Ja det er ikke noe dritt!
Men med vekter i uniten selv er det litt sånn "hipp som happs". Det som er litt humor med min C10 er at den har jo hele 2404-2175= 230KG nyttelast og da er den bestilt med hjelpefjører bak oså. Sier seg selv at det er ingen problem å ha meir i planet. Og dem er ikke så nøyen på hvor store hengerene er etter bilene der. Bare så lenge bilen klarer å dra den uten å koke er det godt nokk
Dem kjører jo skjeldent med vanlig hengerfeste, dem har jo montert 5th wheel i planet og har elektrisk tilhenger brems på denne. Det var forresten elektrisk tilhengerbrems på min når jeg fikk den til lands
Førerkort BE
Started by
cwathne
, Apr 03 2008 19:23
41 replies to this topic
#41
Posted 08 April 2008 - 21:37
Det fins kun 2 typer biler. Nye og brukte Chevrolet !
#42
Posted 09 April 2008 - 07:51
QUOTE(bmhe @ 8 Apr 2008, 20:07) <{POST_SNAPBACK}>
Blir litt på sia av diskusjonen men... Min 79 K5 har stempla max tilhengervekt på 1500 kg !!
Hva i alle dager kan dette komme av? Er jo tross alt en v8 bensiner med 4x4.. Skulle tro den glatt kunne trekke 2-2,5 tonn..
Den er nedregga til personbil.
Cwathne : Som en tommelfingerregel kan man vel regne 2,2 lbs på en kilo. Ikke heeelt nøyaktig men..
Hva i alle dager kan dette komme av? Er jo tross alt en v8 bensiner med 4x4.. Skulle tro den glatt kunne trekke 2-2,5 tonn..
Den er nedregga til personbil.
Cwathne : Som en tommelfingerregel kan man vel regne 2,2 lbs på en kilo. Ikke heeelt nøyaktig men..
1lb = 450g