Hjelp meg med blandingforhold!
#1
Posted 23 December 2006 - 00:00
~~74mod Dodge Dart Swinger 2d HT~~
#2
Posted 28 December 2006 - 00:00
~~74mod Dodge Dart Swinger 2d HT~~
#3
Posted 07 January 2007 - 00:00
Hvis du heller vil brenne av noen penger på et verksted så kan du ringe til Magnus Motor og spørre etter Kjell Magnussen, er også gammel MoPar-mann som fikser det meste.
--
Hvit 2001.5 Dodge 2500 Cummins 4x4, kort hytte og langt plan. Alt utstyr + litt til :-)
#4
Posted 28 December 2006 - 00:00
Drømmer om Am Pickup for tiden!=)
Rana Offroad Team
"HELLER EN RUNDBUNGLET STYGG AMERIKANER ENN EN BLANKPOLERT FIN JAPANER"
"I'm so country, my idea of a seven-course dinner is a possum and a sixpack"
#5
Posted 28 December 2006 - 00:00
#6
Posted 28 December 2006 - 00:00
~~74mod Dodge Dart Swinger 2d HT~~
#7 Guest_axsling_*
Posted 03 January 2007 - 00:00
Mvh LCL
POWER TO THE PEOPLE
#8
Posted 23 December 2006 - 00:00
Kjør den litt, ta ut en plugg og se hvordan den ser ut. Du kan lese av mye ved å se på en plugg, men det antar jeg du kan siden du er mekanikker av utdannelse.
#9
Posted 23 December 2006 - 00:00
helt inn og 1 1/2 ut? den er vel minst 10ute.. den er ca: 1-2cm ute (skrue hode til gasser) hørt den bruker mindre bensin ved og skru den ut.. men står der den gjorde da jeg kjøpte bilen..
~~74mod Dodge Dart Swinger 2d HT~~
#10
Posted 23 December 2006 - 00:00
Pluggene kan være fuktige ca. "15 minutter" til hver side fra jordingen i pluggen. Elektroden skal være ren, helst ha en gråaktig farge, men ikke sotete. Fuktige er ikke våte, bare fukt på hver side.
Litt vanskelig å beskrive dette uten bilder, men håper du forstår hva jeg mener.
#11
Posted 24 December 2006 - 00:00
~~74mod Dodge Dart Swinger 2d HT~~
#12
Posted 26 December 2006 - 00:00
#13
Posted 27 December 2006 - 00:00
~~74mod Dodge Dart Swinger 2d HT~~
#14
Posted 28 December 2006 - 00:00
TENINGS ANLEGGET PÅ DODGE E ET EGET KAPITTEL SOM KAN SPIL EN VÆR ET PUSS.
PAS PÅ AT GAPET PÅ MAGNETN E RIKTIG 0,006" VIST D ER KAST I FORDELER AKSELN KAN RELUKTOR DREVET VÆR SKADA, DA FÅR DU GNIST PÅ PLUGGENE MEN DEN E RØDGUL PÅ FARGE(BØR VER BLÅ) SKIFT ROTOR Å LOKK EVENTUELT PLUGGER Å KABLER.
Æ HAR GITOP ANLEGGET PÅ MIN Å MONTERT MSD TENNING, DE VAR SOM EN HELT NY BIL Å FORBRUKET VAR HALVERT.
LÅN EN GASSER AV EN KOPIS Å PRØV. EN SLITT GASSER KAN LAG MYE TRØBBEL .
MUD IS FUNN
#15
Posted 28 December 2006 - 00:00
____________________________________________
Plymouth Trailduster 79 - F-250 XLT Super Duty 02
#16
Posted 29 December 2006 - 00:00
OFTE KAN REGISTRET VÆR STYGGE ULVEN Å MEN DA VIL MOTORN VÆR USTABIL
MUD IS FUNN
#17
Posted 29 December 2006 - 00:00
Da har du kontinuerlig kontroll forbrenninga til bensinsluker'n under hoodn.
Det skal jeg gjøre neste gang jeg får meg bensinbil.
Alt av tenningsdeler og gasser må selvfølgelig sjekkes og grunn innstilles først.
Landcruiser LJ70 2,4D
Patrol MK160 3,3TD
#18
Posted 29 December 2006 - 00:00
har akkurat samme prob som deg,å jeg har en helt ny 2 porter på motorn.
må si jeg er imponert over at d går å skvise så mye bensin gjennom en så liten gasser å at motorn fremdeles funker normalt:o
R.H
#19
Posted 29 December 2006 - 00:00
~~74mod Dodge Dart Swinger 2d HT~~
#20
Posted 29 December 2006 - 00:00
MUD IS FUNN