Kymco mxu 500
#1
Posted 10 May 2007 - 17:57
Link til forhandler http://www.loxkel.no...ex.php?id=13565
#2
Posted 23 May 2007 - 21:54
#3
Posted 11 June 2007 - 23:15
Link til forhandler http://www.loxkel.no...ex.php?id=13565
Hei ! Har ikke MXU 500, men har en MXU 150 2005 modell : Dersom du er ute etter erfaring med Kymco MXU generelt kan jeg jo dele min erfaring : Kjøpte min MXU 150 brukt for snart 1 år siden. Jeg bruker den for å kjøre til/fra jobb ++, men har aldri brukt den offroad. Garanti er 2 år og det er jeg glad for pga det har vært flere verksteds besøk enn jeg hadde ønsket: feilene har vært:
feil på elektrisk inkl bytte av batteri.
feil på lykter pga vanninntrengning
olje lekkasje mellom sylinder og blokk.
så en ny oljelekkasje på motor, men ikke samme sted.
Knekt bakaksel lager (husk jeg sa jeg bruker den ikke offroad, så dette er svakt).
Ifm 6000 Km service måtte kjede og drevene byttes : dette syntes jeg var altfor tidlig burde vare ca 20 000 Km.
nå til sist så røk variator rem og rullene er også slitte (Skjev slitte?) og dette skjedde på ca 7000 Km - service intervall for skifte av rem + ruller er 8000 Km. NB! Har til tider hatt mye nøkking ifm "løsing" : når sykkelen begynte og aksellerere fra ca 5 km så kom det mange nøkkinger og det eneste som hjalp var å holde inne brems samtidig som jeg ga gass : meldte tidlig inn feilene til MCmarine, men de fant den ikke (sikkert fordi den ikke opptrådde mens de prøvde den) Jeg vet ikke, men jeg tror det er en sammeheng mellom variator feilen som forårsaket at reimen røk og denne nøkkingen, jeg mener også at denne nøkkingen har vært med i å bidra til at drev/kjede ble utslitt så tidlig.
En ting er at disse feil oppstår, en annen ting er at sykkelen er inne på verkstedet (MCmarine) i 3 til 5 uker hver gang - grunnen er deler, siste nytt på rem + variator ruller (som røk for 4 uker siden) er at disse er sendt med DHL fra Taiwan og forventes ankommet verkstedet denne uke.
Har sendt mail til importør = loxkel = Kellox om hva jeg synes om dette og de andre feilene.
NB NB ! Har ingenting vondt å si om MCmarine : har fått kjempe service der.
Forøvrig er sykkelen grei nok som fremkomstmiddel, men når noen spør : hvor stor er den ? er svaret : 150 Kubbik ... for lite. Satser på en større sykkel neste gang. klarer nesten å holde 80 på motorveien, men litt motvind og motbakke så er jeg straks nede i 65 Km/t og det er sikkert irriterende for de som er bak meg. Ellers er den reg for 2 som gjør den brukervennlig da jeg kjører gutten min på 5 år til / fra barnehagen (som er 100 meter fra meg på privat vei) : jeg har også har voksen bakpå : da blir den lett på fronten og jeg må konse ekstra (har kun gjort det 1 gang med min mor bakpå) JEg har montert på bagasjeboks med innebygget sete fra Norcana.no som jeg er superfornøyd med :
Blider av boks montert på http://www.roedkilde...ck_lounger.html
Min boks heter Wes og ikke Tamarack, men den er identisk med den på bildene. Det fulgte med en liten 5 liter bensinkanne og den har jeg fått bruk for flere ganger da tanken på sykkelen min er ca 6-7 liter. Det er plass til 2 hjelmer, men det er så vidt (får gnagemerker på hjelmene og det er jo ikke bra) mulig jeg er så tjukk i hodet og må ha stor hjelm som er årsaken til dette
Min MXU 150 er dårligere konstruert enn MXU 500, med bla ikke A-armer fremme samt at 150 ccm3 er luftkjølt.
Konklusjon : Jeg har ihht MCmarine vært litt uheldig med en mandags sykkel, de har ikke hatt mye problemer med den. Det er pr idag ikke noen nye forhandlere av Kymco ATV i bergen og MCmarine /* Twinmotor har sluttet som forhandler for over 1 år siden.
Tror jeg skal vurdere en Linhai 300 neste gang..
