Klippet fra NC reglene:
Her er gjeldende poengberegning for 2008:
Poengberegning foretas av NBF og tildeles etter følgende skala: 10 - 8 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1, slik at nr. 1 får 10 poeng og nr. 8 får 1 poeng.
Samtlige runder er tellende i cupen.
Ved poenglikhet mellom to eller flere førere, avgjøres rekkefølgen på grunnlag av antall 1. plasser, 2. plasser osv. Kan deltakerne fortsatt ikke skilles, teller resultatet i den avsluttende konkurransen, den nest siste konkurransen osv.
Jeg synes vi skal fortsette og følge NC reglene i TC også.

Trøndercupen 2008
Started by
Mikal
, Jan 24 2008 10:29
3 replies to this topic
#2
Posted 04 February 2008 - 16:21
Jeg er enig med deg i at vi skal fortsette å bruke NC reglene i TC, Men burde ikke NC-reglene være lik ET-reglene ? riktignok ikke store forskjellen, men dog...
endelig i gang med sesongen igjen !!! Gleder meg til neste konkurranse

#3
Posted 05 February 2008 - 15:18
QUOTE(rocky td @ 4 Feb 2008, 16:21) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg er enig med deg i at vi skal fortsette å bruke NC reglene i TC, Men burde ikke NC-reglene være lik ET-reglene ? riktignok ikke store forskjellen, men dog...
NC og ET regler er ikke like!
Når har vi sett resultatet av at ET reglemanget styres av land hvor våres type biler ikke er vektlagt.
De har mange rare forslag der nede. Så jeg mener vi IKKE bør søke mot ET reglemanget.
Eksempler på dette kan leses på Pirate4x4.no.
Det ble foreslått begrensning i klassen promod til bil med org.ramme og orginal fjeringssystem.
Lyst på det Vidar?
OBS OBS OBS
Se nye regler under forumet "biltrial"
Studer disse godt! (endringer i rødt)
Så kan vi ta spørsmål, svar, diskutering på første medlemsmøte!!!
#4
Posted 14 May 2008 - 08:52