Gå til innhold



Foto

Spørsmål om GD...


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
23 replies to this topic

#21 piddien

piddien

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 122 Innlegg:

Posted 30 December 2003 - 00:00

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>Sitat:<hr height=1 noshade id=quote>
Hei
Jeg kommer akkurat hjem fra Bergen der jeg hentet denne bilen.
Bilen var fin den og jeg fikk den for 32000,for for å få bilen til denne prisen så kjøpte jeg den usett (eller d.v.s han sendte meg noen flere bilder) Det var en del rust på bakdør og rundt begge baklykter noe som er vanlig på disse bilene. Jeg har sett på nettet etter disse bilene en stund,og dette var nok billig men det er mulig å finne disse bilene til denne prisen,hvis du kjøper en bensin. Jeg har prøvd en vanlig diesel og det er utrolig døtt. Det er også mulig å kjøpe en fra Tyskland å betale kun moms,for å så kjøpe er ramme/billig bil med god ramme å flytte dette over.
Lykke til

Jensen
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
rævholl!
øh, jeg mener selvsagt: GRATULERER!
he he he

Jeg ringte nok samme dag som deg, han hørtes ikke spesielt fornøyd ut. Angret vel på at han ikke ventet litt lengre...
Vet ikke om jeg ender opp med GD, mest på utkikk etter et leketøy, men den du kjøpte hadde jo vært morsom nok den kanskje.

Håper du blir fornøyd med bilen!
Piddi

#22 MB-freak

MB-freak

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 233 Innlegg:

Posted 30 December 2003 - 00:00

Gratulerer Jensen!

Jeg har også en 280GE -86, og til den kjøringen jeg gjør, foretrekker jeg bensin-motoren fremfor diesel. I tillegg så er det rimelig enkelt å sette inn en 280 fra en W126 (280SE), da får man høyere kompresjon og bedre nytte av bensinen som "renner forbi".

#23 Henning

Henning

    Grunnlegger Harstad Offroaders

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4712 Innlegg:

Posted 30 December 2003 - 00:00

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>Sitat:<hr height=1 noshade id=quote>
Jeg har prøvd en vanlig diesel og det er utrolig døtt. Det er også mulig å kjøpe en fra Tyskland å betale kun moms,for å så kjøpe er ramme/billig bil med god ramme å flytte dette over.
Lykke til

Jensen
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Gratulere med "kanon bra bil".

BTW
Det er ikke spesielt lukrativt lenger å bytte karosseri, da reglene er endre spes. for GD. Du kan ikke kjøpe en nyere 463 f.o.m 1990, og flytte karroseriet over på en 460. Da det er andre karroserifester. 460`er er ikke spesielt billige i Tyskland heller, og det er gamle biler med den samme rusten som her, bare at de er enda mer nedkjørt.

Dieseln er litt dyrere å kjøpe, men merkbart billigere i drift. Skal man bruke bilen til hverdags er Dieseln lang på vei å foretrekke. Let etter en STT bil...de får du for rundt 50K hvis du er heldig.

Pynt e for homsa å småpie!

#24 Jensen

Jensen

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 26 Innlegg:

Posted 30 December 2003 - 00:00

Hei
Jeg kommer akkurat hjem fra Bergen der jeg hentet denne bilen.
Bilen var fin den og jeg fikk den for 32000,for for å få bilen til denne prisen så kjøpte jeg den usett (eller d.v.s han sendte meg noen flere bilder) Det var en del rust på bakdør og rundt begge baklykter noe som er vanlig på disse bilene. Jeg har sett på nettet etter disse bilene en stund,og dette var nok billig men det er mulig å finne disse bilene til denne prisen,hvis du kjøper en bensin. Jeg har prøvd en vanlig diesel og det er utrolig døtt. Det er også mulig å kjøpe en fra Tyskland å betale kun moms,for å så kjøpe er ramme/billig bil med god ramme å flytte dette over.
Lykke til

Jensen