Gå til innhold



Foto

Noen som savner gamle Offroad.no??


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
68 replies to this topic

#1 Østhagen-Offroad

Østhagen-Offroad

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1344 Innlegg:

Posted 03 February 2007 - 21:08

Er det bare meg eller er den nye offroad.no uoversiktlig??. hvor har rigs blitt av? er den borte for godt?? hvor er den gamle funksjonen "tilfeldig bilde" som var ganske morsom å se på. hvorfor bytte ut den enkle fine 10 siste forum med den treige fæle rulle teksta?. hva er vitsen med en hel "spalte" med top 10 posters. den endrer seg ikke på LEEENGE. vil jeg tippe.

er det noen mods som kan lage en funksjon her på forumet der man kan velge mellom V1 og V2 her?? skjønner att dere har prøvd å gjøre det enklere (og det er bra!! smile.gif ) men for mitt lille hode har detta blitt ett sant rot. værre enn romme mitt faktisk. unsure.gif


Noen andre syns punkt?

Edited by Østhagen-Offroad, 03 February 2007 - 21:13.


#2 Jeeps

Jeeps

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5440 Innlegg:

Posted 03 February 2007 - 21:35

QUOTE(Østhagen-Offroad @ 3 Feb 2007, 21:08) <{POST_SNAPBACK}>
Er det bare meg eller er den nye offroad.no uoversiktlig??. hvor har rigs blitt av? er den borte for godt?? hvor er den gamle funksjonen "tilfeldig bilde" som var ganske morsom å se på. hvorfor bytte ut den enkle fine 10 siste forum med den treige fæle rulle teksta?. hva er vitsen med en hel "spalte" med top 10 posters. den endrer seg ikke på LEEENGE. vil jeg tippe.

er det noen mods som kan lage en funksjon her på forumet der man kan velge mellom V1 og V2 her?? skjønner att dere har prøvd å gjøre det enklere (og det er bra!! smile.gif ) men for mitt lille hode har detta blitt ett sant rot. værre enn romme mitt faktisk. unsure.gif
Noen andre syns punkt?



Det er vel no alltid slik at vi nordmenn er skeptisk mot alt som er nytt smile.gif Det nye forumet er sikkert supert når du blir vant med det, og har gløymt det gamle smile.gif Skal vedde på at om ei god stund, så vill du aldri ha tilbake det gamle! hehe

Rulleteksten kan du stoppe med et tastetrykk, for so istaden få ei ny side med dei siste inlegga.

Skal være litt enig i at det nye var uoversiktlig, men begynner å få oversikt over det no, og det er bedre enn det gamle på mange måtar, og dårligare på andre ting
Er lykkelig eigar av en bensinslukande Tahoe!

#3 maxpower

maxpower

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 102 Innlegg:

Posted 03 February 2007 - 21:38

Eg savna jaffal d gamla OFFROAD, men d vel barra "gammal vane vond å venda" dribble.gif

MVH
MAXPOWER
It's better to be dead and cool, then alive and uncool!!!!!

#4 slimjim

slimjim

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1928 Innlegg:

Posted 03 February 2007 - 21:56

QUOTE(maxpower @ 3 Feb 2007, 21:38) <{POST_SNAPBACK}>
Eg savna jaffal d gamla OFFROAD, men d vel barra "gammal vane vond å venda" dribble.gif

MVH
MAXPOWER



Må si meg enig, men det går nok over. Blir nok snart "glad" i nye Offroad.no skal du se smile.gif

YES!

Jeg ble endelig Grand Offroader smile.gif hehe

Slimjim

Jeep Grand Cherokee 99' 4,7 V8 -  2,5" løft, 32/11,5-16

Land Rover Discovery II (Aldri mer) (Solgt, heldigvis)

Jeep Grand Cherokee 5,2 V8 (Solgt)
91 Jeep XJ 4H.O. 4" løft og 31/10,5 - 15
Chervrolet Suburban - 33-12,5-16 Goodyear Wrangler DT m/pigg (Solgt)
Yamaha TrailWay. bakdekk: 180-80-14 knast(!) (Solgt)
Toyota Hilux D-cab 31-10,5-15 - Solgt
Jeep XJ 4.0L H.O - 3" Skyjacker og 32-11,5-15 hjul. Solgt
Toyota 4-Runner 94mod 3" Dobinson på 32-11,5-15 - Solgt :(
Toyota Landcruiser LJ70 på 2" OME, 32-11,5-15, fanger og masse lys. Solgt :(
Jeep garasje: http://www.offroad.n...showtopic=94509
Toyota garasje: http://www.offroad.n...p;#entry1383886

Er dumt å legge skylda på storken for noe en gjøk har gjort....


