Hei.
Jeg har en Cherokke (bensin sluker). Og vurderer en Musso som bil nr 2.
Kan noen fortelle meg hvordan bilen er å kjøre, både på vei og offroad..
Jeepen kommer jo frem overalt.
Og hva er beste kjøp....? Diesel eller bensin. Men må være aut.
Kan man få den i 7 seter...?
Div, man må se etter spesielt ved kjøp...?
Takker, om noen gidder å svare..

Vurderer en Musso.
Started by
Rød Cherokee
, Dec 03 2007 21:32
2 replies to this topic
Posted 03 December 2007 - 21:32
Posted 03 December 2007 - 21:38
Musso : 2,9 diesel.
7 seter ??
Cheroke og bensin- Beste kombinasjon med automat, men som du selv sier : bensinsluker.
Mål forbruk pr tur og kjenn etter om du har hatt det gøy. Konklusjon. Det er uansett billigere enn kino.
Ikke sant ???
Mussoen blir nok din bil nr. 1 straks du har fått den, ikke nummer to ( he he ... )
7 seter ??
Cheroke og bensin- Beste kombinasjon med automat, men som du selv sier : bensinsluker.
Mål forbruk pr tur og kjenn etter om du har hatt det gøy. Konklusjon. Det er uansett billigere enn kino.
Ikke sant ???
Mussoen blir nok din bil nr. 1 straks du har fått den, ikke nummer to ( he he ... )

Steinar Lyberg
Klikk her for å maile meg på st-lybe@online.no
Klikk her og besøk min hjemmeside KORANDO
Klikk her for å maile meg på st-lybe@online.no
Klikk her og besøk min hjemmeside KORANDO
Posted 05 December 2007 - 20:06
QUOTE(Newton @ 3 Dec 2007, 21:38) <{POST_SNAPBACK}>
Musso : 2,9 diesel.
7 seter ??
Ikke sant ???

7 seter ??
Ikke sant ???

Var 2,9 TD Jeg tenkte på... Er jo MB diesel... Men hvordan er bilen å kjøre.?