Gå til innhold



Foto

Nettbutikk (eller vanlig butikk) med utstyr til Nissan Navara?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
6 replies to this topic

#1 benjamin84

benjamin84

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 4 Innlegg:

Posted 30 January 2008 - 12:45

Hei! Jeg er på jakt etter utstyr til en 2008 mod Navara. Eller rettere sagt, på jakt etter priser på utstyr. Jeg vurderer å kjøpe en slik bil men ønsker å finne ut hva det koster å utstyre den med et par småting. Tenker på lysbøyler (på planet og i grillen), planlokk eller kanskje hardtop, og sikkert en hel del annet som jeg ikke vet jeg trenger enda! smile.gif

Er takknemmelig for all hjelp med dette, google har ikke klart å gi meg noen svar enda.

#2 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 30 January 2008 - 19:25

Din Nissan forhandler skaffer deg ihvertfall alt det du nevnte nå.

#3 Eiluf

Eiluf

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 65 Innlegg:

Posted 30 January 2008 - 21:10

jeg tror http://4x4supply.no/ er ål rait! Har aldri kjøpt noe der, men god respons på mail! Sjekk den ut du!!!
Hilsen Eilert!!!

eilertengenes@hotmail.com

#4 benjamin84

benjamin84

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 4 Innlegg:

Posted 30 January 2008 - 21:17

Takk for svar smile.gif Jeg tror også at Nissan forhandleren kan få tak i det meste, men er det noe jeg har lært så er det å ha flere leverandører tilgjengelig... Nå vet jeg ikke sikkert men jeg føler det kanskje er rimeligere å kjøpe disse tingene andre steder? Samt bedre utvalg?

Er arctictrucks og fjallasport gode (og rimelige) å handle fra om man bare er ute etter enkelt-deler og ikke hele ombygninger?

#5 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 31 January 2008 - 00:03

Hvor rimelig du får ting kommer an på hvor god du er til å forhandle. Ved bestilling av alt ekstrautstyret på en gang vad kjøp av bilen fra forhandler går det fint å prøve seg litt.

Fjallasport (nå Extreme4x4) + Arctic selger deg gjerne deler, rimelig? Samme her som hos forhandler. Du kan også sjekke med BGnor og Norsk Offroad Teknikk.

#6 benjamin84

benjamin84

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 4 Innlegg:

Posted 31 January 2008 - 10:17

QUOTE(Rett til himmels @ 31 Jan 2008, 00:03) <{POST_SNAPBACK}>
Hvor rimelig du får ting kommer an på hvor god du er til å forhandle. Ved bestilling av alt ekstrautstyret på en gang vad kjøp av bilen fra forhandler går det fint å prøve seg litt.

Fjallasport (nå Extreme4x4) + Arctic selger deg gjerne deler, rimelig? Samme her som hos forhandler. Du kan også sjekke med BGnor og Norsk Offroad Teknikk.

Mulig det blir å bestille alt fra forhandler som du sier, oppnå litt kvantumsrabatt smile.gif Det eneste som skuffer litt er planlokk-løsningene som er tilgjengelig for King Cab. Jeg skulle gjerne hatt en slik stilig "fastback" aktig glassfibersak, men denne ser kun ut til å finnes for Double Cab.

Noe alla dette:


#7 Stig

Stig

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 689 Innlegg:

Posted 31 January 2008 - 10:46

QUOTE(benjamin84 @ 31 Jan 2008, 10:17) <{POST_SNAPBACK}>
Mulig det blir å bestille alt fra forhandler som du sier, oppnå litt kvantumsrabatt smile.gif Det eneste som skuffer litt er planlokk-løsningene som er tilgjengelig for King Cab. Jeg skulle gjerne hatt en slik stilig "fastback" aktig glassfibersak, men denne ser kun ut til å finnes for Double Cab.

Noe alla dette:


En annen positiv ting ved å kjøpe det sammen med bilen gjennom bilforhandleren er at du kan få med alt i en eventuell leasing- eller avbetalingskontrakt. Dette får du ikke til igjennom en bilutstyrsbutikk.

Ber du om "pakkepris" på bilen med utstyret er jeg sikker på at du kommer godt ut av det. Det finnes også bilforhandlere som har spesialisert seg på 4X4 og utstyr til disse, som f.eks. Birger N. Haug-gruppen. De oprerer i Østlandsområdet med flere avdelinger i og rundt Oslo.