Edited by Decca1226, 11 June 2007 - 23:17.
#4
Posted 14 June 2007 - 23:22
Legger til litt info om mine videre erfaringer med Kymco MXU mm fra en mail som jeg nettopp sendte til :
Til : Petter.Bjerke@loxkel.no
med kopi til : anton.vestavik@loxkel.no, arvid@mcmarine.no, firmapost@twinmotor.no
Til Petter Eid Bjerke, Teknisk Sjef Loxkel AS (Kellox)
Hei !
Jeg beklager også, men det jeg beklager er at dere ikke benytter sjansen til å vise at det er dere som nå fronter Kymco ATV som produkt og merkenavn. Det jeg primært henstiller Deres firma til å gjøre er ikke å heve kjøpet, men at dere som en minnelig ordning kan tilbydt meg utvidet garanti utover de 2 årene er gjeldende for dette kjøpet.
Dere skriver jo i mailen under at dere har overtatt ansvaret for de 2 årene med fabrikk garanti som sykkelen ble levert med som ny, da forventer jeg at dette også gjelder de 5 årene med reklamasjonsrett som jeg har på dette produktet ihht forbrukerkjøpsloven.
Jeg mener oppriktig at det dere minst kunne tilbydt var at like lang tid som sykkelen har vært på vekstedet til sammen kunne vært lagt til eksisterende garanti + en estimert tid til for ulempene dette har påført meg. eksempelvis kunne dere tilbydt meg 1 år ekstra garanti. Minner også dere om at jeg har også etter forbrukerkjøpsloven 5 års reklamasjonsrett på varen. Reklamasjon er en mangel på en vare som ikke skyldes slitasje eller unormal bruk (F.eks dersom et lager knekker, jeg får oljelakkesje på motor o.l er dette å regne som en mangel som jeg vil kreve at dere reparerer kostnadsfritt for meg).
Garanti er noe som kommer i tillegg til forbrukerkjøpsloven som gir forbrukeren utvidede rettigheter utover forbrukerkjøpsloven. Det er vel også slik at det kun er dere som importør, fabrikken eller salgsledd som kan tilby utvidet garanti, ikke en tidligere importør. Det kan dere lese her under pkt "garanti" : http://forbrukerport...4/1023964913.16
Jeg har også krav som forbruker å få utlevert garantivilkårene som dere tilbyr meg.
Vennligst send dette som retursvar på denne mail. Hva dere må opplyse meg om kan dere også lese i link til nettside hos forbrukerrådet i avsnittet over.
Jeg vil samtidig fremsette påstand om at den markedsføring dere driver gjennom deres hjemmeside bryter med forbrukerkjøpsloven under punktet : "Hva kan du kreve av varen?" på denne siden hos forbrukerrådet : http://forbrukerport...4/1025782287.59. Her står det da i et under punkt at jeg kan kreve av varen at :"har den kvalitet og de egenskaper som selgeren har opplyst direkte eller gjennom markedsføring". Når dere på deres hjemmeside fremsetter påstand om : "KVALITET:
Kymco produserer alt selv fra A til Å. Dette gir Kymco en
enestående kvalitet og levetid." Ikke vet jeg hva som er enestående med Kymco, men kvalitet og levetid er ikke ord jeg ville brukt på min ATV hvis man da ikke tolker det i motsatt retning enn det som jeg regner med at markedsføringen deres prøver å overbevise forbrukerene om.
Må få gjøre dere oppmerksom på at fom 1.7.2002 er det forbrukerkjøpsloven som gjelder og ikke kjøpsloven. Ettersom sykkelen er kjøpt hos Twin Motor er det der jeg kan henvende meg til for å be om at disse forpliktelsene overholdes. Det jeg da spesielt henviser til er denne informasjonen fra forbrukerrådet :
ink til tekst fra Forbrukerrådet : http://forbrukerport...02/1025252455.2
Som man kan lese ut fra tekst :
"Dersom selgeren bruker mer enn en uke på å rette mangelen, har du krav på en erstatningsgjenstand til du får din egen reparert. "
og overskrift :
"Den nye forbrukerkjøpsloven trådte i kraft 1.7.2002. Loven gjelder for alle ting du kjøper av en næringsdrivende. Det vil si alt fra melk og brød til biler og motorsykler"
Jeg er vel kanskje over gjennomsnittet opplyst over mine rettigheter som forbruker, og jeg kan legge til at jeg også er over gjennomsnittet engasjert når jeg føler at mine rettigheter som forbruker blir brutt. Jeg er medlem av et stort antall fora der forbrukerrettigheter diskuteres og påvirkes samtidig som jeg også er medlem av en større antall nasjonale og internasjonale forum og klubber på nettet som har interesser i motor/bil/Mc/ATV o.l. Jeg er mer enn villig til å diskutere mine erfaringer med Kymco ATV som produkt og Loxel som importør i disse fora/forum/klubber.
