Gå til innhold



Foto

Landssvikere


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
160 replies to this topic

#41 Lipton

Lipton

    Too bored to breathe...

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1563 Innlegg:

Posted 19 May 2008 - 08:10

QUOTE(blackfeet @ 19 May 2008, 07:00) <{POST_SNAPBACK}>
devil.gif Nå er det like før drivstoff prisene passerer 14 kr.Hvor vil dette ende?DE som styrer dette landet eier ikke SKAM og gir pokker i sitt folk.De snakket så pent om folk med dårlig økonomi,hvorfor prøver de å ta livet av dem nå?I venezuela koster 1 liter bensin 15 øre,ja du leste riktig 15 øre.Ps men det er jo en olje produserenede stat. devil.gif

Mange er så redd for å stemme på FRP,hvorfor?Nå har alle andre partier styrt og bevist at de ikke kan lede Norge,det er kun et parti igjen FRP...Hvorfor ikke gi dem en sjanse??Er de like UDUGELIGE som de andre partiene,ja da er det jo greit.Jeg tror de vil klare seg bra...En flokk med SAUER hadde jo styrt Norge bedre en de rødgrønne landssvikerne...Det gjorde også en hvis mann under krigen??? devil.gif


Åhhh..... Gjeeeeeesp..... Hakk i plata......

At internasjonale oljepriser påvirker pumpeprisen mer enn et forslag til statsbudsjett har gått deg hus forbi...?? At de siste uker og måneders økning i drivstoffprisen har kommet uten avgiftsøkninger er for deg en gåte kanskje? Hvilke faktorer som har presset oljeprisen i været de siste årene er for deg uinteressant så lenge du kan dukke frem fra under steinen din av og til og spy ut litt edder og galle uten hverken substans eller argumenter....

Gjeeesp.... Du er så uinteressant og kjedelig....
Mvh
-Lipton-


454/7,4/300 - Go big or stay home!!


"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams


"Collecting coins is just like life itself; It stopped beeing fun a long time ago..."
Homer Simpson


Visit LIPTON'S PALACE!!


#42 Gurba

Gurba

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 19 May 2008 - 08:57

QUOTE(Lipton @ 19 May 2008, 08:10) <{POST_SNAPBACK}>
Åhhh..... Gjeeeeeesp..... Hakk i plata......

At internasjonale oljepriser påvirker pumpeprisen mer enn et forslag til statsbudsjett har gått deg hus forbi...?? At de siste uker og måneders økning i drivstoffprisen har kommet uten avgiftsøkninger er for deg en gåte kanskje? Hvilke faktorer som har presset oljeprisen i været de siste årene er for deg uinteressant så lenge du kan dukke frem fra under steinen din av og til og spy ut litt edder og galle uten hverken substans eller argumenter....

Gjeeesp.... Du er så uinteressant og kjedelig....


Pumpeprisen er ikke bare avhengig av oljeprisen. Avgifter er fortsatt en stor del av den. Har du ikke fått med deg det?

#43 Lipton

Lipton

    Too bored to breathe...

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1563 Innlegg:

Posted 19 May 2008 - 09:44

QUOTE(Gurba @ 19 May 2008, 08:57) <{POST_SNAPBACK}>
Pumpeprisen er ikke bare avhengig av oljeprisen. Avgifter er fortsatt en stor del av den. Har du ikke fått med deg det?


Akkurat - så når oljeprisen stiger internasjonalt, noe som fører til høyere drivstoffpriser så har staten en plikt til å redusere avgiftene? Er det det du mener?

Oljeselskapenes "grådighet" har ingenting med dette å gjøre?

Med andre ord er det helt greit med høye drivstoffpriser dersom staten ikke tar sin del av kaka? Makan til vissvass....

Fra Energilink.no:
"Som det går frem av tabellen under, var de samlete bensinavgiftene på sitt høyeste i 1998, da råoljeprisen var på sitt laveste, under 10 US$ fatet. I perioden mellom 1999 og 2005 er avgiftene redusert fra 75 til 64 prosent. Nominelt har bruttoavansen til oljeselskapene økt."
Mvh
-Lipton-


454/7,4/300 - Go big or stay home!!


"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams


"Collecting coins is just like life itself; It stopped beeing fun a long time ago..."
Homer Simpson


Visit LIPTON'S PALACE!!


#44 tiiim

tiiim

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 804 Innlegg:

Posted 19 May 2008 - 12:10

hahaha, ta en titt på bensinkvitteringen din Lipton.

8kr er avgift og de resterende 4-5kr skal det momses 25% av.
I tillegg skal jo div. bensinstasjoner tjene litt (for å kunne selge oss bensin), og fortjenesten på bensin er ikke stor.

Vi er jo desverre heller ikke OPEC-medlem.
Noe som ville hjelpe oss å kunne slippe mer olje på markedet.

