Mye som var gammelt og utrangert, som bare kunne slettes.
_____________________________________
RABATTAVTALER:
Har også nå samlet alle kjente klubb-avtaler i det prioriterte emnet.
LINK: Firmaer vi har avtaler med:
Får du i land en avtale for klubben, så post den i et emne her på klubb-forumet og så legger vi den inn i lista vår.
Vidar holdt på for noen år siden å kontakte div. forhandlere for å se om det var rabatter å hente for klubben, men ut i fra hans innlegg kom han ikke lenger enn å gjennta sine purringer om svar.
Har du noen status for dette Vidar?
Det var også en del som nevnte spørsmål om avtale med Mekonomen. Sven sa han hadde noe på gang der.
Har du noen status for dette Sven?
(Jeg selv skal nå sende inn søknadsskjema for NAF MR OR om rabattavtale for oss der, og det er ikke noe problem å få i følge han i butikken.)
Er det noen som har konkrete idèer om mulige rabattavtaler så kom gjerne med de her.
Da tenker jeg ikke på en masse innlegg med fåreslåtte forhandlere, men at du har hatt kontakt med noen du vet kan være interessert.
Ut av alle trådene jeg nå har slettet, så jeg tydelig at så lenge det bare er et innlagt tilfeldig forslag...og så blir det alltid bare med det...og ingen ting mer skjer.
Vi i styret har som regel ikker mer tid til overs enn dere andre til å oppsøke foreslåtte forhandlere, så forslag her bør allerede være bearbeidet.
_______________________________________
KLUBB-LOGO/-STICKERS:
Vi har noen emner ang. klubblogo/stickers.
Disse har blitt gamle og ingen ting har skjedd.
Kan vi lage en oppsumering på dette nå og se om vi kan få i gang noe på dette?
Vi i styret har svært liten interesse å drive klubben hvor vi blir i besittelse av noen slags klubb-kasse/-konto hvor vi må administrere penger.
I denne forbindelse må vi se på alternative løsninger i forhold til utgifter/kostnader osv. rundt dette med innkjøp/salg av klubblerker/stickers.
_______________________________________
KLUBBENS WEB-SIDE:
Web-sidene våre er oppe og går, men her mangler vi fortsatt en del for å få den så komplett som vi ønsket.
Jeg har på gang å få inn litt materiale om klubbens tidligere drift og aktiviteter. Han som sitter på dette er veldig opptatt mann som de fleste av oss andre, så han trenger litt purring av og til. Det er i denne fasen jeg er i, i forhold til dette. Men jeg glemmer stadig å purre også...hehe
Det har flere ganger vært til diskusjon om vi skulle lage vårt eget forum på web-siden vår.
Den diskusjonen trenger vi ikke å ta flere ganger, for det blir ikke aktuellt.
Det blir et fåtall personer som må ta jobben å drifte dette og den jobben har ingen tid til.
Vår web-side har vært oppe en stund nå, og vi ser jo selv hvor mye hjelp Arnfinn har fått da han har etterlyst hjelp til web-design og innhold. Ingen har kontaktet han og der står vi.
Ingen ting som lager seg selv...
Det har vært snakk om å lage FAQ-trådene våres inn på web-siden slik at vi er mer sikret mot slike tap vi fikk f.eks ved forums-endringene på Offroad.no.
Dette er forsåvidt en god Idè så lenge vi får noen til å hjelpe oss med dette.
I såfall er Yakuza (Arnfinn) som er mannen å ta kontakt med siden han er vår nåværende web-master.
________________________________________
ÅRSTREFF 2008:
Jeg er i full gang med organisering av dette.
Jeg har igjen å ta en telefon og få et par ting bekreftet, og så skal jeg ta det jeg holder på med opp i styret.
(Felles-melding vil snart sendt ut til alle i styret.)
Tror at dette skal bli et godt alternativ for klubbtreffet vårt og at dere har noe å glede dere til.
Status kommer om få dager....
___________________________________________
ÅRSMØTE....
Årsmøtet vil bli holdt sammen med årstreffet slik vi gjorde i 2006.
Det var meningen at dette også skulle gjøres i 2007, men da ble det ikke noe ut av det fordi det var nesten ingen i styret som var til stede og det var lav oppslutning ved årstreffet.
Håper derfor at det kommer veldig mange i år.
_____________________________________________
EVNT.
"lokaltreff"....
Om det er noen som har lyst til å lage lokale treff/samlinger i regi av klubben, så er dette helt i orden for klubben.
Det må bare tas hensyn til at dette blir gjennomført på en slik (lovlig) måte at ikke klubben/styret blir sittende ansvarlig om det skjer en ulykke el.
Arrangementet må være korrekt forsikret og fåregå på et lovlig sted.
Når det gjelder forsikring, så har det nå kommet på banen en type forsikring som er veldig kurant å bruke.
Da tenker jeg på den som NTC brukte på Rena sist, og som Odd Arild Hoel bruker ved sine trophys i Svinndal.
Vi kommer til å bruke denne ved vårt årstreff, og det stilles her ingen krav til veltebøyle slik det gjøres i forhold til NBF-krav.
POSITIVT for de fleste av dere tenker jeg.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Er det noen andre som har noen andre forslag i forhold til klubben og driften vår?
Tenk godt gjennom hva som trengs av resurser og tidsbruk i forhold til ditt forslag.
Edited by ZukiJack, 02 March 2008 - 11:59.