Jeg vurderer også å gå i dialog med forbrukermyndighetene med den hensikt å forbedre forbrukerrettighetene spesielt med henblikk i å opplyse forbrukerne om de retighetene de har. Det er mange som ikke vet hvilke rettigheter de har og lider økonomiske ulemper og andre ulemper grunnet dette.
Jeg vil til slutt få takke Mcmarine for god service og oppfølging. Spesielt takk til Jonny, Kim og Steffen. Jeg har absolutt ingenting negativt å si om MCmarine, kun positivt. Dersom jeg senere velger å anskaffe meg ny ATV vil jeg bestrebe å anskaffe meg en sykkel som gjør at jeg opprettholder mitt kundeforhold hos Mcmarine. Jeg vil på samme måte som jeg kommer til å dele mine erfaringer med Kymco ATV som produkt og de erfaringene som Loxkel som importør gir meg, dele mine positive erfaringer med Mcmarine.
Håper vi kan komme frem til en ordning som vi alle er tjent med.
Mvh
Arild Vevatne
>From: "Petter Eid Bjerke (Loxkel AS)" <Petter.Bjerke@loxkel.no>
>To: <Arildvevatne@hotmail.com>
>CC: "Anton Vestavik" <anton.vestavik@loxkel.no>,"Arvid" <arvid@mcmarine.no>
>Subject: Kymco MXU150
>Date: Thu, 14 Jun 2007 11:07:50 +0200
>
>Hallo.
>
>Vi kan ikke gjøre annet enn å beklage ventingen på deler. Vi kan ikke påta oss ansvaret for tidligere importørs delebestillings og leveringsrutiner.
>
>Da vi overtok importen av Kymco, overtok vi ansvaret for fabrikkens 2-års garanti. Det vil si at vi tar garantiansvar for din sykkel til den er to år gammel (September 2007).
>Eventuelle krav om heving eller omleving må gå mot opprinnelig importør. Vi kan ikke kjøpe tilbake en maskin som ikke er importert og solgt av oss.
>
>I korte trekk; vi tar vanlig garantiansvar i to år fra kjøpsdato, "kjøpslov rettslige" spørsmål må gå til den som importerte og videresolgte kjøretøyet.
>
>
>Med vennlig hilsen
>Loxkel AS
>Petter Eid Bjerke
>Teknisk sjef
>
>Mail: petter.bjerke@loxkel.no
>Web.: www.loxkel.no
>
#5
Posted 27 December 2007 - 13:00
Legger til litt info om mine videre erfaringer med Kymco MXU mm fra en mail som jeg nettopp sendte til :
Til : Petter.Bjerke@loxkel.no
med kopi til : anton.vestavik@loxkel.no, arvid@mcmarine.no, firmapost@twinmotor.no
Til Petter Eid Bjerke, Teknisk Sjef Loxkel AS (Kellox)
Hei !
Jeg beklager også, men det jeg beklager er at dere ikke benytter sjansen til å vise at det er dere som nå fronter Kymco ATV som produkt og merkenavn. Det jeg primært henstiller Deres firma til å gjøre er ikke å heve kjøpet, men at dere som en minnelig ordning kan tilbydt meg utvidet garanti utover de 2 årene er gjeldende for dette kjøpet.
Dere skriver jo i mailen under at dere har overtatt ansvaret for de 2 årene med fabrikk garanti som sykkelen ble levert med som ny, da forventer jeg at dette også gjelder de 5 årene med reklamasjonsrett som jeg har på dette produktet ihht forbrukerkjøpsloven.
