Gå til innhold



Foto

Europamesterskap i Biltrial 2008 Norge m oppdateringer


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
No replies to this topic

#1 JB

JB

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 39 Innlegg:

Posted 10 March 2007 - 21:11

--------------------------------------------------------------------------------

NMK Arendal skal arrangere Eurotrial 2008 på Brokelandsheia i Aust-Agder.
Datoen for arrangementet er 25-28 juli 2008.

Gjerstad Kommune har gitt tillatelse til bruk av kjøreområdene på Brokelandsheia.

Forberedelsene er nå i gang og vi trenger mange mennesker for å få til
et vellykket og bra arrangement.
Det er forventet opptil 180 deltagere fra 15 forskjellige land
med rundt 6000 tilskuere i løpet av helgen.

Sponsorer er ønsket og vi har mye å tilby til de som ønsker å profilere bedriften sin -ta kontakt for nærmere informasjon.
Går du rundt med en selger i magen har vi bruk for deg til å skaffe sponsorer til arrangementet!

Jeg oppfordrer alle som har lyst til å delta i forberedelsene, og de som har lyst til å ha oppgaver under selve arrangementet til å ta snarest kontakt med meg.

Det er ikke noe krav om at du må ha god kjennskap til Biltrial.
Det vil bli avholdt funksjonærkurs og opplæring for de som vil delta som teknisk personell.


--------------------------------------------------------------------------------

Oppsummering så langt i forberedelsene til Eurotrial

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg legger ut liten oppsummering på hvordan vi ligger an med forberedelsene til Eurotrial.
Pr. i dag er er det 60 stk frivillige som har meldt seg til den tekniske delen som dommere,funksjonærer,startere m.m. Ingen av disse er aktive sjåfører selv. Det er foreløpig 8 forskjellige NMK klubber som stiller opp med funksjonærer-dette er kjempe bra!

Juryleder er funnet-skal godkjennes av NBF.
Løpsleder og ass.løpsleder er på plass.
Flere hoveddommere er på plass
Markeds og Presseansvarlig er på plass.
1 av 2 speakere er på plass.
1 ansvarlig i sekretariatet er på plass- der trenger vi 4 stykker til.
Ansvarlig teknisk er ikke bestemt enda.
Sikkerhetssjef , trenger vi en til i reserve.

Matservering skal Lyngrillen stå for.

Offisiell Eurotrial logo jobbes med -her mottas gjerne forslag og utkast fra kreative hjerner!

Den offisielle nettsiden www.eurotrial.no er registrert og betalt og blir operativ rett etter San Marino er ferdig. Svein Stiansen har laget forsiden og gjort en kjempe jobb med dette.

Søknader om kommunale midler,kulturmidler, frifondmidler, næringsliv m.m er under arbeide.

Det skal videre jobbes med å få flere frivillige til funksjonærdelen og kurs vil bli oppsatt - dato kommer senere.

Brosjyrer beregnet på sponsorer er laget og skal finpusses litt til før jeg sender de til trykking.

Underholdning jobbes det med, å leie inn noen flinke band.

Teltleie der innhentes det tilbud.

Vi vurderer også om vi skal ha 5-6 voksne ansvarlige ungdommer til å kunne passe på og aktivisere barna til de som er funksjonærer. Det vil bli ett frivillig tilbud som da ungdommene får betalt for av de som ønsker å benytte seg av dette tilbudet.

Jeg kommer jevnlig tilbake med oppdateringer.
Og er det noe du føler du kan hjelpe til med ta kontakt med meg.


Ta kontakt med:

Janne Bronndal
Arrangementsansvarlig
Eurotrial 2008

Tlf: +47 93 00 67 04
+47 46 80 43 95
Mail: jabron@kabeltv.as