Gå til innhold



Ny Dodge forhandler i Bergen


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
6 replies to this topic

#1 Guest_axsling_*

Guest_axsling_*
  • Guests

Posted 01 April 2008 - 19:08

Etter utallige negative opplevelser hos Møller i Bergen, er det endelig kommet en ny Dodge "Dealer". Bergheim i Bergen har nå også Dodge som et valg ved bilkjøp/service.

Senest i går hadde jeg time hos Møller, for overhaling av v calipper bak på min Ram. Jeg oppgav km stand til kundemottager, han sa da at "ja, ser det er tid for service igjen, skal jeg sette opp en time?", jeg svarte så sant er/var "Nei, i dag er det siste gang dere skrur på min bil, jeg er svært missfornøyd med service og oppfølging, dere gidder ikke en gang svar på e - post engang, dere utfører ikke deg arbeidet jeg ber om skal utføres, så nå skal jeg prøve ut Bergheim"....da svarte han enkelt: "Ja, jeg skjønner deg godt".....hvilket svar er det da?....

Skal til EU kontroll på Bergheim kommende fredag, så får jeg se utfallet av den, å er det noe, bestiller jeg time til service samtidig. Begheim manglet kun noe elektronisk utstyr som er "rett rundt hjørnet", så kunne de utføre fullstendig service...GLEDER meg STORT.

Edited by axsling, 01 April 2008 - 19:13.


#2 Gi Gass

Gi Gass

    Potet, kan brukes til det meste..

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1353 Innlegg:

Posted 01 April 2008 - 22:14

QUOTE(axsling @ 1 Apr 2008, 19:08) <{POST_SNAPBACK}>
"Nei, i dag er det siste gang dere skrur på min bil.. ....da svarte han enkelt: "Ja, jeg skjønner deg godt".....hvilket svar er det da?....


Et ærlig svar... whistle.gif biggrin.gif biggrin.gif whistle.gif
"det var det eg sa, du skulle gitt mer gass.., no kan du se.."

"I UNDERSTAND THE JEEP THING, THATS WHY I DRIVE A TOYOTA"

#3 Guest_axsling_*

Guest_axsling_*
  • Guests

Posted 01 April 2008 - 22:18

QUOTE(Gi Gass @ 1 Apr 2008, 22:14) <{POST_SNAPBACK}>
Et ærlig svar... whistle.gif biggrin.gif biggrin.gif whistle.gif


hehehe...ja, er vel det eneste positive med hele Møller, ihvertfall deres avd. i Åsane. wink.gif

#4 adio

adio

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 200 Innlegg:

Posted 28 April 2008 - 14:12

Skal straks ut til Bergheim og hente min bil som har vært en runde på verkstedet der idag.. Håper de gjorde en bedre jobb enn forrige gang iallfall!

Hilsen en bygutt som ikke tør å skru på bil selv smile.gif

#5 Guest_axsling_*

Guest_axsling_*
  • Guests

Posted 28 April 2008 - 17:03

QUOTE(adio @ 28 Apr 2008, 14:12) <{POST_SNAPBACK}>
Skal straks ut til Bergheim og hente min bil som har vært en runde på verkstedet der idag.. Håper de gjorde en bedre jobb enn forrige gang iallfall!

Hilsen en bygutt som ikke tør å skru på bil selv smile.gif


Skal hente min i morgen, etter en solid servic + + +. Er strålende fornøyd med Bergheim så langt. Ble oppringt i dag, å det var positivt, har ikke opplevd en slik oppfølging tidligere. Terningkast : : : så langt.

#6 adio

adio

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 200 Innlegg:

Posted 29 April 2008 - 10:25

Jepp, var godt fornøyd igår jeg også smile.gif

#7 Guest_axsling_*

Guest_axsling_*
  • Guests

Posted 01 May 2008 - 16:48

QUOTE(adio @ 29 Apr 2008, 10:25) <{POST_SNAPBACK}>
Jepp, var godt fornøyd igår jeg også smile.gif. Alt jeg ba om er fikset, men må innom en tur til, da Bergheim ikke har mottatt all progrmvaren + endel verktøy og overganger. Bestilte nytt eksosanleg å nye originale hovedlykter. Så nå, etter endel verkstedsopphold, begynner Ramén å bli i svært god stand. Å godt er det. Ellers trenger man ikke å avmontere ekstralyus om man har 4 stk. Holder at man setter på deksler. Jeg fikk mangel nettopp pga dette, å beskjeden jeg fikk fra Bergheim: "Sett på to deksler" så blir det godkjent. smile.gif Kjøpte to uoriginale, bet ca 300.-.