Gå til innhold



Foto

Landssvikere


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
160 replies to this topic

#1 blackfeet

blackfeet

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1205 Innlegg:

Posted 15 May 2008 - 19:21

devil.gif Nå skal de rødgrønne jævelene legge på disel og bensin igjen...Kaller det co2 avgift.Makan til kveling av en nasjon skal man lette lenge etter.Hvorfor skal vi som bor i et av verdens mest produserene olje land i verden ha den 5 dyreste disel og bensin i verden?Ser at noen synes det er ok at drivstoff blir dyrere...La de jævelene betale mer da.Hva synes dere??? devil.gif

#2 Chev_G30

Chev_G30

    Lastebilmekaniker B.O.S

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3313 Innlegg:

Posted 15 May 2008 - 19:24

Jeg syns det er for jævlig devil.gif

Hva om all biltrafikk hadde stoppa pga før høye kostnader,da hadde Norge stoppa også..Rødgrønne faenskapen tjener så jævli fett allikevell så for dem er det vel det samme,kjører sikkert ikke selv heller..

#3 Gurba

Gurba

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 15 May 2008 - 19:48

De får dekt bil og det meste annet de gitt.

#4 tony-loe

tony-loe

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 213 Innlegg:

Posted 15 May 2008 - 20:10

Slapp av folkens ikke la sinne ta over nå dribble.gif , dere må forstå at p.g.a de høye oljeprisene så tjente Norge AS 56 000 000 000kr mer enn forventet. Da sier det seg selv at fitta Halvorsen trenger mer devil.gif .
Vi som kjører bil er tross alt noen jævla natursvin....rettelse for å vere politisk jævla korrekt: Miljøverstinger withstupid.gif
Nei ka faen datt sundt no????

#5 svk

svk

    offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3980 Innlegg:

Posted 15 May 2008 - 20:21

QUOTE(tony-loe @ 15 May 2008, 21:10) <{POST_SNAPBACK}>
Slapp av folkens ikke la sinne ta over nå dribble.gif , dere må forstå at p.g.a de høye oljeprisene så tjente Norge AS 56 000 000 000kr mer enn forventet. Da sier det seg selv at fitta Halvorsen trenger mer devil.gif .
Vi som kjører bil er tross alt noen jævla natursvin....rettelse for å vere politisk jævla korrekt: Miljøverstinger withstupid.gif


de pansrede bilene som regjerngen kjører er det ikke avg på...

koster nå 13,20for en liter diesel...har webasto og partikkelfilter,så da kan jeg ikke kjøre på biodiesel..

vurder og selge bilen..og gå over til parafin el , "amerikansk" biodiesel?

hvem vet...
HAR LYSTPÅ SKIKKELIG 4X4 IGJEN....

#6 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 15 May 2008 - 20:26

QUOTE(svk @ 15 May 2008, 21:21) <{POST_SNAPBACK}>
de pansrede bilene som regjerngen kjører er det ikke avg på...

koster nå 13,20for en liter diesel...har webasto og partikkelfilter,så da kan jeg ikke kjøre på biodiesel..

vurder og selge bilen..og gå over til parafin el , "amerikansk" biodiesel?

hvem vet...

Konverter til Nato fuel F-34 da vel, samme som blir brukt på Alle forsvarets dieselkjøretøy og Fly og helikoptere
Vurderer faktisk å gjøre det.. fylle på Hamar Flyplass hehe mener det var ca 4kr litern da

Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#7 svk

svk

    offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3980 Innlegg:

Posted 15 May 2008 - 20:29

QUOTE(Biringen @ 15 May 2008, 21:26) <{POST_SNAPBACK}>
Konverter til Nato fuel F-34 da vel, samme som blir brukt på Alle forsvarets dieselkjøretøy og Fly og helikoptere
Vurderer faktisk å gjøre det.. fylle på Hamar Flyplass hehe mener det var ca 4kr litern da


har jeg aldrig hørt om...
HAR LYSTPÅ SKIKKELIG 4X4 IGJEN....

#8 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 15 May 2008 - 20:38

QUOTE(svk @ 15 May 2008, 21:29) <{POST_SNAPBACK}>
har jeg aldrig hørt om...


Hehe klart det, er ikke sånt man skal vite wink.gif smutthull siden det ikke er avgifstbelagt eller vanlig drivstoff til Bil..