Jeg mener oppriktig at det dere minst kunne tilbydt var at like lang tid som sykkelen har vært på vekstedet til sammen kunne vært lagt til eksisterende garanti + en estimert tid til for ulempene dette har påført meg. eksempelvis kunne dere tilbydt meg 1 år ekstra garanti. Minner også dere om at jeg har også etter forbrukerkjøpsloven 5 års reklamasjonsrett på varen. Reklamasjon er en mangel på en vare som ikke skyldes slitasje eller unormal bruk (F.eks dersom et lager knekker, jeg får oljelakkesje på motor o.l er dette å regne som en mangel som jeg vil kreve at dere reparerer kostnadsfritt for meg).
Garanti er noe som kommer i tillegg til forbrukerkjøpsloven som gir forbrukeren utvidede rettigheter utover forbrukerkjøpsloven. Det er vel også slik at det kun er dere som importør, fabrikken eller salgsledd som kan tilby utvidet garanti, ikke en tidligere importør. Det kan dere lese her under pkt "garanti" : http://forbrukerport...4/1023964913.16
Jeg har også krav som forbruker å få utlevert garantivilkårene som dere tilbyr meg.
Vennligst send dette som retursvar på denne mail. Hva dere må opplyse meg om kan dere også lese i link til nettside hos forbrukerrådet i avsnittet over.
Jeg vil samtidig fremsette påstand om at den markedsføring dere driver gjennom deres hjemmeside bryter med forbrukerkjøpsloven under punktet : "Hva kan du kreve av varen?" på denne siden hos forbrukerrådet : http://forbrukerport...4/1025782287.59. Her står det da i et under punkt at jeg kan kreve av varen at :"har den kvalitet og de egenskaper som selgeren har opplyst direkte eller gjennom markedsføring". Når dere på deres hjemmeside fremsetter påstand om : "KVALITET:
Kymco produserer alt selv fra A til Å. Dette gir Kymco en
enestående kvalitet og levetid." Ikke vet jeg hva som er enestående med Kymco, men kvalitet og levetid er ikke ord jeg ville brukt på min ATV hvis man da ikke tolker det i motsatt retning enn det som jeg regner med at markedsføringen deres prøver å overbevise forbrukerene om.
Må få gjøre dere oppmerksom på at fom 1.7.2002 er det forbrukerkjøpsloven som gjelder og ikke kjøpsloven. Ettersom sykkelen er kjøpt hos Twin Motor er det der jeg kan henvende meg til for å be om at disse forpliktelsene overholdes. Det jeg da spesielt henviser til er denne informasjonen fra forbrukerrådet :
ink til tekst fra Forbrukerrådet : http://forbrukerport...02/1025252455.2
Som man kan lese ut fra tekst :
"Dersom selgeren bruker mer enn en uke på å rette mangelen, har du krav på en erstatningsgjenstand til du får din egen reparert. "
og overskrift :
"Den nye forbrukerkjøpsloven trådte i kraft 1.7.2002. Loven gjelder for alle ting du kjøper av en næringsdrivende. Det vil si alt fra melk og brød til biler og motorsykler"
Jeg er vel kanskje over gjennomsnittet opplyst over mine rettigheter som forbruker, og jeg kan legge til at jeg også er over gjennomsnittet engasjert når jeg føler at mine rettigheter som forbruker blir brutt. Jeg er medlem av et stort antall fora der forbrukerrettigheter diskuteres og påvirkes samtidig som jeg også er medlem av en større antall nasjonale og internasjonale forum og klubber på nettet som har interesser i motor/bil/Mc/ATV o.l. Jeg er mer enn villig til å diskutere mine erfaringer med Kymco ATV som produkt og Loxel som importør i disse fora/forum/klubber.
Jeg vurderer også å gå i dialog med forbrukermyndighetene med den hensikt å forbedre forbrukerrettighetene spesielt med henblikk i å opplyse forbrukerne om de retighetene de har. Det er mange som ikke vet hvilke rettigheter de har og lider økonomiske ulemper og andre ulemper grunnet dette.
Jeg vil til slutt få takke Mcmarine for god service og oppfølging. Spesielt takk til Jonny, Kim og Steffen. Jeg har absolutt ingenting negativt å si om MCmarine, kun positivt. Dersom jeg senere velger å anskaffe meg ny ATV vil jeg bestrebe å anskaffe meg en sykkel som gjør at jeg opprettholder mitt kundeforhold hos Mcmarine. Jeg vil på samme måte som jeg kommer til å dele mine erfaringer med Kymco ATV som produkt og de erfaringene som Loxkel som importør gir meg, dele mine positive erfaringer med Mcmarine.
