Gå til innhold



Foto

Stjålet fra BGnor as


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
57 replies to this topic

#1 anders

anders

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1452 Innlegg:

Posted 31 October 2007 - 10:32

Bilen skulle klargjøres for salg. 1988 Pajero, kort type, ny 2,5TD motor og i skikkelig fin stand.
oleedvard.jpg

Vinsjen ser slik ut... det finnes ca 8 stk på landsbasis.
EW.jpg
Demontert rett fra bilen.
vinsjS10.jpg

De som har stjålet vinsjen er hjertlig velkommen tilbake i butikken !

Tar gjerne mot tips om noe slikt skal selges billig her på forumet.
Ta kontakt med Odd Arild Hoel på 22 90 57 77 om du har sett eller hørt noe om denne saken.
Anders Venaas
Offroad.no - Shop.offroad.no

#2 Nöcke Gunnar

Nöcke Gunnar

    Forskrudd i skuffelse over myndighetene.

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3691 Innlegg:

Posted 31 October 2007 - 12:47

Tar gjerne mot tips om noe slikt skal selges billig her på forumet.
Ta kontakt med Odd Arild Hoel på 22 90 57 77 om du har sett eller hørt noe om denne saken.
[/quote]
Det er noe alle i offroad-miljøet bør være på utkikk etter. Er det til salgs, er det biler som plutselig har en slik vinsj påmontert.
Dersom vi kveler all mulighet til å selge dem eller bruke stjålne vinsjer kan vi alle sammen parkere litt tryggere selv om vinsjen står i hurtgifestet eller montert fast på bilen.

Alle sammen FØLG MED STOPP TYVENE SOM ØDELEGGER HOBBYEN VÅR

Edited by Nöcke, 31 October 2007 - 12:48.


#3 tutti

tutti

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 645 Innlegg:

Posted 31 October 2007 - 17:42

Er dette i Oslo/Akerhus område?.
Så er jo i nærmilgjøet man må lete i. dry.gif
Det er trist at noen ikke ser forskjellen på sitt og andres sine ting sad.gif
Jeg skal melle i fra om man hører noe smile.gif

GF
Hvorfor går da, når man kan kjøre Skoda.

 


#4 Hoelern

Hoelern

    Veteran

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2563 Innlegg:

Posted 31 October 2007 - 17:45

QUOTE(tutti @ 31 Oct 2007, 17:42) <{POST_SNAPBACK}>
Er dette i Oslo/Akerhus område?.
Så er jo i nærmilgjøet man må lete i. dry.gif
Det er trist at noen ikke ser forskjellen på sitt og andres sine ting sad.gif
Jeg skal melle i fra om man hører noe smile.gif


Strømsveien 312, rett ved IKEA på Furuset i Oslo.
Never learn ! -
cell: +47 95103322 - 23-7
4x4butikken
TOYLET

#5 Thomazinho

Thomazinho

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 36 Innlegg:

Posted 01 November 2007 - 21:58

Jeg mener ikke å være spydig, men jeg blir litt provosert. Kan hende jeg tar feil, men jeg føler at det blir feil at BgNor skal få så mye oppmerksomhet her i forhold til hva en stakkars privat bruker hadde fått om dette hadde skjedd han. Jeg håper moderator ville fronta den eventuelle tråden en vanlig bruker hadde starta like mye som det er gjort i dette tilfelle. Eller er det bare agurktid i redaksjonen? Neida, den tar jeg tilbake... shiftyninja.gif

Men jeg har SELVFØLGELIG like lyst til å knuse kneskålene til de som tok med seg feil vinsj og bil hjem som alle andre...

Edited by Thomazinho, 01 November 2007 - 22:00.

Offroad-bilder og filmer her
IPB Image

#6 Catosen

Catosen

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1281 Innlegg:

Posted 01 November 2007 - 22:01

QUOTE(Thomazinho @ 1 Nov 2007, 21:58) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg mener ikke å være spydig, men jeg blir litt provosert. Kan hende jeg tar feil, men jeg føler at det blir feil at BgNor skal få så mye oppmerksomhet her i forhold til hva en stakkars privat bruker hadde fått om dette hadde skjedd han. Jeg håper moderator ville fronta den eventuelle tråden en vanlig bruker hadde starta like mye som det er gjort i dette tilfelle. Eller er det bare agurktid i redaksjonen? Neida, den tar jeg tilbake... shiftyninja.gif

Men jeg har SELVFØLGELIG like lyst til å knuse kneskålene til de som tok med seg feil vinsj og bil hjem som alle andre...

Vi som har vært medlem ei stund VET at hvis bilen min f.eks hadde blitt stjålet og jeg hadde spurt Anders om å få det på forsiden hadde det skjedd med en gang........Her er vi alle like smile.gif

Edited by Catosen, 01 November 2007 - 22:02.

