Jeg justerte opp diesel pumpa med en halv omdreining! Billen gikk sykt mye bedre!
anbefales!!! :d:d:d:d
Fordel til dere med frontera 2.3td
Started by
Lille-Lay
, Nov 23 2007 17:40
6 replies to this topic
#1
Posted 23 November 2007 - 17:40
Nissan Patrol 2.8GR. orginal
#2
Posted 28 November 2007 - 15:57
hm, lover bra. får muligens en slik til helgen da skal denne bilen og få litt mer gamp
#3
Posted 28 November 2007 - 22:22
Går forbruket opp med mye da?
#4
Posted 29 November 2007 - 15:51
QUOTE(hurricane @ 28 Nov 2007, 22:22) <{POST_SNAPBACK}>
Går forbruket opp med mye da?
Har ikke merket noe ennå, men bilen min bruker en del uansett pga. de 32x11.5x15 mud som står på.....
Men hvis det i såfall går litt opp, så er det verdt det! den blir jo mye bedre å kjøre på 4 og 5 gir! :-)
Nissan Patrol 2.8GR. orginal
#5
Posted 06 December 2007 - 19:49
Hvordan gjør man så dette? Bilder? Er ikke erfaren med slike ting
#6
Posted 30 January 2008 - 09:56
QUOTE(Lille-Lay @ 29 Nov 2007, 15:51) <{POST_SNAPBACK}>
Har ikke merket noe ennå, men bilen min bruker en del uansett pga. de 32x11.5x15 mud som står på.....
Men hvis det i såfall går litt opp, så er det verdt det! den blir jo mye bedre å kjøre på 4 og 5 gir! :-)
Men hvis det i såfall går litt opp, så er det verdt det! den blir jo mye bedre å kjøre på 4 og 5 gir! :-)
Ser du har 32x11.5x15 på Fronteraen din. Måtte du heve den på fjæringa for å unngå subbing i skjermene?
#7
Posted 30 January 2008 - 17:56
QUOTE(tattoo @ 30 Jan 2008, 09:56) <{POST_SNAPBACK}>
Ser du har 32x11.5x15 på Fronteraen din. Måtte du heve den på fjæringa for å unngå subbing i skjermene?
jeg forlenget sjaklene bak med 5cm og skrudde opp torsjonen....... kuttet litt i den nederste leppa
Nissan Patrol 2.8GR. orginal