Gå til innhold



Foto

hvor f er forum mods + suport???


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
11 replies to this topic

#1 Østhagen-Offroad

Østhagen-Offroad

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1344 Innlegg:

Posted 31 March 2007 - 20:14

nå har jeg kontakta support ang abonomang på forum., får jo faen meg 18000 mld om dagen på forum jeg ikke har trykt abboner på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! iiam.gif


så for det andre har jeg sendt en mail til support ang at jeg ikke får oppretta nytt emne i biler selges. så je la inn luxen på toyota. å det første som står i annonsen. KAN ADMIN/FORUM MOD FLYTTE DENNE TIL OFFROADKJØRETØY SELGES!!!!! men det har enda ikke skjedd noe. etter at V2 av offroad.no ble lansert har detta blitt ett tragisk nettsted for det er en del barnesjukdommer som f.eks at support ikke virker!. osv. å at det ble mye mere tongvindt enn V1. så etter all kritikken jeg har kommi me nå så vil jeg gjærne be om at dere flytter annonsen min ang 2 luxer selges på toy forumet til biler selges å at forum abonoment stenges. for som sakt. jeg har ikke trykt på det. å det er heller ikke mulighet for å trykke stopp abonoment!.

takk for hjelp hvis noen ser detta her.....

#2 Frode

Frode

    Jeep-bygger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3881 Innlegg:

Posted 31 March 2007 - 21:17

God kveld og en fortsatt hyggelig helg til deg, også Østhagen.......
Vi står på så godt vi kan på fritiden vår, og prøver å hjelpe så godt vi kan.
Vi setter pris på den hyggelige tonen...

1. Det er ikke noe som heter kjøp/salg i forumet lenger. På toppen er det en knapp det står "marked" på. Du må bruke den og legge inn annonsene. En annonse du har laget i forumet kan vi ikke flytte inn i markedet.

2. Vi bruker ikke mailadressen support lenger, den blir sjekket, men ikke ofte. På toppen er en knapp det står "hjelp" på. Bruk den, så får du fort hjelp.

3. Har registrert at du likte det gamle forumet bedre, men det kommer ikke tilbake uansett. De aller fleste brukerne ser uten problem at det nye er et langt bedre forum, med mye mer muligheter og er langt kjappere.
Dette temaet er vi ferdige med, det er bortkastet tid å ta det opp igjen.

4. Jeg melder videre til Anders om problemet ditt med abbonering på emner, han gir deg tilbakemelding på det.

5. Du skriver ingenting om når du sendte den mailen. Vi er nå midt i første påskehelg, så jeg håper du ikke forventer service på timen i et forum driftet på fritiden?

Edited by Frode, 31 March 2007 - 21:24.

IPB Image

www.terrengbil.com

#3 anders

anders

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1452 Innlegg:

Posted 01 April 2007 - 17:27

Hei.

Da har jeg fjernet abonnemangene dine Østhagen-Offroad.

Du abonnerte på alle meldingene i diverse off-topic og toyota.
Anders Venaas
Offroad.no - Shop.offroad.no

#4 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 01 April 2007 - 18:13

QUOTE(Frode @ 31 Mar 2007, 22:17) <{POST_SNAPBACK}>
2. Vi bruker ikke mailadressen support lenger, den blir sjekket, men ikke ofte. På toppen er en knapp det står "hjelp" på. Bruk den, så får du fort hjelp.


Den var ny for meg, kanskje derfor det har tatt litt tid av og til...

#5 Frode

Frode

    Jeep-bygger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3881 Innlegg:

Posted 01 April 2007 - 19:33

QUOTE(Chevy-LPG @ 1 Apr 2007, 18:13) <{POST_SNAPBACK}>
Den var ny for meg, kanskje derfor det har tatt litt tid av og til...