Saken er at alle NATO kjøretøyer inkl, fly og helikopter skal gå på samme drivstoff
Og de har valgt F-34 som er akkurat det samme som JP-8

Men det som er problemet er at det er så tørt drivstoff
Lukter Parafin og diesel men når du tar på det og det tørker på fingern så blir fingern din helt belagt av et hvitt stoff.

Det de gjorde på bilene var å skifta alle pakninger og endre innstillingene på dieselpumpa
Slik at de kunne brukes på F-34, men da gikk de som dasser på vanlig diesel og røyk noe jævelig

Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#9 Prankster

Prankster

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 890 Innlegg:

Posted 15 May 2008 - 20:40

Dette her er også opp i ett annet forum jeg er medlem av smile.gif...


I am a Nobody. Nobody is Perfect. Therefore I am Perfect. :)
Ekteskapet er den eneste form for krig der man sover med fienden
I don't have any problems, only situations and solutions

#10 Chev_G30

Chev_G30

    Lastebilmekaniker B.O.S

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3313 Innlegg:

Posted 15 May 2008 - 20:42

QUOTE(Prankster @ 15 May 2008, 21:40) <{POST_SNAPBACK}>
Dette her er også opp i ett annet forum jeg er medlem av smile.gif...


laugh.gif

#11 Prankster

Prankster

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 890 Innlegg:

Posted 15 May 2008 - 20:46

Hihi han er seriøst piss lei hu nå biggrin.gif.. En stakar PC gamer oppi åra smile.gif...
I am a Nobody. Nobody is Perfect. Therefore I am Perfect. :)
Ekteskapet er den eneste form for krig der man sover med fienden
I don't have any problems, only situations and solutions

#12 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 15 May 2008 - 20:47

QUOTE(Prankster @ 15 May 2008, 21:40) <{POST_SNAPBACK}>
Dette her er også opp i ett annet forum jeg er medlem av smile.gif...


SKulle ha meldt meg inn der jeg også tror jeg hehe ;P

Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#13 Prankster

Prankster

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 890 Innlegg:

Posted 15 May 2008 - 20:49

Innsamling: Skuddpremie på kommunisten Halvorsen

smile.gif....
I am a Nobody. Nobody is Perfect. Therefore I am Perfect. :)
Ekteskapet er den eneste form for krig der man sover med fienden
I don't have any problems, only situations and solutions

#14 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 15 May 2008 - 21:05

QUOTE(Prankster @ 15 May 2008, 21:49) <{POST_SNAPBACK}>

Gjør den jobben Gratis hehehe

Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#15 Lipton

Lipton

    Too bored to breathe...

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1563 Innlegg:

Posted 15 May 2008 - 21:10

QUOTE(blackfeet @ 15 May 2008, 19:21) <{POST_SNAPBACK}>
devil.gif Nå skal de rødgrønne jævelene legge på disel og bensin igjen...Kaller det co2 avgift.Makan til kveling av en nasjon skal man lette lenge etter.Hvorfor skal vi som bor i et av verdens mest produserene olje land i verden ha den 5 dyreste disel og bensin i verden?Ser at noen synes det er ok at drivstoff blir dyrere...La de jævelene betale mer da.Hva synes dere??? devil.gif


Like reflekterende som alltid ser jeg.... laugh.gif

Ingen liker avgiftspåslag, heller ikke jeg. Men å fyre opp til de grader for 10 øre pr. liter diesel eller 5 øre pr. liter bensin... Hvor mye utgjør det i året da? 400,- kr? 500,-? 600,-? 700,-? For bensinbiler er det halvparten... Skjerpings...! Dersom dette knuser økonomien din bør du seriøst vurdere å bytte bil.....

Du må lære deg å slappe av litt vet du... Trekk pusten og nyt livet litt nå... rofl.gif

Kistówawa ni't i'nákohtssi pookááwa - aa?
Mvh
-Lipton-


454/7,4/300 - Go big or stay home!!


"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams


"Collecting coins is just like life itself; It stopped beeing fun a long time ago..."
Homer Simpson


Visit LIPTON'S PALACE!!


#16 Chev_G30

Chev_G30

    Lastebilmekaniker B.O.S

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3313 Innlegg:

Posted 15 May 2008 - 21:16

QUOTE(Lipton @ 15 May 2008, 22:10) <{POST_SNAPBACK}>
Like reflekterende som alltid ser jeg.... laugh.gif

Ingen liker avgiftspåslag, heller ikke jeg. Men å fyre opp til de grader for 10 øre pr. liter diesel eller 5 øre pr. liter bensin... Hvor mye utgjør det i året da? 400,- kr? 500,-? 600,-? 700,-? For bensinbiler er det halvparten... Skjerpings...! Dersom dette knuser økonomien din bør du seriøst vurdere å bytte bil.....

