Gå til innhold



Foto

Noen som savner gamle Offroad.no??


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
68 replies to this topic

#21 Ante

Ante

    Skogs same

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 997 Innlegg:

Posted 04 February 2007 - 16:57

Hva med og TVINGE folk til å skrive navnet sitt i profilen, det står svært lite relevant info i de fleste profiler devil.gif
Man kapper ikke i en lux-man hæver dem!

#22 Er ikke her lengre

Er ikke her lengre

    http://www.pirate4x4.no/welcome1.php

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4358 Innlegg:

Posted 04 February 2007 - 16:58

Helt enig, Ante

#23 Ante

Ante

    Skogs same

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 997 Innlegg:

Posted 04 February 2007 - 17:06

QUOTE(Ural 375D @ 4 Feb 2007, 17:00) <{POST_SNAPBACK}>
Ikke første gang dette blir fremmet, men dem som styrer kalaset har egne meninger om dette.
Jeg forlater skuta.


Vi sees på den andre skuta "elektron" shiftyninja.gif
Man kapper ikke i en lux-man hæver dem!

#24 Pompel

Pompel

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 172 Innlegg:

Posted 04 February 2007 - 17:20

Judas! whistle.gif tongue.gif
Hans Christian

Hiluxen er solgt!!.....Angrer meg allerede!

#25 haag

haag

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 573 Innlegg:

Posted 04 February 2007 - 20:54

Ship-ohoy! hilsen PowerToy

#26 Gi Gass

Gi Gass

    Potet, kan brukes til det meste..

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1353 Innlegg:

Posted 05 February 2007 - 05:45

Må inrømme at mye av interessen for dette forum har forsvunnet, siden ny versjon kom. Veldig uoversiktlig og tungvint sammenlignet med det gamle.
Jeg er inne på flere forskjellige forum på nettet, så har vel endel erfaringer med forskjellige varianter. Sorry, men for min del er arbeidet med nytt forum "waste of time".. Hadde vært mye bedre om noen endringer hadde vært gjort ved det gamle, enn og "finne opp kruttet på nytt". Beklageligvis tror jeg nok at en stor del av medlemene gradvis vil forsvinne til andre alternative forum.
Men, har tenkt og være her en stund til, og avvente med og trekke en endelig sluttning.
"det var det eg sa, du skulle gitt mer gass.., no kan du se.."

"I UNDERSTAND THE JEEP THING, THATS WHY I DRIVE A TOYOTA"

#27 anders

anders

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1452 Innlegg:

Posted 05 February 2007 - 10:20

Hei.

vi har vel ikke akkurat funnet opp kruttet på nytt. Vi har byttet plattform. Hvorfor? jo fordi at denne plattformen er raskere en windows varianten. Det kode språket vi brukte er på vei ut. Det forumet vi brukte kom ikke noen vei videre, det var litt stille stående. Vi har nå byttet til et forum som det er mange andre ute som bruker. Vi vet at det fungerer og at det er raskt. Vi lå og vippet mellom to forskjellige forum, men endte på dette da dette hadde bedre støtte for store forum med mange innlegg.

At ting er litt tungvindt, det er jeg enig i da det tar litt tid å bli vant med. Tror at når du først er blitt vant så skal nok dette gå så det suser. Vi har jo kommet over på en egen server og ikke en som er delt på mange andre site's.
Anders Venaas
Offroad.no - Shop.offroad.no

#28 Nordheim

Nordheim

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 712 Innlegg:

Posted 05 February 2007 - 10:32

Syns nye offroad.no ble bra jeg, men jeg får ikke åpnet det som ligger under denne linken sad.gif http://www.offroad.n...showtopic=39832 er det bare meg eller er det noe feil ......

Edited by Nordheim, 05 February 2007 - 10:33.


#29 Frode

Frode

    Jeep-bygger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3881 Innlegg:

Posted 05 February 2007 - 10:57

QUOTE(Nordheim @ 5 Feb 2007, 10:32) <{POST_SNAPBACK}>
Syns nye offroad.no ble bra jeg, men jeg får ikke åpnet det som ligger under denne linken sad.gif http://www.offroad.n...showtopic=39832 er det bare meg eller er det noe feil ......


