Gå til innhold



Foto

Korando vurdeeeeres solgt...


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
7 replies to this topic

#1 ccathrinee

ccathrinee

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 130 Innlegg:

Posted 07 October 2007 - 18:33

Drastisk men sant...Vurderer å selge babyen min pga huskjøp, i tillegg til at den har stått parkert i en garasje i snart et år (over en times ferjetur fra min nåværende leilighet..). Motvillig, men slik er livet sad.gif
Det jeg lurer på er om noen kan gi meg en pekepinn på hva bilen min kan være verdt??
Some facts:

-94 modell
-registrert 4 seter
-hard og soft topp medfølger
-har ombygd den fra korando til CJ7 på visse punkter, som bl.a. frontruterammen og toppen.

Jeg håper noen kan hjelpe meg, fordi at jeg selv ikke har peiling blink.gif

Hilsen Cathrine

Attached Thumbnails

  • DSC00094.JPG
  • DSC00096.JPG
  • n865890650_275904_469_1_.jpg

-Cathrine

#2 Newton

Newton

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 846 Innlegg:

Posted 08 October 2007 - 07:36

Nei nei nei ......
Det var synd.
Du får nok aldri igjen for hva denne bilen er verd.
Det har ikke blitt solgt en eneste Korando for mer enn 35.000,- med unntak av en.
Det er en 94 mod. med ombygd ruteramme, akkurat som din, som har blitt solgt for 65.000,- under navnet "Jeep"
Slikt blir det bråk av. Ingen vil ha en "CJ7" med en dau diesel.
Men du bør få minst like mye for din. Ta deg god tid hvis du kan. Det er ikke snakk om hva bilen er verd- men hvor mye penger har de som ønsker å kjøpe den.
Jeg så en slik til salgs i Belgia for ca 80' , men da nærmer du deg JEEP CJ i pris, og mange foretrekker nok å kjøpe JEEP for den prisen.
Jeg vil gi mitt tips: 75.000,- og oppfordrer andre på forumet til å komme med sine tips.

#3 ccathrinee

ccathrinee

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 130 Innlegg:

Posted 08 October 2007 - 20:18

Takk for svar!
Håper flere kan bidra med litt synspunkter smile.gif
(Det er liksom litt vanskelig siden jeg ikke har noen konkrete biler å sammenligne med...)
-Cathrine

#4 Scuba

Scuba

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 554 Innlegg:

Posted 10 October 2007 - 21:13

Synspunktet mitt er at du beholder den og har den som bruksbil smile.gif dette er vel en av Norges peneste Korandoer,så om du må selge må du sørge for at den får et godt hjem biggrin.gif

#5 ccathrinee

ccathrinee

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 130 Innlegg:

Posted 27 November 2007 - 19:40

Som noen kanskje har fått med seg har bilen min ligget for salg noen dager nå til 55000 kr, og det har vært veldig bra respons biggrin.gif
...meeeen etter søvnløse netter med kaldsvette og mageverk har jeg bestemt meg for å drøye salget unsure.gif ...og heller slå opp feltseng i garasjen laugh.gif
-Cathrine

#6 tutti

tutti

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 645 Innlegg:

Posted 27 November 2007 - 20:59

Det var et godt valg, sovepose har du det da.

GF
Hvorfor går da, når man kan kjøre Skoda.

 


#7 Scuba

Scuba

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 554 Innlegg:

Posted 28 November 2007 - 18:39

Må ikke selge Korandoen, har vurdert salg selv av og til nor jeg ikke får tak i delene jeg trenger,men heldigvis har man Steinar og kan jukse litt med CJ deler.

#8 Newton

Newton

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 846 Innlegg:

Posted 29 November 2007 - 20:28

DSCF0168.JPG
Har enda litt igjen å jobbe for, men nå tror jeg det nærmer seg slutten på markedet også gitt........
Må nok pakke sammen jeg og snart.
Fint å se at det har blitt så mange nye biler på veien med skilt. Arbeidet har "payed off" i alle fall.
Og Cathine beholder bilen - ja ja ..... Flott det. Hu har skjønt det.
dribble.gif