Gå til innhold



Foto

Nye "offroad.no"


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
179 replies to this topic

#161 K5

K5

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 888 Innlegg:

Posted 02 February 2007 - 16:08

HEHEHE biggrin.gif
Nederst på forum hovedsiden der hvor det står hvem som er logga inn står det at google.com er logga inn også doctor.gif

WHY??
Thomas 90778758
IPB Image
Spis alltid gul snø! Det kan være ØL!!!

#162 Frode

Frode

    Jeep-bygger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3881 Innlegg:

Posted 02 February 2007 - 16:22

Si det? iiam.gif
Mulig Anders har et godt svar.. tongue.gifc:
IPB Image

www.terrengbil.com

#163 anders

anders

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1452 Innlegg:

Posted 02 February 2007 - 19:58

Det står google.com nå googel sin søke robot er innom og indekserer sidene. Vi har mye gode linker og innlegg her så hvis du går på google.com og søker på offroad så kommer vi opp først. biggrin.gif
Anders Venaas
Offroad.no - Shop.offroad.no

#164 anders

anders

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1452 Innlegg:

Posted 03 February 2007 - 09:00

I "mitt kontrollpanel" har du oversikten over dine abonnemang. Der kan du slette/endre dem.
Anders Venaas
Offroad.no - Shop.offroad.no

#165 anders

anders

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1452 Innlegg:

Posted 03 February 2007 - 18:02

Hei.

Vi ønsker ikke å bruke dette forumet til å henge ut noen som helst.
Har ikke tenkt til å slette dette innlegget ditt.

Vi har ikke mye sensur. Vi holder oss til vanlig folkeskikk.
Anders Venaas
Offroad.no - Shop.offroad.no

#166 Frode

Frode

    Jeep-bygger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3881 Innlegg:

Posted 04 February 2007 - 01:04

Det er vel ikke spesielt ønskelig å henge ut hverken bilfirmaer, privatpersoner eller advokater her på forumet. De fleste som blir hengt ut på et forum , får ikke vite om det og kan ikke forsvare seg. Vil også tro at de færreste firmaer ser på offroad.no som en aktuell arena for slike saker..

Å henge ut advokater eller andre som kommer i din vei, må du gjerne gjøre på egen side, men å dra et offroad-forum inn i dine feider blir litt i overkant?

Edited by Frode, 04 February 2007 - 01:54.

IPB Image

www.terrengbil.com

#167 gass

gass

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 583 Innlegg:

Posted 04 February 2007 - 19:03

QUOTE(Ural 375D @ 4 Feb 2007, 16:01) <{POST_SNAPBACK}>
Innlegget er lagt inn i en tråd hvor det allerede er 3 sider med stoff om bilselgende firmaer. Ser ikke forskjellen jeg. Forresten så spiller det ingen rolle lenger. Har mista all interesse for offroad.no nå.
Det er jo heller ikke så enkelt lenger å gå inn på interesante sider, en masse linker som ikke fungerer.
Sensuren her stinker, husker for ikke så lenge siden om denne trusa, mens en pils er greit nok.
Jeg sier takk for meg. Blir å treffe på post@mobilcrane.com & litt på pirate4x4.


Dumt at du gir deg, har hatt stor nytte og glede av å lese mange av dine innlegg. Ser på deg
som en stor resurs her på forumet, synd at du nå takker for deg
mvh
Guttorm Ekaas sad.gif

#168 Guest_Ural 375D_*

Guest_Ural 375D_*
  • Guests

Posted 05 February 2007 - 01:31

QUOTE(gass @ 4 Feb 2007, 19:03) <{POST_SNAPBACK}>
Dumt at du gir deg, har hatt stor nytte og glede av å lese mange av dine innlegg. Ser på deg
som en stor resurs her på forumet, synd at du nå takker for deg
mvh
Guttorm Ekaas sad.gif


Ta det helt med ro, er ikke vandret heden.
Blir å treffe på post@mobilcrane.com & pirate4x4.no iblant, da som "Elektron"
Har nå endret mitt passord til noe tekst jeg ikke kjenner, og logger ut for godt.

Edited by Ural 375D, 05 February 2007 - 01:34.


#169 Ski-doo

Ski-doo

    Test driver

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 690 Innlegg:

Posted 05 February 2007 - 13:24

Helvete devil.gif Ser ut til alle flytter,synd det. Må jo gå an å kombinere mellon forumene,ser at flere gjør det og glad for det. Er ikke så ille dette nye offroad , har sett på det konkurerende forumet og det er ikke alt der som er stue rent heller tongue.gif Synd folk slutter,ser ut for det er en person konflikt ute å går og ikke forum relatert. Ikke godt å vite her oppe i det høye nord. Håper folket tar til fornuft og bruker begge forumene.
Tråkker ikke noen på tærne med dette,men er jo bare noen tanker og ønsker som kanskje andre også har.
JO STØRRE, JO BEDRE!!!!!!!!!

Mvh The SKI-DOO man

http://www.v8dieseltech.net/forum/

#170 Duramax

Duramax

    Lysmester`n

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 1400 Innlegg:

Posted 05 February 2007 - 16:52

Du er nok inne på noe Ski-doo, jeg har også litt problemer med å skjønne hvorfor folk på død og liv skal annonsere at de slutter å være her eller der. Noen kommer og noen går, sånn er det bare når det er massevis av sider å være inne på.

