Gå til innhold

Foto

Tilhenger uten papirer

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 skarphedin

skarphedin

Offroad-wannabe

• Medlem
  • PipPip
  • 58 Innlegg:

Posted 20 August 2007 - 22:55

Jeg kommer snart til å slå kloa i en gammel og sliten tilhenger, særlig mer vet jeg ikke om den før kommende lørdag. Men det jeg vet, er at den ikke har papirer.

Hvor bør jeg se på hengeren etter div. nr. o.l. som må til for registrering?

Er det at jeg mangler papirer et alvorlig hinder eller går det mest sansynlig greit?

Er det mulig for meg å kjøpe midlertidig skilt til den om jeg bare skal bruke den en uke eller så?

Har null peiling på slikt og setter stor pris på litt hjelp her! smile.gif

#2 Bøen

Bøen

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1019 Innlegg:

Posted 23 August 2007 - 00:03

Se etter merkeskilt på den,der står vel rammenummer og type henger osv.Det må nok til for å lage noe vognkort.Og den må vises hos BT.Merkelig at en henger ikke har hatt skilt engang da...eller er den en traktorhenger?
Hi Lux 2.4d 80mod. 33"x12.5x15 ,Servo,Chesterfield sofa og takluke

#3 kimkt

kimkt

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 195 Innlegg:

Posted 23 August 2007 - 06:31

Jepp, merke/type og understellsnr, så finner BT ut av det.

Jeg fikk tak i en eldgammel herpa henger som hadde stått hos bestefaren til en nabo i mange år.
Eneste var at BT skulle ha omreg. papirer på den, så de måtte finne ut hvem forrige eier var.

Fant til slutt ut at den var stjålet for over 10 år siden, forsikringsselskapet ringte meg og skulle være "greie" å la meg få den for 1500,-

Da jeg sa nei, kom de heller med en stor biltransporter fra viking og henta den for å kaste den... koko...

#4 Bøen

Bøen

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1019 Innlegg:

Posted 23 August 2007 - 11:15

QUOTE(kimkt @ 23 Aug 2007, 06:31) <{POST_SNAPBACK}>
Jepp, merke/type og understellsnr, så finner BT ut av det.

Jeg fikk tak i en eldgammel herpa henger som hadde stått hos bestefaren til en nabo i mange år.
Eneste var at BT skulle ha omreg. papirer på den, så de måtte finne ut hvem forrige eier var.

Fant til slutt ut at den var stjålet for over 10 år siden, forsikringsselskapet ringte meg og skulle være "greie" å la meg få den for 1500,-

Da jeg sa nei, kom de heller med en stor biltransporter fra viking og henta den for å kaste den... koko...

Manglet bare at du ble straffet for heleri i tillegg då thumbsup.gif
Hi Lux 2.4d 80mod. 33"x12.5x15 ,Servo,Chesterfield sofa og takluke