Catosen

#7 Frode

Frode

    Jeep-bygger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3881 Innlegg:

Posted 01 November 2007 - 22:46

Det har aldri vert noe problem, bortsett fra en periode da det var så hyppig at framsiden var fylt av slikt..

På en annen side håper jeg jo at folk forstår at BG fortjener litt ekstra for å være vår største annonsør ?
IPB Image

www.terrengbil.com

#8 yeyeye

yeyeye

    londonbusseier

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 804 Innlegg:

Posted 01 November 2007 - 23:11

Synes dere skal ha skryt for å løfte opp stjålet annonsene til menigmann hær inne, trenger ikke ligge lenge på forsiden før det hjelper. På den andre side bør de vel ikke ligge for lenge, da vil folk gå lei disse. BG-Nor får nok ekstra oppmerksomhet av oss brukere og admin er mindre skyldige!

Håper alle kan være på utkikk samme om det er BG-Nor eller menigfant!

AR
oohh! silly me, again...

#9 Garmel

Garmel

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1031 Innlegg:

Posted 01 November 2007 - 23:17

Som det er skreve over så tar vi kjapt imot alle stjålet-meldinger som er offroad-relatert inn på forsiden, og det har vi gjort i de årene vi har holdt det gående. Send en mail til offroad@offroad.no med bilder og ønsket tekst så tar det sjelden lang tid! Og selvfølgelig uten noen kostnad.

Anders
garmel@broadpark.no

#10 Thomazinho

Thomazinho

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 36 Innlegg:

Posted 02 November 2007 - 00:44

Ok, beklager. Bra å høre smile.gif Vi i klubben skal holde øyne og ører åpne også...

Edited by Thomazinho, 05 November 2007 - 18:08.

Offroad-bilder og filmer her
IPB Image

#11 Wikingen

Wikingen

    Steingæern Bushwacker

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1560 Innlegg:

Posted 02 November 2007 - 00:47

Øyne og ører åpne i indre Vestfold også.

Mvh

Roy I. Hernes, også kalt Mr. Plaztic.
Har sagt:
Auda! Det så ikke så dypt ut på avstand...Rygge nei!! Ikke f...!! Rust kan være pent, det...
_______________________________________________________________________________
Treffes på tlf.: 90628821 ved behov.
Bosatt i Høyjord i Andebu/Vestfold, verdens navle...! :)
2017 MB-Vito Tourer, 1999 Jeep GC (WJ). :)


#12 Hoelern

Hoelern

    Veteran

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2563 Innlegg:

Posted 02 November 2007 - 10:36

QUOTE(Hoelern @ 31 Oct 2007, 17:45) <{POST_SNAPBACK}>
Strømsveien 312, rett ved IKEA på Furuset i Oslo.



Jeg kunne like godt skrevet at det var stjålet fra meg privat, og det er ikke langt fra sannheten, jeg står personlig ansvarlig for bilen, og det er ikke tyveriforsikring på den.. salgssummen må derfor ut av min private lomme, og jeg har ikke mere penger enn en helt vanlig lønnsmottaker.

Edited by Hoelern, 02 November 2007 - 10:37.

Never learn ! -
cell: +47 95103322 - 23-7
4x4butikken
TOYLET

#13 tutti

tutti

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 645 Innlegg:

Posted 02 November 2007 - 18:02

Jeg mener uansett hvem som blir fratatt eller blitt stjålet i fra bør få si fra om det. smile.gif
Jeg hadde ikke fått vite dette hviss det ikke stått her. dry.gif
Det kunne hende at en narkoman tilbud meg den for 500kr, det er fast pris hos dem det, uansett værdig den har. biggrin.gif mad.gif

Det er ikke mere enn et år siden ja som ca, at det sto støtt og stadig at ting er blitt stjålet her.
Jeg mener å huske at det var par av de bilene kom hjem til sin rettmesige eiere av tips her i fra. biggrin.gif

GF
Hvorfor går da, når man kan kjøre Skoda.

 


#14 Mitsu_L300

Mitsu_L300

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 49 Innlegg:

Posted 04 November 2007 - 12:49

Hvis man hører om noen som skal selge en slik så skal du få beskejed!!! shiftyninja.gif

Forferdelig irriterende med slikt folkeslag som er blant oss og driver på med den slags ting...
Minner på denne tråden i samme slengen som ble stjålet fra oss mad.gif

http://www.offroad.n...showtopic=82848

Mener at hengeren befinner seg en plass fra Bodø og nordover har vi hørt rykter om
Eivind Nygård

#15 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 04 November 2007 - 13:59

Jeg tar fullstendig avstand fra de påstander som her fremmes med tanke på BG-Nor.

Jeg vet at det i alle de år jeg har vært med her så har det blitt frontet under nyheter på forsiden hvis biler eller verdifulle ting har blitt stjålet. Mange er på utkikk med en gang. Noe som igjen gjør at ihvertfall folk her fra forumet og likesinnede forum vet at for mange er på utkikk etter slike gjenstander til at de kan få omsatt det på en enkel måte i dette miljøet.