Jeg har skikkelig trua på det nye offroad.no, når folk har roa seg ned, funnet ut av ting og alt er oppe å går vil dette bli veldig bra. Og til det trenger vi brukere som ønsker å bidra til fellesskapet, og ikke de som motarbeider det.

Tore
CHEVY - EATING FORDS, SHITTING DODGES

DURAMAX GARASJEN

#171 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 05 February 2007 - 17:07

Virker som det er om å gjøre å profilere mest mulig at man skal dra. Virker som flere av de tror dette forumet lever og består kun med deres profil til stede.

Når man må profilere at de drar i flest mulig tråder og helst gjenta seg selv litt lengre ned i tråden, så sier det det meste i mine øyne.

#172 EvoMan

EvoMan

    PajeroTeam

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6501 Innlegg:

Posted 05 February 2007 - 23:53

QUOTE(Chevy-LPG @ 5 Feb 2007, 17:07) <{POST_SNAPBACK}>
Virker som det er om å gjøre å profilere mest mulig at man skal dra. Virker som flere av de tror dette forumet lever og består kun med deres profil til stede.

Når man må profilere at de drar i flest mulig tråder og helst gjenta seg selv litt lengre ned i tråden, så sier det det meste i mine øyne.


Helt enig.

har surfet rundt og begynner å bli vant til den nye "offroad.no" og liker den bedre og bedre.. skal nok utrolig mye til å konkurere ut dette forumet.
_RalliArt_

#173 Ski-doo

Ski-doo

    Test driver

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 690 Innlegg:

Posted 06 February 2007 - 01:05

Er nok enig at det skal mye til å slå dette forumet og nye folk kommer til med god kunnskap. Har hatt utrolig god hjelp her og vil nok bli her fortsatt. Ser på det andre forumet (ingen navn nemdt) syns jeg de er stiv på priser for å få noen fordeler som er gratis her.
Er enig med chevy lpg i det du skriver,mye tull og tøys. Syntes det er trist at folk som trekker seg ut forlanger at innlegene deres skal slettes ,skulle ikke tru de er voksne folk,det som er skrevet er skrevet og kan hjelpe andre med det og det er ikke sikkert de legger det ut på andre forum og da er jo det tapt.
Men men vi får bare håpe folket tar til vettet og kan kombinere disse forumene.
Ps: var innom det andre forum og er ikke imponert,koster for mye og tregt +++,men det er nu min mening.
Stå på gutter og jenter så blir dette bra! SKÅL!!!! dribble.gif
JO STØRRE, JO BEDRE!!!!!!!!!

Mvh The SKI-DOO man

http://www.v8dieseltech.net/forum/

#174 Holten

Holten

    Team Welt Medlem

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 651 Innlegg:

Posted 12 February 2007 - 16:31

skrivefeil på marked...

"[stil et spørsmål til selger]"
www.pirate4x4.no
Velkommen til en hyggelig og seriøs diskusjon om offroad.

#175 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 12 February 2007 - 17:08

Men dere MÅ gjøre noe med reg. av aktive innlegg. Blir jo aldri oppdatert den, så det er umulig å se når det er nye innlegg i et emne.

#176 anders

anders

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1452 Innlegg:

Posted 12 February 2007 - 17:59

QUOTE(Mr. Winchester @ 12 Feb 2007, 17:08) <{POST_SNAPBACK}>
Men dere MÅ gjøre noe med reg. av aktive innlegg. Blir jo aldri oppdatert den, så det er umulig å se når det er nye innlegg i et emne.


Hva mener du her? jeg ser fort når det er nye innlegg og jeg hopper direkte til der jeg leste sist i innlegget.
Anders Venaas
Offroad.no - Shop.offroad.no

#177 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 13 February 2007 - 00:49

Det skal være nok at du er innom en kategori, så skal den merkes som lest neste gang du er innom. Inne på f.eks kategorien Ford, må du innom alle emnene for å merke de som lest, eller huske på å trykke på knappen "merk alle som lest" hver gang du er innom. Hvis det er emner i kategorien Ford som jeg ikke ønsker å innom, vises jo de fortsatt som " nye innlegg" neste gang jeg er innom, mens det skal være nok å bare være inne på hovedkategorien Ford, for at alle skal være merka som lest neste gang jeg er inne på den kategorien. Vil jo alltid vises på hovedsiden som at det er nye emner i en kategori, så lenge du ikke er innom alle, eller som sagt trykker på "merk alle som lest"

#178 Ursula

Ursula

    Offtopic Queen

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1142 Innlegg:

Posted 13 February 2007 - 09:34

Ukentilg epost varsling?
IPB Image
Boys are stupid -throw rocks at them
Mail
Hjemmeside
Det handler om respekt!

#179 anders

anders

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1452 Innlegg:

Posted 13 February 2007 - 10:00

merk_forum.jpg

Var det dette du tenkte på? Her kan du merke enkelte kategorier som lest.
Anders Venaas
Offroad.no - Shop.offroad.no

#180 Ursula

Ursula

    Offtopic Queen

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1142 Innlegg:

Posted 13 February 2007 - 10:05

var bare skrivefeilen under epostvarsling (kontrollpanel) på den undermenyen liksom.. rullemenyen..
IPB Image
Boys are stupid -throw rocks at them
Mail
Hjemmeside
Det handler om respekt!