De fleste Explorer akslingene har 3.73 i utveksling, vet ikke hva din bil har, men har den 3.73 er det ikke nødvendigvis så mye pes eller kostbart.
Ford akslene bygger vel en del lenger framover, så yoken kommer nærmere transfer. Om du må ha SYE på en XJ har jeg ingen formening om.
...men så lenge du ikke har D35, vil jeg tro at Chrysler akselen er sterk nok, selv om F8.8 er sterkere...
Giringen på min er 3,07. Dette fordi det er manuell 5-trinnskasse.
Må nok gire om akslingen. Det kan koste. Spesielt siden det er en sak jeg nok ikke føler meg trygg på selv.
OK,så er kostnad ved konvertering på min eksisterende aksling som følger:
Skiver + braketter inkl. frakt til New Jersey: $320= NOK 1760 (fra Streetrod Manufacturing Inc)
Calipere: $168= NOK 924 (Ebay -nye fra Cadillac Eldorado)
Frakt US->Norge m / båt NOK 500 (Jet Carrier - har god tid

MVA NOK 796 ( finansministeren...)
Intern frakt norge NOK 150 (Posten.no)
Totalt NOK 4130.- (ut av min lommebok)
Edited by Oseberg, 08 October 2007 - 16:59.