Hva er egentlig forskjellen på at et firma eller privatperson blir frastjålet. Om slike personer som stjeler fra firma går fri fordi vi ikke skal få vite om det, javel... da er det kanskje de samme som er i din garasje neste helg....

fillefranz:
jeg registrerer din mening, litt forundret kanskje med tanke på hvor lenge du har vært på forumet. Du burde ha sett mange slike etterlysninger på fremsiden. DENNE TEKSTEN TREKKES TILBAKE I SIN HELHET, TOTALT BOMLEST OG BOMSKREVET. Skjønner ikke hva jeg tenkte her. SORRY fillefranz

Thomazinho:
Din kommentar lar jeg passere, siden du ikke har grunnlag for å vite historikken her på offroad med et medlemskap siden 10.juli 2007.

Edited by Chevy-LPG, 05 November 2007 - 20:06.


#16 tutti

tutti

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 645 Innlegg:

Posted 05 November 2007 - 03:19

Jeg trodde vi hadde samme inteiesse.
Biler med småe hjul og store hjul.
Men til felles så er dem 4x4 hjulstrekkere.
Noen biler liker gjørmebad og andre ikke så fult så mye.
Vi alle liker vel offroad eller?
Hva er det vi elsker mest jo bilen.
Hvorfor lage noe stort av et firma som GB Nor blir fra stjålet.
Tenk om bilen din tar kveld og GB Nor sier at du har brukt bilen i skogen og der med får du ikke kjøpe deler her.
Det er omtrent det jeg føler.
At en firma ikke er like verdsatt som andre.

Bruk mer tid på Offroaden og hjelp GB Nor med å finne det som er borte

GF
Hvorfor går da, når man kan kjøre Skoda.

 


#17 yeyeye

yeyeye

    londonbusseier

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 804 Innlegg:

Posted 05 November 2007 - 17:47

QUOTE(Chevy-LPG @ 4 Nov 2007, 13:59) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg tar fullstendig avstand fra de påstander som her fremmes med tanke på BG-Nor.


fillefranz:
jeg registrerer din mening, litt forundret kanskje med tanke på hvor lenge du har vært på forumet. Du burde ha sett mange slike etterlysninger på fremsiden.

Thomazinho:
Din kommentar lar jeg passere, siden du ikke har grunnlag for å vite historikken her på offroad med et medlemskap siden 10.juli 2007.




Ja hva kan jeg svare deg på dette da? Ta heller å les hva jeg skriver, og litt mere nøye denne gangen. Er jo nettop pga. at jeg har vært hær såpass lenge, at jeg mener det samme om saken som deg ja. Må ikke lete etter folk å være kritisk til ! Jeg skriver jo at alle blir behandlet likt her jo, burde kansje skrevet det så det ble enklere å forstå!



AR
oohh! silly me, again...

#18 Thomazinho

Thomazinho

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 36 Innlegg:

Posted 05 November 2007 - 18:04

QUOTE(Chevy-LPG @ 4 Nov 2007, 13:59) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg tar fullstendig avstand fra de påstander som her fremmes med tanke på BG-Nor.




Hvilke påstander har blitt fremmet mot BG på tråden her? Eller kan det være moderatorene av forumet du tenker på?


Til dere som har svart etter innlegget mitt med svar til moderatorene der jeg uttrykker forståelse for svarene jeg fikk etter mitt første innlegg, og lettelse over at alle blir behandlet likt her, privat som næring, så skjønner jeg ærlig talt ikke hva som er vitsen med å fortsette diskusjonen... rolleyes2.gif

He he..., og de heter BGNor ikke GB, tutti! Men ikke bli sur for det a, please... hehe rofl.gif

Edited by Thomazinho, 05 November 2007 - 18:04.

Offroad-bilder og filmer her
IPB Image

#19 tutti

tutti

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 645 Innlegg:

Posted 05 November 2007 - 19:06

Det må være vanvittig stor trykkfeil, det er vel noen som har køddet med tastene(hehehehe biggrin.gif)

GF
Hvorfor går da, når man kan kjøre Skoda.

 


#20 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 05 November 2007 - 20:08

QUOTE(fillefranz @ 5 Nov 2007, 17:47) <{POST_SNAPBACK}>
Ja hva kan jeg svare deg på dette da? Ta heller å les hva jeg skriver, og litt mere nøye denne gangen. Er jo nettop pga. at jeg har vært hær såpass lenge, at jeg mener det samme om saken som deg ja. Må ikke lete etter folk å være kritisk til ! Jeg skriver jo at alle blir behandlet likt her jo, burde kansje skrevet det så det ble enklere å forstå!
AR


Se min rettelse i hovedinnlegget mitt. Du skriver jo kun positivt. Skjønner ikke hva jeg tenkte her...sorry.