Gå til innhold



Foto

God påske Nordlys4x4


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
5 replies to this topic

#1 1911

1911

    Portalvognfører

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4559 Innlegg:

Posted 04 April 2007 - 11:36

Ønsker alle våre medlemmer en riktig god påske...

Været ser ikke ut til å bli det beste, men det blir nok en scooter tur eller to.

Kansje det blir muligheter for snø kjøring med bil... hadde vært kult å prøvd litt.

#2 illusive

illusive

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 490 Innlegg:

Posted 08 April 2007 - 20:51

gode gamle 1911, huske alltid på oss medlemmer. Ser ut til at været i påska gikk pent sagt ti helvede.. Håpe du har hatt d fint =)
You couldnt get ***** in that truck if the bed was full of shoes and it was parked on a pile of money.

#3 1911

1911

    Portalvognfører

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4559 Innlegg:

Posted 08 April 2007 - 22:05

Påske været har som illusive sagt gått til h...... Har kansje svid av en tank bensin på scootern. Så det har ikke vært mye kjøring. Mulig det blir en liten tur i morgen. Men tror helst at det blir litt bil skruing. Prøvde meg på litt snøkjøring Fredag, men det var får bløtt med smale dekk på tung bil. high-lux måtte nappe meg opp til veien.

Får huske å ta med fotoapparat i morgen på lys dag... det har jo skjedd en del med medlemsbiler... jeg har fått bredere på min. Silverfox får på noen større såler i morgen. Regner med han skal røre godt i grøten for at bilen skal gå framover dribble.gif

#4 1911

1911

    Portalvognfører

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4559 Innlegg:

Posted 09 April 2007 - 15:21

Da har jeg fått gjort noe fornuftig i dag... Byttet om fjærer forran. Høyre over til venstre. Bilen blir forhåpentligvis noe rettere.

Mulig jeg har fått bort problemet med vobling også. Funket uten noe tull etter byttet av fjærene.

Kjell D. (silverfox) fikk nye såler på Pajeroen også i dag... 35" skulle duge bra dribble.gif

Attached Thumbnails

  • ABCD0005.JPG


#5 SilverFox

SilverFox

    Pajero Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1869 Innlegg:

Posted 11 April 2007 - 19:57

Ja det ble riktig så mye bedre å kjøre alta tromsø på disse.. ikke halvparten så mye bråk engang, som med 33x13.5 med seiping å monsterpigg.. tongue.gif dribble.gif

Pajeroen er solgt ;(

Silverfox's Garasje

#6 j0han5en

j0han5en

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 535 Innlegg:

Posted 11 April 2007 - 22:21

hehe, bare å spørr hva 1911 mener om GY wrangler så skjønner du kansje hvorfår pajaen trives bedre på nygummien...
hvorfor ha stor bil, når dekkene ser større ut på en liten??