Håper vi kan komme frem til en ordning som vi alle er tjent med.
Mvh
Arild Vevatne
>From: "Petter Eid Bjerke (Loxkel AS)" <Petter.Bjerke@loxkel.no>
>To: <Arildvevatne@hotmail.com>
>CC: "Anton Vestavik" <anton.vestavik@loxkel.no>,"Arvid" <arvid@mcmarine.no>
>Subject: Kymco MXU150
>Date: Thu, 14 Jun 2007 11:07:50 +0200
>
>Hallo.
>
>Vi kan ikke gjøre annet enn å beklage ventingen på deler. Vi kan ikke påta oss ansvaret for tidligere importørs delebestillings og leveringsrutiner.
>
>Da vi overtok importen av Kymco, overtok vi ansvaret for fabrikkens 2-års garanti. Det vil si at vi tar garantiansvar for din sykkel til den er to år gammel (September 2007).
>Eventuelle krav om heving eller omleving må gå mot opprinnelig importør. Vi kan ikke kjøpe tilbake en maskin som ikke er importert og solgt av oss.
>
>I korte trekk; vi tar vanlig garantiansvar i to år fra kjøpsdato, "kjøpslov rettslige" spørsmål må gå til den som importerte og videresolgte kjøretøyet.
>
>
>Med vennlig hilsen
>Loxkel AS
>Petter Eid Bjerke
>Teknisk sjef
>
>Mail: petter.bjerke@loxkel.no
>Web.: www.loxkel.no
>
Hei. Har en Kymco 500 mxu som jeg er SVÆÆÆRT fornøyd med. Har ikke hatt noe problemer med denne maskinen, men problemer har kamaraten min som kjøpte seg ett annet kjent merke enn Kymco 500..
#6
Posted 28 December 2007 - 09:33
de aller fleste Atv maskiner har strore sjanser for å få noen feil en eller annen gang slik at de må på reprasjon. Dette gjelder for eks også Can-Am, Suzuki, Kymco, Honda eller Yamaha.
Noe av problemet tror jeg selvfølgelig kommer at at mange blir kjørt hardt langs landevei med høyt turtall over lengre tid, eller tung kjøring i skog el. lignende med tilhenger. Mange arbeids Atv maskiner er utrolige sterke til størelsen og være, så da kan det ofte hende at noe går galt. Noen Atv maskiner kan man selvfølgelig kalle mandag Atv, der flere feil oppstår etter kort tid. Dette kjeder også som regel alle merker. En jeg kjenner hadde en Atv med kjent merke som flutselig hele sylinderen sprakk, og Krysset røk jevnlig. Merket vil jeg ikke nevne her da jeg ikke er intressert i å skrive stygt om andre merker.
Atv maskiner vil selvfølgelig ha flere fiel enn en vanlig Traktor eller mulig bil. Mange av de litt større Atv arbeids maskinene kan man bruke som traktor, mc eller en slags bil når man ser på hvor allsidig en Atv egentlig kan være. Hadde en traktor eller bil blidt brukt like allsidig som en arbeids Atv, så hadde nok disse også fått kjørt seg. Man kan si hva man vil om De fleste Atv merkene, men det står mye om de fleste typene om tester og erfaringer hvis man søker på de utenlandske sidene. Her kan man få noen smakebiter på hva som evetuelt er ett bra eller ett mindre bra kjøp.
#7
Posted 28 December 2007 - 10:10
Det e ENORM forksjell på kina merkan og feks Yamaha!!!
Grizzly 700EPs '08
It's a Jeep thing, that's why I drive a Niva!
#8
Posted 28 December 2007 - 22:10
Det e ENORM forksjell på kina merkan og feks Yamaha!!!
Yamaha er sikkert en bra atv. Hadde en gang en nesten ny yamaha 25 hk båtmotor jeg hadde en god del problemer med. byttet den in og kjøpte så en Tohatsu 25 hk båtmotor, og denne har det ikke vert noe galt med på disse seks årene enda den er kjørt veldig mye. Tror enetlig man kan ha litt flaks eller uflaks samma hva man kjøper, men Yamaha er jo ett kjent merke.
