Gå til innhold



Foto

Frist for godkjenning av kufanger er utsatt


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
23 replies to this topic

#21 Drammen OffroadClub

Drammen OffroadClub

    Offroader

  • Banned
  • PipPipPip
  • 432 Innlegg:

Posted 25 December 2007 - 18:54

QUOTE(Bergum @ 25 Dec 2007, 17:04) <{POST_SNAPBACK}>
Cato Cato Cato..... Nå begynner jeg å bli redd her......

Karbonsyre (tradisjonelt kalt kullsyre) er en uorganisk syre med den kjemiske formelen H2CO3. Karbonsyre dannes spontant når karbondioksid oppløses i vann. CO2 + H2O = H2CO3

Carbondioxid er en farveløs gasart ved stuetemperatur. Dannes ved oxidation (forbrænding) af carbonholdige stoffer fx fossile brændsler eller omsætning af biologisk materiale. Dannes også ved katabolismen, se TCA-cyclen.

MV= 44,01 g/mol; SMP= -56,6oC (ved 5,2 atm tryk); KP= 78,5oC (sublimerer); CAS-nummer: 124-38-9; Carbondioxid på fast form benævnes også tøris.

I vand danner carbondioxid med vand carbonsyre
Det PA trinnet ditt har du ikke lov å bruke. Det vet du like godt som meg. Er det for HF/VHF/UHF eller SHF det er ?
Du er ikke inne i noen system som har med FORF å gjøre, du er ikke tilsluttet verken:
Røde Kors
Roverene
Politiet
Sivilforsvaret
Brannvesenet
Norsk folkehjelp
Norsk Aeroklubb
Norske Reddningshunder
Forsvaret
NRRL (jada, men LA-M gir ikke rett til sending, kun SWL)

Du har ikke tilgang til noen frekvenser lovlig (utenom CB og PMR), verken til repeating, digipeating, X-Bandtransmitting eller simpelt transmitting....
Ha en god Jul Cato, og kos deg med radiolyttingen.
PS. Turister pleier å få Røde Kors etter seg, ikke radiopeilere.
De trianguleres i såfall av Telenor/Netcom med bruk av Mobiltelefon, og mobilmaster (Rekkevidde på en mobil er ca 32Km, og hver antenne har en åpningsvinkel. Om telefonen når flere antenner, så trianguleres de bedre for hver sender de når)


Si meg, hvilken bakgrunn har du til og uttale deg om dette?
Faktisk, så finnes ting som ikke står i offentlige regstre, hvordan kan da du uttale deg her?
Jeg trenger ikke dokumentere noe ovenfor deg eller dere, ting som er taushetsbelagt!

QUOTE
Du er ikke inne i noen system som har med FORF å gjøre, du er ikke tilsluttet verken:
Røde Kors
Roverene
Politiet
Sivilforsvaret
Brannvesenet
Norsk folkehjelp
Norsk Aeroklubb
Norske Reddningshunder
Forsvaret


Og hva skal du frem med i henhold til:
QUOTE
Karbonsyre (tradisjonelt kalt kullsyre) er en uorganisk syre med den kjemiske formelen H2CO3. Karbonsyre dannes spontant når karbondioksid oppløses i vann. CO2 + H2O = H2CO3

Carbondioxid er en farveløs gasart ved stuetemperatur. Dannes ved oxidation (forbrænding) af carbonholdige stoffer fx fossile brændsler eller omsætning af biologisk materiale. Dannes også ved katabolismen, se TCA-cyclen.

MV= 44,01 g/mol; SMP= -56,6oC (ved 5,2 atm tryk); KP= 78,5oC (sublimerer); CAS-nummer: 124-38-9; Carbondioxid på fast form benævnes også tøris.

I vand danner carbondioxid med vand carbonsyre.


Dette er ikke en diskusjon tilhörende her, så jeg stopper her, for dere som er fra SCANNERNYTT tror dere vet alt om meg!
Scannernytt = söppel! Dertil også deres medlemmer!

Jeg har faktisk kjöpt eierrettighetene til scannernytt.no, .se, dk, info, org med fler, så den dagen nåvärende avtaler går ut, finnes ikke scannernytt lengre! PRONTO!

Edited by catopett, 25 December 2007 - 18:56.


#22 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 25 December 2007 - 19:24

QUOTE(catopett @ 25 Dec 2007, 18:54) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg har faktisk kjöpt eierrettighetene til scannernytt.no, .se, dk, info, org med fler, så den dagen nåvärende avtaler går ut, finnes ikke scannernytt lengre! PRONTO!


For oss som har domener så vet vi at en som eier et domene har fortrinn på dette så lenge det fornyes hos registreringsenheten før tiden på inngått avtale går ut. Evt at man bevist sier det opp.

Synes dere skal forholde dere til tråden her nå. Føler også at trådstarter har fått svar på det han spurte om.

Ønsker ingen utspill som går negativt mot enkeltpersoner på dette forum eller andre forum her nå. - da låser jeg evt tråden.

#23 Bergum

Bergum

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2838 Innlegg:

Posted 26 December 2007 - 15:00

:-)
Godt nytt år Cato rolleyes.gif
________________________________________________________________________________
_______
Bjarne Bergum - Tlf 9012 3748 - Samurai 1,9td - Dieseldyret's hjemmeside
Medlem 135 i Suzuki 4x4 Club Norway

#24 jtilley

jtilley

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 172 Innlegg:

Posted 26 December 2007 - 15:02

Er det mulig...
Toyota Landcruiser LJ-70 85mod. 2,4d