Gå til innhold



Foto

bytte motor til 2,8 td


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
6 replies to this topic

#1 stabbursnes

stabbursnes

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 20 December 2006 - 00:00

har en opel campo m.2,5l .er det noen som vet om 2.8td.passer direkte på gearkassa.den nye motoren ha stått i en izusu campo.er enventuellt intrisert i å kjøpe en god 2.5l eller noe større som kan passe helst direkte på kassa.

#2 vivjo

vivjo

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 61 Innlegg:

Posted 21 December 2006 - 00:00

god fornøyelse jeg skal aldri foreta noe motorbytte på isuzu ingenting passer

#3 stabbursnes

stabbursnes

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 21 December 2006 - 00:00

har hørt at man må bytte gearkassa samtidig,er det noen som har greie på det?bilen jeg har er en opel campo fra 92. og 2.8l er fra izuzu campo fra 89.

#4 franhp

franhp

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 6 Innlegg:

Posted 24 January 2007 - 00:00

den passer rett på.
hva skall du gjøre med 2.5 motoren

#5 dalbek

dalbek

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 173 Innlegg:

Posted 16 February 2007 - 17:15

warning.gif Er mange som er negative til dette skjønner jeg, er en stor fordel at bilen er av samme mod.
Er ikke sikkert at det er så mye likt på en 85 som på en 90 mod, og diesel skal ha en del sterkere girkasser en det er på mange av di små bensin motorene.
Min 2.6 bensin er den første av motorene som har samme girkasse som feks. 2.8 td.
Fordel med en del undersøkelse på tekniske data før man kaster seg ut i det warning.gif
Vil det ikke gå så skal det gå om vi så skal grine begge to....

#6 chevy-namsos

chevy-namsos

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 430 Innlegg:

Posted 16 February 2007 - 19:53

QUOTE(dalbek @ 16 Feb 2007, 17:15) <{POST_SNAPBACK}>
warning.gif Er mange som er negative til dette skjønner jeg, er en stor fordel at bilen er av samme mod.
Er ikke sikkert at det er så mye likt på en 85 som på en 90 mod, og diesel skal ha en del sterkere girkasser en det er på mange av di små bensin motorene.
Min 2.6 bensin er den første av motorene som har samme girkasse som feks. 2.8 td.
Fordel med en del undersøkelse på tekniske data før man kaster seg ut i det warning.gif

jeg bygde om en trooper 88 mod som hadde 2.6 bensin,hadde donorbil 88 mod ,med diesel alikevel passet absolutt ingenting,mitt råd kjøp en ferdig
aaaassve@hotmail.com

#7 RUNYS

RUNYS

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 153 Innlegg:

Posted 16 February 2007 - 23:05

detta er snakk om 2,5D 92mod til 2,8TD 89mod?? eller?