#9
Posted 29 December 2007 - 15:28
Heilt enig, alle som selg nåkka har mandagsprodukta, å du kan ha uflaks.
Sjangsen før å ha utflaks e bare så utrulig mye større me en atv som e skrudd sammen i kina.
Tohatsu e nu kjempemotora btw
Grizzly 700EPs '08
It's a Jeep thing, that's why I drive a Niva!
#10
Posted 08 January 2008 - 15:22
varmedekselet til eksosen har løsnet og det er det eneste!!!!!
bruker min til jobben hver dag=)
men vis jeg peller ut alle plombene og holder bånn gass langs veien over lengre tid vil nok min kjære atv dø.
det finnes selvfølgelig mange mange mange dårlige atv der ute, samme som mange dårlige bilmerker, men KYMCO er vel noe av det bedre.
Bare man ser begrensingene i kjøretøyet og behandler det deretter.=)
#11
Posted 08 January 2008 - 16:25
Selv er jeg svært fornøy med min 500 mxu, noe jeg dessverre ikke kan si at naboen er med sin atv med ett annet kjent merke som er kjent i Norge. Mange har også sikkert problemer med Kymco, noe som går igjen uansett hva man kjøper av merke.
#12
Posted 10 January 2008 - 11:14
Kunne gjerne ha hatt litt power i den, sitter "bare" 36 hk i den eller noe.
Her går det ann å gjøre litt. Man kan få kjøpt chip og effekt anlegg. Faktisk KN filter også, uten at det hjelper noe på effekten.
En kamerat av meg har opplevd at girkassen "hang seg opp" ble veldig tung å skifte gir.
Dette gikk på garantien. Han brukte ATV´n sin mye til å skuffe snø...
Om dette er en svakhet i han sin Kymco, eller om det er en feil som ligger hos kymco generelt vet jeg ikke.
Min erfaring med forhandler er bare positiv, men skal legges til at selger er en kamerat av meg
Bruksområdet ditt spiller jo også inn, min brukes kun som et leketøy, med harde konsekvenser som resultat.
Min erfaring er at deler til kymco er meget rimlig, og sansynligvis rimligere enn hos sine kjente konkurenter.
Bla koster plast kittet til hele ATV´n 1800,-
Dette er også verdt å sjekke opp litt hos konkurentene før man går til kjøp.
Prisen ligger vel på rundt 85.000 med hvite skilt registrert som mellomtung MC.
Forsikring 6000,- i året full kasko på meg :-)
4000,- del kasko.
#13
Posted 10 January 2008 - 16:16
Det som er litt synd når det gjelder Kymco er at forhandler er veldig dårlig til å reklamere for produktet i Norge.
God reklame av ett produkt er alfa omega når det gjelder salg. Ser man for eks på Linhai Atv så har forhandler vert flinke med reklame, og dette har selvfølgelig vert til fordel for gode salgs resultater.
Her har Loxkel/ Kellox litt å lære.
#14
Posted 11 January 2008 - 14:12
Det er også en god fordel med kymco med tanke på deler.
Honda har mye som passer og smc har vist noe de også.
#15
Posted 11 January 2008 - 14:17
( Hvis jeg kjører skadefritt da )
Hvordan er du fornøyd med 300´n da?
For meg så ser det ut til å være verken fugl eller fisk, litt for stusselig og liten til å kjøre skikkelig cross, og ikke noe å dra ut i terrenget!?
#16
Posted 11 January 2008 - 18:29
#17
Posted 11 January 2008 - 20:46
Fronlykt: 2000,-
Display: 3000,-
Frontleppe: 180,-
Greit å ha "rimlige" deler når man skal skal teste hvor grensene går...
#18
Posted 12 January 2008 - 20:56
Min 300maxxer passer mitt behov ypperlig, men jeg leita lenge etter denne. det er jo viktig å finne rett atv til rikgtig person og aktivitet.
Men som sagt jeg har ikke hatt noe problem med min i skogen selv om det er bakhjulstrekker.(men jeg vet jo hvilken begrensninger den har også da).
#19
Posted 13 January 2008 - 08:46
#20
Posted 17 September 2008 - 10:16
Link til forhandler http://www.loxkel.no...ex.php?id=13565
Har eid en Kymco 500 MXU i over ett år. Ingen problemer, sprek maskin, sterk som en okse med lavgir og 4x4. Har bare erfart positive ting med den.