Gå til innhold



Foto

En liten spørsmål...??


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
7 replies to this topic

#1 websteffen

websteffen

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 335 Innlegg:

Posted 14 February 2003 - 00:00

Kjenare!

Jeg fikk nettopp en liste av Terje over hvem som har betalt og hvem som ikke har betalt års kontingenten. Av 30medlemmer er det 17 som har betalt... ikke noe særlig imponerende, når man tenker

#2 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 14 February 2003 - 00:00

måtte bare selv om jeg ikke har noenting med det heheheheh

Vi har det samme problemet i vår klubb, mange bruker året på å betale, kjedelig for klubben, og mye ekstra arbeid.

Så på en eller annen klubbside at de tok 300 i kontigent, 400 om man ikke b

#3 hph

hph

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1052 Innlegg:

Posted 16 February 2003 - 00:00

Vi kan vel kanskje åpne for å betale medlemskapet på årsmøte?
Ellers så er tanken om å heve beløpet hvis det ikke er betalt innen fristen kanskje noe som kan taes med under evt. på møte.

Tommy: RORK er en lokal bilklubb som ønsker å ha medlemmer fra R

#4 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 16 February 2003 - 00:00

neida selvsagt ikke, skjønner dere godt jeg vettu, hadde vel egentlig bare tenkt å være med for å støtte driften, slik jeg er i mange offroadklubber i Norge
stå på gutter(og jenter) lokale offroadklubber er viktigere enn noensinne.

har tenkt i litt ny

#5 hph

hph

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1052 Innlegg:

Posted 17 February 2003 - 00:00

Tanken er god Tommy! Det er mange kreative sjeler ute i skogen (eller Norge som andre kaller det). Det kan kanskje komme ideer som kan gjennomføres for få med flere. Jeg tenker spesielt på de som faller litt utefor det som blir arrangert idag.

Idè:
Hv

#6 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 13 March 2003 - 00:00

Hm, hadde vært veldig moro å hatt en slags spesialklasse for "vanlige" biler, altså sånn som meg, som har en nesten original Cherokee med skilter på (ihvertfall snart). Jeg har ikke tid eller penger (eller transport) til å mekke meg et bare-offroadprosjek

#7 Arne

Arne

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 715 Innlegg:

Posted 13 March 2003 - 00:00

Terrengtouring kan være svaret på det dere foreslår. Kun åpent for registerte biler og med enkle terrengbaner lagt til de forskjellige kjøreområder som er tilgjengelig i et visst område.
Klem i vei...........

#8 Tom A-G

Tom A-G

    Leder NAF MR Offroaders

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 995 Innlegg:

Posted 14 March 2003 - 00:00

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>Sitat:<hr height=1 noshade id=quote>
har tenkt i litt nye baner i det siste, tror tiden kanskje snart er moden for et skikkelig sammarbeid klubbene i mellom, kanskje er møte i år