Gå til innhold



Foto

pris på rocky?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
2 replies to this topic

#1 dyngman

dyngman

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 44 Innlegg:

Posted 24 May 2007 - 16:17

noen som vet hva en fornuftig pris for en rocky 2,8td 85mod med ettermontert IC,3" bodylift,33" M/T og vinsj bør ligge på? blink.gif ...er litt overflate rust her og der og en bulk i forskjermen

MVH

#2 rocky td

rocky td

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 331 Innlegg:

Posted 24 May 2007 - 22:12

Vanskelig å svare noe konkret på et slikt spørsmål. Det vil avhenge mere på den tekniske tilstanden enn av litt skavanker i utseendet mener jeg i allefall. en rocky i perfekt teknisk stand (bra drivverk og hjuloppheng , pluss at alt elektrisk virker bra ) ville jeg anslå til alt fra 8000 til nærmere 25000 avhengig av hvor i landet du er, og hvor heldig du er med selgeren, og da vil jeg tro at selgeren er viktigst rolleyes2.gif


Selv betalte jeg 27000 for min 86 mod. 2,8td for nærmere 3,5 år siden og nå får jeg vel ikke mere enn vrakpanten for den hvis jeg prøver å selge den, så derfor blir den rigget for pro-mod kjøring når økonomien tillater det.
en kompis kjøpte nettopp en 85 mod bensiner for morsomme 2500,- biggrin.gif og den er i GOD stand med unntak av o trenge ny bakrute og en spissingskontroll dribble.gif

håper dette hjalp litt selv om det kanskje forvirret deg også whistle.gif
endelig i gang med sesongen igjen !!! Gleder meg til neste konkurranse :)

#3 hår ball

hår ball

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 210 Innlegg:

Posted 24 May 2007 - 22:18

jeg betalte 6000 for min rocky 2,8 td 85 mod nå i vinter..
knekke blad fjærer, litt rust, manglet EU,ikke års avgift, grei sommer og vinter dekk,gått 215 000..

og det syns jeg ikke var så ille..
men etter som at det er en litt på kosta bil med 33,vinsj og greier, så er den helt sikkert brukt dereter, men det trenger ikke være negativt det..

vet det sto en for ikke lenge siden med 33 eller 35 på black spoke,BL,3 tusenmetringer,nye blader bak ++, men den så jævli hærja ut, den sto til 18 000 kroner..

så med forbehold om et greit utsende og ikke mye rust så er vell bilen værdt rundt 15-20 000 kanskje?



fant denne på autodb nå, og den går for 20 000,-
QUOTE
bilen er hevet på akslingene, skjermbreddere fra patrol,35-12,5-15" med alufelger. bilen er i todelt farge pga byttet av deler, noe rust flekker. på montert intercooler. skall gjøre om noe dær.mye ekstra deler følger med som f-eks aksling fram og bak, bladfjærer fram og bak, ekstra gearkasse,ny clutch,knokkelhus pakning.sprukket frontrute.ring for mer info etter kl 15...bilder kommer..

Edited by hår ball, 24 May 2007 - 22:21.

85 rocky 2,8TD: hilux akslinger og 35 to come.
83 hilux: 4" trailmaster, 2,4 td, 35-14x15
82 hilux: sur 2,2diesel,4trinns, mangler platt.