#5 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 03 February 2007 - 22:08

Dette blir nok bra. Sleit en del i starten med å finne ut av ting & tang. Savner rigs, men den er jo nå erstattet av galleri. Ser ut til å være en bedre løsning enn gamle rigs. Ingos er i ferd med å bygge opp en skikkelig tråd og link samler på Nissan forumet, så der er det bare pluss i margen om dagen biggrin.gif

#6 Bjønjen

Bjønjen

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 973 Innlegg:

Posted 03 February 2007 - 22:09

Eg saknar det gamle. veldig uoversiktlig det nye. Har mista litt interessa, men det går seg vel til. sad.gif
Ingen av bilda som er lagt ut på sogn og fjordane si klubbside viser ikkje lenger. mad.gif mad.gif

Edited by Bjønjen, 03 February 2007 - 22:14.

"Å bratt var det!!"

Bjørn Bakkelid
tlf 95768618

#7 Ante

Ante

    Skogs same

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 997 Innlegg:

Posted 03 February 2007 - 23:57

Jeg savner også den gamle siden!
Hvis man lurte på hvem en bruker var, var det bare og se på profilen hans, som var linket til rigs, nå vet man jo ingenting........har mistet litt interesse for offroad.no wink.gif
Man kapper ikke i en lux-man hæver dem!

#8 Allpro

Allpro

    Team Hilux

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2141 Innlegg:

Posted 04 February 2007 - 00:01

tja. ening med Deg her Ante. men for meg er det bare en vanesak.. Likte di gamle profilene bedre, med "bilvisning" osv..
Frode Flottorp

- 07 Toyota Hilux 37" AT
- 87 Toyota Hilux 38" Allpro V8

#9 chri-ha

chri-ha

    Chri-ha

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1499 Innlegg:

Posted 04 February 2007 - 02:33

et lite minne dribble.gif

et lite minne dribble.gif

Attached Files


90 HiluxTurbo

Christian Halsa
480 22161

#10 Frode

Frode

    Jeep-bygger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3881 Innlegg:

Posted 04 February 2007 - 09:59

QUOTE(Ural 375D @ 3 Feb 2007, 22:03) <{POST_SNAPBACK}>
Og så er det dette med å finne tilbake til tråder man har skrevet i, da. Ikke så lett når man iblant skriver både her og både der, ofte samtidig. biggrin.gif


I "min asistent" kan du se de ti siste du har skrevet i.
Evt trykker du på navnet ditt og og "profilvalg", så har du alle trådene dine.
QUOTE(Ante @ 3 Feb 2007, 23:57) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg savner også den gamle siden!
Hvis man lurte på hvem en bruker var, var det bare og se på profilen hans, som var linket til rigs, nå vet man jo ingenting........har mistet litt interesse for offroad.no wink.gif


Uenig med deg, Ante.. Dersom jeg trykker på navnet ditt får jeg opp same informasjon som før og mer til.
Trykker du på "profilvalg" får du opp enda mere informasjon, blant annet om trådene bruker har skrevet i.

QUOTE(Bjønjen @ 3 Feb 2007, 22:09) <{POST_SNAPBACK}>
Ingen av bilda som er lagt ut på sogn og fjordane si klubbside viser ikkje lenger. mad.gif mad.gif


Dette burde være en smal sak å ordne.. Skal se om jeg får tid.

QUOTE(Østhagen-Offroad @ 3 Feb 2007, 21:08) <{POST_SNAPBACK}>
hva er vitsen med en hel "spalte" med top 10 posters. den endrer seg ikke på LEEENGE. vil jeg tippe.



Helt enig.. Det blir vanskelig å toppe Amund smile.gif
Framsiden skal endres og bli bedre, men det har vert viktigere ting å ta tak. Kommer etterhvert.

Edited by Frode, 04 February 2007 - 11:53.

IPB Image

www.terrengbil.com

#11 knut e

knut e

    3skalle

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 720 Innlegg:

Posted 04 February 2007 - 10:02

jeg synes også det nye forumet er enda værre enn det gamle, men får bare være glad for at det er et.
jeg hadde håpet at de skulle ha slik forum som som norsk mc forum, scooternorge nlck og omc sitt forum de forumene er veldig oversiktige og fine men dette her og det gamle synes jeg bare er rot

#12 anders

anders

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1452 Innlegg:

Posted 04 February 2007 - 10:40

Hvis man gå inn på medlemmer og klikker på ditt eget navn eller en annen kan men lett oppe til høyre av profilen velge om man vil søke opp alle innleggene fra en bruker. Dette er da enkelt å finnne tilbake til gamle innlegg.