Velll.. Utsagnet er med rom for modifikasjoner.. Sannheten er vel at det er flere som har tilgang til å lese spørsmålene som kommer i supportsystemet enn support-mailene. Dermed blir support systemet kjappere besvart. Siden veldig mange spør om det samme er det også mye mer effektivt å svare i supportsystemet. Der er det ferdigfabrikerte svar på faq.
IPB Image

www.terrengbil.com

#6 Østhagen-Offroad

Østhagen-Offroad

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1344 Innlegg:

Posted 01 April 2007 - 19:42

takk for hjelp og ny info. har ikke fått med meg det marked greiene..

ja var litt irritert for jeg fant ikke igjen noen ting. hehe.



innocent.gif

#7 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 02 April 2007 - 03:02

Kan ikke noe anna enn å blande meg litt borti her jeg!
Ser at Frode ofte er ute å forsvarer mods og admins med at "de gjør så godt de kan" "dette er noe vi gjør på fritiden"
Unnskyld meg, men da skulle dere heller ikke latt dette forumet innta slike "enorme" proposjoner!!
Ett nettsted med over 10.000 medlemmer, inntekter av reklame og midtpunkt for offroad-hobbyen i hele norge kan ikke unnskylde seg med det våset!
Enten får dere drive butikk, ellers så blir det ingen butikk!
En annen ting, dropp den snørrhovne innstillingen hele tiden, når dere skal modde et slikt forum som folk setter sin lit til med flere oppgaver, da må det behandles litt mere profft!
Husk at det er brukerne dere admins og moderatorer er her for, uten brukerne hadde dere hatt en stor tomleplass helt alene!

#8 Frode

Frode

    Jeep-bygger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3881 Innlegg:

Posted 02 April 2007 - 09:08

QUOTE(Mr. Winchester @ 2 Apr 2007, 03:02) <{POST_SNAPBACK}>
Kan ikke noe anna enn å blande meg litt borti her jeg!
Ser at Frode ofte er ute å forsvarer mods og admins med at "de gjør så godt de kan" "dette er noe vi gjør på fritiden"
Unnskyld meg, men da skulle dere heller ikke latt dette forumet innta slike "enorme" proposjoner!!
Ett nettsted med over 10.000 medlemmer, inntekter av reklame og midtpunkt for offroad-hobbyen i hele norge kan ikke unnskylde seg med det våset!
Enten får dere drive butikk, ellers så blir det ingen butikk!
En annen ting, dropp den snørrhovne innstillingen hele tiden, når dere skal modde et slikt forum som folk setter sin lit til med flere oppgaver, da må det behandles litt mere profft!
Husk at det er brukerne dere admins og moderatorer er her for, uten brukerne hadde dere hatt en stor tomleplass helt alene!


Skulle vert helt enig med deg Tom, bare et slikt nettsted hadde inntekter som ga overskudd. Men pr i dag er offroad.no bare utgifter for A & A. Vi som er moderatorer gjør jobben vår på dugnad, og i fritiden.
Ja, det er et stort forum, og med mye forskjellige brukere, ikke enkelt å tilfredstille alle.
Skal ikke legge skjul på at det ofte kan gå på motivasjonen løs når man forsøker å gjøre det beste for brukerne, men i all hovedsak opplever surmaga kritikk. Har faktisk prøvt å hjelpe deg så godt jeg kan, Tom. Det skjedde en glipp med et spørsmål du sendte til support, men vi løste jo saken til klar fordel for deg og din rettsak. Jeg oppfattet deg faktisk som fornøyd med løsningen. Er gjerne ydmyk når det er grunn til det, men prøv å se sakene litt fra vår side også.


Tror mye går litt på forventningene deres også. Dersom brukerne forventer svar på timen på spørsmål som blir lagt i en vilkårlig tråd, så blir dere skuffet.
Spørsmål og saker som blir lagt inn i support skal normalt besvares i løpet av et døgn. Håper faktisk at dere kan respektere at ting skjer på fritiden, samme hvor urimelig det ønsket sikkert er.

Edited by Frode, 02 April 2007 - 09:20.

IPB Image

www.terrengbil.com

#9 anders

anders

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1452 Innlegg:

Posted 02 April 2007 - 09:24

Hei.

Synes det er urettmessig kritikk av Frode her. Han gjør en kjempe jobb, det samme gjelder de andre moderatorene her.

Den lille glippen var bare en liten skrive feil fra min side. En o istedet for i.

Det med at forumet har fått disse proposjonene er jo pga brukerne. Hadde det ikke vært for dem så hadde vi ikke vært over 10000 brukere. Man kan ikke bare si at nå har vi kommet til 5000 medlemmer så nå stopper vi å ta inn nye. Det går ikke det skjønner jo alle.

