Gå til innhold



Foto

OME Hevesett /m dempere


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
7 replies to this topic

#1 advance

advance

    King Kong

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1322 Innlegg:

Posted 02 April 2007 - 20:06

Noen som vet hvor jeg for best pris på dette?

En annen ting er tosjonsfjæring. Dette har jeg ikke sett eller skrudd på før rofl.gif . Er det noen som kan forklare meg hvordan dette funker og om jeg evt kan gjøre det selv? Jeg har utstyr disponibelt til forstillingskontroll i etterkant.
Hilsen Anders ;)

#2 gass

gass

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 583 Innlegg:

Posted 02 April 2007 - 20:42

QUOTE(advance @ 2 Apr 2007, 20:06) <{POST_SNAPBACK}>
Noen som vet hvor jeg for best pris på dette?

En annen ting er tosjonsfjæring. Dette har jeg ikke sett eller skrudd på før rofl.gif . Er det noen som kan forklare meg hvordan dette funker og om jeg evt kan gjøre det selv? Jeg har utstyr disponibelt til forstillingskontroll i etterkant.


Tviler vel på at noen kan konkurere med colormax her på forumet når det gjelder både
pris og god service ( oppfølging )
Anbefales !!!

#3 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 02 April 2007 - 21:25

Send bilen din med colormax til Team-Bertelsen. Bedre får du det ikke! Hilsen en som vet

#4 advance

advance

    King Kong

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1322 Innlegg:

Posted 02 April 2007 - 21:37

QUOTE(Rett til himmels @ 2 Apr 2007, 21:25) <{POST_SNAPBACK}>
Send bilen din med colormax til Team-Bertelsen. Bedre får du det ikke! Hilsen en som vet


Jeg tviler ikke men jobben har jeg lyst til å gjøre selv, eller rettere sagt jeg vil ikke betale for jobben wink.gif. Når jeg har mulighet for justering av forstilling selv og verksted tilgjengelig så. Hvis ikke Colormax virkelig har Glapris da wink.gif
Hilsen Anders ;)

#5 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 02 April 2007 - 21:55

Gla pris og gla pris. Gal er den ihvertfall ikke. Poenget er mer at Team-Bertelsen får bilen optimalt satt opp med tanke på hardhetsgrad ++. Dvs litt mer enn bare å skru på ett par nye dempere. Si hva du er ute etter og de bygger deretter - anbefales!

#6 advance

advance

    King Kong

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1322 Innlegg:

Posted 02 April 2007 - 22:54

QUOTE(Rett til himmels @ 2 Apr 2007, 21:55) <{POST_SNAPBACK}>
Gla pris og gla pris. Gal er den ihvertfall ikke. Poenget er mer at Team-Bertelsen får bilen optimalt satt opp med tanke på hardhetsgrad ++. Dvs litt mer enn bare å skru på ett par nye dempere. Si hva du er ute etter og de bygger deretter - anbefales!


Da er det jo bare å fortelle meg hvordan jeg skal sette tosjonsfjærene da wink.gif. Bladfjærer er det pent lite å gjøre med biggrin.gif. Hvis demperne er justerbare er det jo bare å fortelle det og.

Edited by advance, 02 April 2007 - 23:28.

Hilsen Anders ;)

#7 gass

gass

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 583 Innlegg:

Posted 03 April 2007 - 06:08

QUOTE(advance @ 2 Apr 2007, 22:54) <{POST_SNAPBACK}>
Da er det jo bare å fortelle meg hvordan jeg skal sette tosjonsfjærene da wink.gif. Bladfjærer er det pent lite å gjøre med biggrin.gif. Hvis demperne er justerbare er det jo bare å fortelle det og.


Snakk med colormax, si hva du er ute etter, og han vet hva du skal ha. Han leverer delene
til deg til en meget god pris. Skru det sammen er jo halve moroa det, får jo samtidig et
innblikk i hvordan ting fungerer og henger sammen under der
colormax forteller deg alt du trenger å vite for å gjøre dette selv.
Lykke til

smile.gif

#8 advance

advance

    King Kong

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1322 Innlegg:

Posted 03 April 2007 - 21:17

Hehe, snakket med han og i orden blir det wink.gif.
Hilsen Anders ;)