Du må lære deg å slappe av litt vet du... Trekk pusten og nyt livet litt nå... rofl.gif

Kistówawa ni't i'nákohtssi pookááwa - aa?

Detta er jo ikke bare nå,dem har jo satt opp prisen hele våren å nå enda litt devil.gif

#17 Guest_axsling_*

Guest_axsling_*
  • Guests

Posted 15 May 2008 - 21:16

...å fra 2012 skal vektårsavgiften også gjelde biler fra 3500 kg, noe som gjelder fra 12000 kg i dag...

#18 blackfeet

blackfeet

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1205 Innlegg:

Posted 16 May 2008 - 04:50

QUOTE(Lipton @ 15 May 2008, 22:10) <{POST_SNAPBACK}>
Like reflekterende som alltid ser jeg.... laugh.gif

Ingen liker avgiftspåslag, heller ikke jeg. Men å fyre opp til de grader for 10 øre pr. liter diesel eller 5 øre pr. liter bensin... Hvor mye utgjør det i året da? 400,- kr? 500,-? 600,-? 700,-? For bensinbiler er det halvparten... Skjerpings...! Dersom dette knuser økonomien din bør du seriøst vurdere å bytte bil.....

Du må lære deg å slappe av litt vet du... Trekk pusten og nyt livet litt nå... rofl.gif

Kistówawa ni't i'nákohtssi pookááwa - aa?
dette har ingen ting med økonomien å gjøre,dette har med prinsip å gjøre...Hva med de som har veldig dårlig råd??Det er ikke snakk om 10 øre,de legger jo på alt helle tiden.Det er jo folk som deg som er skyld i det...Når dere synes det er greit med alle avgift økningene.Dette er typisk sosialist tankegang...SÅ LENGE JEG KLARER MEG;DRITTER JEG I ANDRE.Så du synes at det er greit at norge har en av verdens dyreste drivstoff???Slapp av sier du...det er grunnen til at vi Normenn snart blir kvalt i avgifter,for ingen bryr seg-Hvar det opp til meg hadde regjeringen og alle som stemmer på dem blitt landsforvist til Afrika.Bytte bil sier du...Hvorfor skal noen måtte bytte bil i en av verdens største oljenasjoner?Dette er ikke vondt ment...men nå er det snart nok fra LANDSSVIKERNE,DE RØDGRØNNE EGONISTENE devil.gif

QUOTE(Chev_G30 @ 15 May 2008, 22:16) <{POST_SNAPBACK}>
Detta er jo ikke bare nå,dem har jo satt opp prisen hele våren å nå enda litt devil.gif
Takk,du er våken...Det er noen på dette forumet som er skikkelige ego whistle.gif

QUOTE(tony-loe @ 15 May 2008, 21:10) <{POST_SNAPBACK}>
Slapp av folkens ikke la sinne ta over nå dribble.gif , dere må forstå at p.g.a de høye oljeprisene så tjente Norge AS 56 000 000 000kr mer enn forventet. Da sier det seg selv at fitta Halvorsen trenger mer devil.gif .
Vi som kjører bil er tross alt noen jævla natursvin....rettelse for å vere politisk jævla korrekt: Miljøverstinger withstupid.gif
Så sant,så sant

Edited by blackfeet, 16 May 2008 - 04:43.


#19 ChevyHoe

ChevyHoe

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3938 Innlegg:

Posted 16 May 2008 - 08:20

QUOTE(axsling @ 15 May 2008, 21:16) <{POST_SNAPBACK}>
...å fra 2012 skal vektårsavgiften også gjelde biler fra 3500 kg, noe som gjelder fra 12000 kg i dag...


Hva vil dette si for menigmann?

Kai

 

08 Tahoe

14 Tesla Model S

73 Camaro Z28 LT/RS ZZ383/700R4

 

"Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler"

Sjekk ut garasjen min! Mye info om 6,5TD.
Nyttige forkortelser på motorpraten
V8 Dieseltech Forum


#20 Gurba

Gurba

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 16 May 2008 - 08:57

Hadde det vært bare 5 øre så hadde det ikke gjort noe. Problemet er at det er 5 øre rett som det er og da blir det mye til slutt.