Nye forumet er sykt bra smile.gif

Linkene du viser til er et problem, siden de linker til det gamle forumet.
Som en nødløsning kan du bytte ut "www" med "gammel." (husk punktum) før offroad i linkene, men det vil bare fungere så lenge kopien av det gamle forumet ligger oppe.
Noen må ta jobben med å lage nye linker.
Litt jobb, men slik er det bare.

Edited by Frode, 05 February 2007 - 11:00.

IPB Image

www.terrengbil.com

#30 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 05 February 2007 - 11:00

Helt enig med Frode. Dette forumet er mye bedre enn det gamle. Raskt som f....

Fargen er så rolig og behagelig å jobbe med, om jeg kunne fått valgt farger så ville jeg beholdt denne.

Bare vi blir flinke til å bruke galleriet her nå så blir det en kjempefin bildebase. Husk at man kan skrive kommentarer i det nye galleriet.

#31 Roar Hovet

Roar Hovet

    Bygdetulling

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5180 Innlegg:

Posted 05 February 2007 - 11:38

Hvorfor denne tråden er startet på Toyota forumet skjønner ikke jeg.

Men selv så er jeg veldig fornøyd med det nye forumet. Raskt og fint.
Tlf: 98883546

#32 anders

anders

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1452 Innlegg:

Posted 05 February 2007 - 11:51

Flyttet den hit jeg. wink.gif
Anders Venaas
Offroad.no - Shop.offroad.no

#33 Pompel

Pompel

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 172 Innlegg:

Posted 05 February 2007 - 11:58

Jeg liker også det nye forumet! smile.gif Det er mye raskere.
Det vil alltid være noen som ikke liker forandringer og har masse å si om den saken, men slik er det bare.
Det med at kjøp og salg er flyttet er også veldig bra! På det gamle så kunne man legge ut en annonse som havnet på side 6 etter 2dager fordi det foregikk myyyyye diskutering i annonsene. Nå er det mye mer oversiktlig, og hvis man er ute etter noe kan man lett klikke seg frem til det slik som de fleste annonse sidene (Finn.no , autodb.no osv).

Stå på A&A! så blir sikkert dette enda bedre etter hvert.
Hans Christian

Hiluxen er solgt!!.....Angrer meg allerede!

#34 Ursula

Ursula

    Offtopic Queen

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1142 Innlegg:

Posted 05 February 2007 - 12:27

eneste jeg kommer på så langt at jeg savner på forumet her, er en egen sak med hvilke biler de forskjellige har i profilen.. Ellers må jeg si jeg begynner å venne meg til det forumet her..
IPB Image
Boys are stupid -throw rocks at them
Mail
Hjemmeside
Det handler om respekt!

#35 Frode

Frode

    Jeep-bygger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3881 Innlegg:

Posted 05 February 2007 - 12:40

QUOTE(Ursula @ 5 Feb 2007, 12:27) <{POST_SNAPBACK}>
eneste jeg kommer på så langt at jeg savner på forumet her, er en egen sak med hvilke biler de forskjellige har i profilen.. Ellers må jeg si jeg begynner å venne meg til det forumet her..


Dette ligger jo i galleriet? Mulig en linje med link til galleriet kunne ligge i profilen?
Kan hende anders får til en liste i profilen over hva slags biler brukeren har?

Edited by Frode, 05 February 2007 - 12:44.

IPB Image

www.terrengbil.com

#36 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 05 February 2007 - 13:14

Vi kan jo lage en link til galleriet i signaturen vår.

Sånn, da var det gjort....

#37 Ski-doo

Ski-doo

    Test driver

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 690 Innlegg:

Posted 05 February 2007 - 13:29

[quote]Vi kan jo lage en link til galleriet i signaturen vår.

Sånn, da var det gjort....

