Nissan Patrol 4.2L diesel til salgs:-)
#1
Posted 18 March 2007 - 09:26
#2
Posted 18 March 2007 - 09:30
mob:91877493
www.teampatrol.pizco.com
#3
Posted 18 March 2007 - 09:40
#4
Posted 18 March 2007 - 12:55
med det meste av utstyr. Ferdigmontert 4,2 L med alt som skal til, fra ca. 40 000.
Når 150 000+40 000 blir 190 000, så tror jeg som sagt 265 000 er litt i overkant ja
#5
Posted 18 March 2007 - 13:53
Jeg skal være enig med dere at prisen var i høyeste laget på den første.
Edited by ingos, 18 March 2007 - 13:54.
#6
Posted 18 March 2007 - 14:18
men de blir ikke større!?!
Hans Heimdal
915 97 415
Hans@offroad.no
#7
Posted 18 March 2007 - 14:24
#8
Posted 18 March 2007 - 14:30
Hvis så er tilfelle, er det vel nok et bevis på at den til 265 000 kr er alfor dyr?
#9
Posted 19 March 2007 - 20:18
#10
Posted 19 March 2007 - 21:01
Hva mener du er realistisk pris på den bilen ?
#11
Posted 20 March 2007 - 09:34
men de blir ikke større!?!
Hans Heimdal
915 97 415
Hans@offroad.no
#12
Posted 20 March 2007 - 11:40
#13
Posted 20 March 2007 - 13:51
#14
Posted 20 March 2007 - 15:08
#15
Posted 20 March 2007 - 16:36
TD42 i y61 er levert både med og uten turbo, turboutgaven på 160gamp.. uten er det vel rundt 120..
men de blir ikke større!?!
Hans Heimdal
915 97 415
Hans@offroad.no
#16
Posted 20 March 2007 - 16:59
#17
Posted 20 March 2007 - 17:43
Y61 TD42T med org. montert IC kom i 2003. Samme type IC som på RD28T i Y61 i Norge.
Effekten i TD42T økte ikke med IC, men fikk momentøkning med 30nm til 360nm.
Edited by PM, 20 March 2007 - 17:46.
#18
Posted 21 March 2007 - 00:34
Y61 TD6 Intercooler kom på tampen av '97. 2,8 liter med 130 hk. Var kun og få med manuell kasse. Med 3 litern i 2000 kom også muligheten for automat. F.o.m. 2003-modellen ble det foretatt noen endringer med motoren (jeg vet ikke hva, men det sies at den tåler mer f.o.m. 2003). 4.2 litern vet jeg ikke ett kvitter om...
Edited by Rett til himmels, 21 March 2007 - 00:37.
#19
Posted 21 March 2007 - 13:57
Siden dette er en tråd om TD42 så regner jeg med at det var Y61 med TD42 motor Ingos lurte på, ikke RD28T!!!
Edited by PM, 21 March 2007 - 13:57.
#20
Posted 21 March 2007 - 18:26
Vet du hvor mye man kan justere turbo trykk++ på en TD42T uten at det går utover levetiden? NM/HK?
Kommer nok snart en tur oppver til deg PM:-)