Det kommer nye funksjoner heletiden til dette forumet og vi jobber kontunuerlig med nye funksjoner. Har fått lagt opp Chat funksjonen sist.
Anders Venaas
Offroad.no - Shop.offroad.no

#13 Roffy

Roffy

    Roffy

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2287 Innlegg:

Posted 04 February 2007 - 11:38

syns og det er litt uoversiktlig men det er vel bare i starten... men det nye kjøp/salg greiene gir meg hodeverk..... biggrin.gif

#14 Ante

Ante

    Skogs same

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 997 Innlegg:

Posted 04 February 2007 - 11:40

Hva med og linke profilen til galleriet da?
Man kapper ikke i en lux-man hæver dem!

#15 Eivind37

Eivind37

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 613 Innlegg:

Posted 04 February 2007 - 12:12

Hmm noe uoversiktlig.....jeg har mistet nesten alle mine PM....hmmm
Mistet interessen litt ja...men det går seg vel til

#16 anders

anders

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1452 Innlegg:

Posted 04 February 2007 - 12:14

Vi har funnet ut hvorfor vi ikke alle pm kom over. vi jobber med å få konvertert disse, så bare å smøre seg med litt tålmodighet så skal dere få dem tilbake.. smile.gif
Anders Venaas
Offroad.no - Shop.offroad.no

#17 tovp

tovp

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 187 Innlegg:

Posted 04 February 2007 - 14:42

Det nye forumet er litt uvant, men jeg tror nok det skal gå seg til for min del smile.gif
Bare å ta seg litt tid å bli kjent med det.

En ting derimot som jeg ikke forstår helt, er søkefunksjonen.
Istedenfor å få opp en liste over alle emnene som inneholder det jeg søker etter. Får jeg opp alle innleggene i de forskjellige emnene, som måtte inneholde det ordet jeg søker etter. Det blir bare rot for meg rofl.gif

#18 wazzza

wazzza

    oljearbeider/bilberger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3657 Innlegg:

Posted 04 February 2007 - 14:57

Personlig hadde jeg sett at listen over folk med flest innlegg ble fjernet fra forsiden og at oversikten over siste innlegg var litt lengre og ikke roterte...
Øystein Grønås
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363

#19 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 04 February 2007 - 15:07

Jeg har nå vent meg til den nye siden, og den er mye bedre enn den gamle. Det er så klart noen ting jeg også likte ved den gamle som ikke er her nå. eks

Startsiden med de 10 siste innleggene var bedre når den vistes hele tiden. Den rulleteksten har jeg ikke ork å vente på.

Har ofte behov for å sjekke hvilken bil folk som skriver inn har når de stiller spørsmål, savner dermed rigs i profilen. Men det hadde vært nok om man linket til gallery, evt kun en rubrikk med biltyper.

Søkefunksjonen på den nye er kjempefin. Får en god oversikt over de forskjellige emnene før jeg går inn på de, også med bilder. - bra.

Siste innlegg har blitt en godt brukt side. Kunne kanskje ha tenkt meg å kun fått opp siste innlegg i de de forumene som jeg selv valgte ut.

Hastigheten på siden er veldig god og stabil.

Så langt er jeg veldig godt fornøyd med den nye siden. Man kan ikke gjøre alle til lags, om selv om man prøvde det så har vi brukere så mange forskjellige meninger om alt at vi ville ikke blitt enige lell.....

QUOTE(wazzza @ 4 Feb 2007, 14:57) <{POST_SNAPBACK}>
Personlig hadde jeg sett at listen over folk med flest innlegg ble fjernet fra forsiden og at oversikten over siste innlegg var litt lengre og ikke roterte...


Det er jo et lite minus du kan trykke på i den rubrikken du ikke vil skal vises fullt ut da...

Kunne også tenkt meg å kunne administrert hvordan min startside skulle sett ut selv. En individuell løsning på startsiden.

#20 wazzza

wazzza

    oljearbeider/bilberger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3657 Innlegg:

Posted 04 February 2007 - 16:13

QUOTE(Chevy-LPG @ 4 Feb 2007, 15:07) <{POST_SNAPBACK}>
Det er jo et lite minus du kan trykke på i den rubrikken du ikke vil skal vises fullt ut da...



Du er ikke så dum du;) Det tenkte jeg ikke på laugh.gif
Øystein Grønås
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363