Gå til innhold

Foto

4W-Moto ATV 200cc

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
6 replies to this topic

#1 pat 1337

pat 1337

Offroader

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 239 Innlegg:

Posted 11 April 2008 - 08:58

hei. fikk igjen alt for mye penger på skatten...å de må jo brukes tongue.gif
så på finn å fannt denne 4W-Moto ATV 200cc.

noen som har prøvd denne, og har gode eller dårlige erfaringer?
har hørt at man skal holde seg unna kina varer, spess lager salg men... tongue.gif

http://www.finn.no/f...e...s=12&tot=17
Lead, follow, or get the f*** out of the way!

#2 AMan

AMan

Ikke spesiellt tungbedd

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5729 Innlegg:

Posted 13 April 2008 - 00:54

Tja, nu veit æ nu ikke om du kan skilt den dær eller ikke... Uansett så e det i mine øye hverken egna før å kjør på vei eller offroad med. Byggekvaliteten delan å funskjonen i den e alt alt før dårlig. Å den e heller ikke så veldig bellig

http://www.finn.no/f...e...s=7&tot=134

Her får du en yamaha, men sterkere motor, sterkere ramme, du får alt av slitedela, pluss alt du kan drøm om av trimdela. Voksene som barn kan kjør den.

Å det hold hyra å e gjennomprøvd over fleire år!!!

Valge burde vært enkelt.
Niva '97 "Fred Flintstones engine" 31" Steel Front Diff, "The French Mod" T-Case,BTR60/UAZ Autolocker, OME 50mm, Rancho RS5000, ZF Servo, More to come!
Grizzly 700EPs '08
It's a Jeep thing, that's why I drive a Niva!

#3 mammut

mammut

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 49 Innlegg:

Posted 15 June 2008 - 12:45

4 w moto... her en slik.. grei til lek. men savner fort å ha skilt.. merker at kinamek og japansk ikke er det samme... blir honda eller jamaha på meg neste gang.. men men...

ville nok kjøpt en ny... blir fort slitt om en bruker de litt ... bruker min til å trene hundespann..

valget må du ta selv.. men det er jo en betydelig pris forskjell....
jeg angrer på at jeg ikke sparte litt å kjøpte noe annet..

ps kan ikke regitreres den der.

lykke til..
68 Volvo 3314N Teltvogn

#4 Pretender

Pretender

Offroad-wannabe

• Medlem
  • PipPip
  • 66 Innlegg:

Posted 25 June 2008 - 20:50

Korleis e den i terreng? Dårlig? Lurar på å kjøpe ein eg og, men har akkurat bestillt snjoskobbar(Elle snøscooter so nokon kalla da) so noko dyrare vert ikkje aktuelt. wink.gif
Att det ikkje er skilt på han gjer ingenting for min del.

#5 mammut

mammut

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 49 Innlegg:

Posted 25 June 2008 - 22:23

tja.. den er jo 2 hjuls trekk..uten diff bak.. måtte dreve ned min. satt på 13 eller 12 tagger foran. satt 15 eller 16 org. ble mye bedre. men det litt lite moment i motoren. kjede strekker seg fort. men den kommer seg frem greit men må kjøre med lite luft i bakdekka. . prøv å finne noen som virker seriøse. de jeg kjøpte av la ned 3 måner etter jeg kjøpte min.. litt slit å få tak i deler. på motoren er det noe fra honda cb 100 n som passer.. kjøp inn en del med låse muttere.. sett på de når de kinesiske faller av.

alt i alt.. billig atv billig morro... whistle.gif whistle.gif
68 Volvo 3314N Teltvogn

#6 tom74

tom74

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 1 Innlegg:

Posted 04 January 2009 - 16:34

Hei.

Vil på det sterkeste fraråde om å kjøpe noe fra Norsk Direkteimport i Sandvika i Oslo.

Kjøpte en helt ny 4W-Moto 110ccm til min datter på 9 år for ca 3-4 mnd siden.
Fikk den sendt opp til meg via Norcargo, etter å ha montert på hjulene og andre div ting
skulle vi da prøve denne farkosten, men nei da den fungerte ikke. Selv om jeg betalte kr 7000 for den.

Har nå prøvd i over 3 mnd å få tak i selger både pr mail og pr telefon, men får ikke tak i den personen
som er ansvarlig her. Har trefft på en dame på telefonen et par ganger, som sier hun skal gi vedkommende beskjed om at han må ringe,
men nei da ikke noe svar.

Fraråder alle til ikke å handle hos Norsk Direkteimport

#7 jossi

jossi

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 1 Innlegg:

Posted 11 July 2010 - 10:46

Er ikke til og anbefale å kjøpe noe av det som er laget i kina. Vært gjennom en selv og det er bare drit.
mye som ryker. Er lei av å fikse den. pluss at selger stakk av, så får ikke kjøpt deler heller.

Så kjøp heller noe som holder, som yamaha. Veldig fornøyd med den:D

Edited by jossi, 13 August 2010 - 03:40.