommentar? "Dette er velkomment i forumet, så lenge det er i enkelt-deler foreks bytte av motor eller skifting av aksler eller heving osv. Men samles dette i en tråd ønsker A & A at det skal foregå i bloggen." Du og alle andre ser jo hvor sykt dette høres ut, men har forståelse for at du velger å være lojal mot admin. Du er veldig lojal, kanskje den mest lojale av redaktørene, så det skal du ha pluss for.

Kopi av melding:

Det kan du også gjøre, men da i bloggen.. Bloggen er jo du kommet godt i gang med også..


Og det har jeg gjort, i bloggen. Som sagt, synes ikke mitt eget prosjekt akkurat er av nasjonal interesse, men en del andre ER det. Ja, kom godt i gang med bloggen for å prøve (var jo positiv som bare det til den og kjøpte maksimal pakke med en gang), men synes ikke den heller funker som ønsket. Så derfor har jeg nå endt opp med å bruke bloggen som en slags udefinert presentasjon men linker til min garasje for oppdateringer. Den garasjen liker jeg, her på offroad.no føler jeg akkurat nå at vi er i et slags ingenmannsland garasjemessig. Det kommer nok aldri til å bli såpass med liv og interesse rundt den bloggløsninga at den er verdt jobben. Se på andre forum hvordan de har gjort det, som Pål viser til over. Det funker, det er enkelt, og det gjør et offroadforum til et offroadforum. "Alle" liker den løsninga, så hvofror ikke? Gamlegarasjene er tapt, på grunn av rein stahet, men vær nå litt grei med de som har glimrende prosjekter, og se gjennom fingrene, så får det heller være litt urettferdig for noen.

#58 Frode

Frode

    Jeep-bygger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3881 Innlegg:

Posted 27 November 2006 - 00:00

Nei, Ståle...

Jeg velger ikke å forsvare opplegget pga lojalitet til A & A. Da skulle jeg hatt betalt for jobben. Du ser jo også at enkelte andre redaktører ikke akkurat forsvarer opplegget. Jeg forsvarer det fordi jeg tror det kan virke. Jeg mener ikke at man nødvendigvis må gå samme vei som pirate for at det skal bli bra. Jeg tror at de lange trådene kan fungere i bloggen, så lenge den blir mer integrert i forumet. Dette skal i følge A & A skje når den nye lauouten til forumet er på plass.

Jeg mener forumet fungerer veldig bra. Jeg driver mest med jeep. Den delen fungerer veldig bra, som Suzuki. Jeg får hjelp med alt jeg spør om (nesten:)) og hjelper andre med det jeg kan svare på. Vi legger ut bilder og diskuterer. Slik er det jeg forventer meg at forumet skal virke.

Ps.. Man er ikke syk eller har syke meninger fordi om man ikke er på linje med hva du foretrekker. Men det hjelper absolutt på å være litt syk for å drive med den hobbyen:)

-90 Jeep XJ 4.0
8" heving, 36" Irok

Frode, the member formerly known as FR..

www.terrengbil.com

#59 Blom

Blom

    Fullstendig uautorisert terrengbilbygger

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3571 Innlegg:

Posted 27 November 2006 - 00:00

Er meget enig med de som synes det har blitt for mye pisspreik innpå her. Snakket såvidt med en av redaktørene i går som lurte på hvor jeg var blitt av - Ja, er lei spørsmål om hvor mange ekstralys det er plass til og godkjenning av kufangere for 178'nde gang. Er liksom ikke det som har med fremkommelighet å gjøre.

Har prøvd meg på bloggen, men synes ikke den er intuitiv og like lettbrukt som de gamle garasjene. Også er den ikke i forumet... Bruk og lær leste jeg et sted, men med begrenset tid er det lettere å la være... Var på forsiden og lette etter min egen blogg, men fant den ikke. Så hvis ikke jeg finner den, hvem andre finner den og hva er da vitsen med den ?

Må si at responsen på min gamle garasje var en meget god inspirasjon til å fortsette byggingen av bilen min og hele veien forbedre. Det drives bygging nå også, men som bare et ytterst lite fåtall vet om. Det blir liksom ikke det samme å dele byggingen opp i småstykker og legge ut på nettet, da blir det heller til at man gir pokker.

Videre spørsmål om hvilke dekk som f.eks passer på en 2006 hilux og så er det en fyr som legger inn at han har 33" på sin -90 modell. Javel, 2 helt forskjellige biler... Er det rart man går lei ?
Man kan ikke forlange at når man har svart 30 ganger på akkurat det samme spørsmålet om hva som må til for å sette 33" dekk på en -90 Lux, at man også skal svare gang 31 eller gang 54. Da gir man pokker for man vet dette er svart på mange ganger før. Det samme med spørsmål om hvordan man godkjenner V8 i Lux, også svart på.

En annen ting som irriterer meg, er innlegg der det kun er en link. Uten å fortelle hva dette er og gi de som leser et inntryk av hva man kan forvente seg i linken.

Jeg er kanskje blitt litt gammel for GPP med mine 38 år ?

Jeg vet at jeg ikke kan forlange at alle er innpå med dyre og kostbare ombygginger, men offroad er ikke bare kufangere og flest mulig ekstralys som jeg synes det er en stor overvekt av på forumet nå, desverre.



Blom :
33" Taco, 87Lux, 2 LJ80's og 1 Willys Jeep CJ6H

#60 anders

anders

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1452 Innlegg:

Posted 27 November 2006 - 00:00

Klippet fra http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=68212

Her kan dere se litt hvordan det blir bygd inn i forumet.

Her en visning fra de siste innleggene.


Og her en visning ifra blog forumet.


Da skjønner dere kanskje at det kommer til å bli bra inntegrert inn i forumet.



.Anders

CJ7 '83 mod, 258cid, 33", ellers nesten orginal.
Se bilder på www.cj7.no bilens egen hjemmeside.