Ja, det kan du si dribble.gif Skjønner jo ikke noe avdette maskineriet..... blink.gif
Men bra var det dribble.gif
JO STØRRE, JO BEDRE!!!!!!!!!

Mvh The SKI-DOO man

http://www.v8dieseltech.net/forum/

#38 Zuki

Zuki

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1858 Innlegg:

Posted 05 February 2007 - 13:51

Det nye forumet er jo uten tvil mye, mye raskere da...og det teller mye, da det gamle stadig blei hengende. Barnesykdommer finnes vel overalt ved nye greier, så de må få litt tid på seg til å fikse ettersom ting dukker opp. Noe mer tungvint føles det som ja, men tror det er mest fordi det er uvant. Den største jobben er vel å få de gamle linkene til å funke i det nye forumet...en høyst manuell jobb! Det er en god del fine funksjoner, bare man leiter litt..blant annet var det ekstremt bra å kunne skru av visning av signaturer, så slipper man å irritere seg over alle med monstersignaturer...ser ikke en eneste signatur lenger! smile.gif Man savner vel noe med det gamle også, men noe må man vel ofre og summen er klart positiv hvis man tenker på selve forum-funksjonen!

Er dog litt overraska over at ikke de gamle garasjene har blitt åpna enda, selv om det er uaktuelt for min del nå, men det er vel kanskje noe jobb, plan eller betalingsløsning som gjenstår? Chatfunksjonen er bra virker det som, så det skal dere ha skryt for.

Edited by Zuki, 05 February 2007 - 13:52.


#39 JEHenden

JEHenden

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 248 Innlegg:

Posted 05 February 2007 - 13:55

Jeg savner også deler av det gamle. Spesielt 10 siste innlegg, tilfeldig bilde og selvfølgelig gammel garasjene, men har jo klaga over dem lenge.... Det verste med forumet er vel at det blir for mye useriøst og jævli mange av disse hvor store dekk kan jeg ha spørsmål etc. Har vel vokst litt vel fort og ikke lett å omfavne hele offroad miljøet uten å miste noe fokus.

Den beste tingen med dette nye er muligheten til LO-FI versjon. Den brukes mye av meg. Hjelper veldig og gjør f.eks 10 sider med tull og fjas til 3 sider med litt mindre tull og fjas. Er mye bra med den nye, men det forandrer jo ikke innholdet så hjelper ikke nok for meg.

Har tatt hyre på ei skute så blir vel pirat av meg og.

#40 Frode

Frode

    Jeep-bygger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3881 Innlegg:

Posted 05 February 2007 - 14:04

QUOTE(Zuki @ 5 Feb 2007, 13:51) <{POST_SNAPBACK}>
Det nye forumet er jo uten tvil mye, mye raskere da...og det teller mye, da det gamle stadig blei hengende. Barnesykdommer finnes vel overalt ved nye greier, så de må få litt tid på seg til å fikse ettersom ting dukker opp. Noe mer tungvint føles det som ja, men tror det er mest fordi det er uvant. Den største jobben er vel å få de gamle linkene til å funke i det nye forumet...en høyst manuell jobb! Det er en god del fine funksjoner, bare man leiter litt..blant annet var det ekstremt bra å kunne skru av visning av signaturer, så slipper man å irritere seg over alle med monstersignaturer...ser ikke en eneste signatur lenger! smile.gif Man savner vel noe med det gamle også, men noe må man vel ofre og summen er klart positiv hvis man tenker på selve forum-funksjonen!

Er dog litt overraska over at ikke de gamle garasjene har blitt åpna enda, selv om det er uaktuelt for min del nå, men det er vel kanskje noe jobb, plan eller betalingsløsning som gjenstår? Chatfunksjonen er bra virker det som, så det skal dere ha skryt for.


Ikke værst å høre så mye positivt fra en matros.. smile.gif
Garasjene åpnes om ikke så lenge, men det følger noen andre endringer også i den pakken, som ikke er helt klare.
IPB Image

www.terrengbil.com