At vi ikke tjener penger her det kan jeg skrive under på. Det er et potensiale her, men det at vi ikke har mulighet å ta kontakt med firmaer osv. gjør at det ikke er noen stor inntjening.

Så er det noen flinke annonse selgere der ute så kan vi sikkert få til en provisjons basert avtale.

PS!!! Bruk dere av support systemet vi har. Den er det flere som sjekker, og da får vi med oss alle sakene og ikke de som er gjemt ned i et emne her på forumet.
Anders Venaas
Offroad.no - Shop.offroad.no

#10 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 02 April 2007 - 11:07

En ting først, jeg har ikke gitt noen kritikk direkte til Frode, ser at det kan se slik ut i fra måten det ble skrevet, men jeg er veldig fornøyd med Frode, han har gitt meg MYE hjelp!
Det jeg mente å sette fingern på var argumentene som felles omhandler denne siden, når noen sier i fra at noe er feil!
Og Frode påpeker da sannheten litt oftere enn andre, men det er ikke direkte kritikk av Frode for det, han opplyser bare om hvordan ting egentlig er han. Så beklager den!

Men ingen nevnt, ingen glemt da! Så er vel egentlig et prosjekt som dette ett fulltidsarbeid. Med så mange brukere skulle det vært et crew som hadde support som eneste oppgave. Men det lar seg selvfølgelig ikke gjøre hvis økonomien er som Frode forklarer.
Sikkert ingen som er med meg på dette, men jeg hadde med glede betalt mer i året for å få dette systemet skikkelig på plass!
Men da var det å få med seg alle på å betale da, ser jo at mange fortsatt bare er medlem og ikke superbruker!
Langt flere funksjoner skulle vært fjernet for de som ikke er supermedlemmer, da hadda kanskje fler vært villig til å betale noen kroner. Du kan jo ta regnestykket av 10.000 medlemmer x 500 kr i året selv, blir en fin sum det.
Men da kommer vel andre forum på banen og forteller at de er gratis, selv om det kreves rød stjerne for å benytte seg av alle funksjoner, og det kan de jo å utnytte seg av til det maksimale.

#11 Duramax

Duramax

    Lysmester`n

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 1400 Innlegg:

Posted 02 April 2007 - 17:29

Nemlig Tom, derfor kan det dessverre bli litt venting innimellom.
Skal man legge opp til at det skal koste såppas å bruket forumet at det kan lønne moderatorer, tror jeg nok vi kan legge ned med en gang.
Å være moderator er ikke en fulldags jobb, men det tar en time eller to nå og da. Og det må jo legges opp til hva hver enkelt av oss faktisk har tid til.

Bruker selv ganske mye tid hver dag her, men alt er ikke like lett å fange opp.

Gjelder det ting i et emne eller lignende er det bare å trykke på rapporter knappen og legge inn sin melding. De meldingene kommer rett i moderatorforumet, og vil bli behandlet av førstemann som ser det.

Litt tyngre ting som må taes på adm nivå kan fort ta litt lengre tid, selvfølgelig avhengig av Anders og Anders sin tid.

Men så lenge vi ikke har "mer" enn 10000 brukere blir det nok ingen på heltid som kommer til å styre her, når vi får 100000 brukere skal du se det blir ansatte her ogsåsmile.gif

Men vi setter uansett pris på alle innspill, og endringer vil det stadig bli her. Forhåpentlig vis endringer de fleste setter pris på!!

Mvh Tore
CHEVY - EATING FORDS, SHITTING DODGES

DURAMAX GARASJEN

#12 Allpro

Allpro

    Team Hilux

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2141 Innlegg:

Posted 10 April 2007 - 22:32

Klarer heller ikkje la væreå blande meg.

Dette er sikkert bare ett teit forslag, men. Siden det er så mange brukere her å forumet, så kansje det hadde gjort seg med noen flere "moderatorer" kansje. Foreksempel eg sitter her inne fra i 7 tia til i 1 tia på natta hvær kveld, og eg hadde bare hatt morro av og hjelpe til her med ett eller anna, når eg alikavell er her, og det er det sikkert flere som gjør. smile.gif
Frode Flottorp

- 07 Toyota Hilux 37" AT
- 87 Toyota Hilux 38" Allpro V8