OPEC-landene har som mål å holde igjen olje fra landene sine, noe som igjen øker etterspørsel som igjen fører til økte priser og intekter for landet/selskapene.


i 2004 (som ble nevnt), husker jeg at prisen lå på 7-8kr.
Var det året jeg fikk lappen og dette syns jeg var kjempedyrt!
til sammenligning lå den på omtrent 3kr litern i usa.

Nå, 4år senere har vi en pumpepris på 13-14kr
og usa betaler 4-5?!

hvorfor har økningen blitt så stor??

Edited by tiiim, 19 May 2008 - 12:53.


#45 Lipton

Lipton

    Too bored to breathe...

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1563 Innlegg:

Posted 19 May 2008 - 12:46

QUOTE(tiiim @ 19 May 2008, 12:10) <{POST_SNAPBACK}>
hahaha, ta en titt på bensinkvitteringen din Lipton.
8kr er avgift og de resterende 4-5kr skal det momses 25% av.
I tillegg skal jo div. bensinstasjoner tjene litt (for å kunne selge oss bensin), og fortjenesten på bensin er ikke stor.

Vi er jo desverre heller ikke OPEC-medlem.
Noe som ville hjelpe oss å kunne slippe mer olje på markedet.

OPEC-landene har som mål å holde igjen olje fra landene sine, noe som igjen øker etterspørsel som igjen fører til økte priser og intekter for landet/selskapene.
i 2004 (som ble nevnt), husker jeg at prisen lå på 7-8kr.
Var det året jeg fikk lappen og dette syns jeg var kjempedyrt!
til sammenligning lå den på omtrent 3kr litern i usa.

Nå, 4år senere har vi en pumpepris på 13-14kr
og usa betaler 4-5?!

hvorfor har økningen blitt så stor??


Skal du presentere fakta, så benytt fakta:

Fra dn.no i en artikkel i dagens utgave:

"Ifølge Esso Norge er de statlige avgiftene på drivstoff mellom 55-65 prosent av pumpeprisen når det gjelder 95 oktan og diesel. For 95 oktan er de samlede avgiftene, inkludert moms, 6,38 kroner per liter. For diesel er de samlede avgiftene, inkludert moms, på 4,81 kroner per liter."

Men Esso Norge vet kanskje ikke hva de prater om....?
Mvh
-Lipton-


454/7,4/300 - Go big or stay home!!


"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams


"Collecting coins is just like life itself; It stopped beeing fun a long time ago..."
Homer Simpson


Visit LIPTON'S PALACE!!


#46 tiiim

tiiim

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 804 Innlegg:

Posted 19 May 2008 - 12:56

snakker om etter de nye avgiftene jeg nå... blir mer enn bare CO2 avgift her...
http://www.toll.no/u.../2008bensin.pdf

for min del kan godt bensinen koste 20kr litern... mindre trafikk på veien.. ikke mye, men litt...

Staten vinner uansett... målet er å få ned biltrafikken (sier de).
Men folk MÅ kjøre, så da tjener de bare mer penger...

Rart det i det heletatt er lov... men de fleste lover i norge er jo helt på styr tongue.gif

#47 Lipton

Lipton

    Too bored to breathe...

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1563 Innlegg:

Posted 19 May 2008 - 13:01

QUOTE(tiiim @ 19 May 2008, 12:56) <{POST_SNAPBACK}>
snakker om etter de nye avgiftene jeg nå... blir mer enn bare CO2 avgift her...
http://www.toll.no/u.../2008bensin.pdf

for min del kan godt bensinen koste 20kr litern... mindre trafikk på veien.. ikke mye, men litt...

Staten vinner uansett... målet er å få ned biltrafikken (sier de).
Men folk MÅ kjøre, så da tjener de bare mer penger...

Rart det i det heletatt er lov... men de fleste lover i norge er jo helt på styr tongue.gif


Så enig, så enig.... Og bedre blir det neppe.... Desverre..... Men tallene fra Esso Norge er etter vedtaket du linket til...

Egentlig driter jeg i hva bensinen koster... Jeg fyller bare for 200,- kroner uansett.... laugh.gif

Edited by Lipton, 19 May 2008 - 13:36.

Mvh
-Lipton-


454/7,4/300 - Go big or stay home!!


"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams


"Collecting coins is just like life itself; It stopped beeing fun a long time ago..."
Homer Simpson


Visit LIPTON'S PALACE!!


#48 Lipton

Lipton

    Too bored to breathe...

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1563 Innlegg:

Posted 19 May 2008 - 14:00

QUOTE(blackfeet @ 19 May 2008, 07:00) <{POST_SNAPBACK}>
Nå har alle andre partier styrt og bevist at de ikke kan lede Norge,det er kun et parti igjen FRP...Hvorfor ikke gi dem en sjanse??Er de like UDUGELIGE som de andre partiene,ja da er det jo greit.Jeg tror de vil klare seg bra...En flokk med SAUER hadde jo styrt Norge bedre en de rødgrønne landssvikerne...Det gjorde også en hvis mann under krigen??? devil.gif


Det er MANGE partier som ikke har styrt Norge:

Rød Valgallianse

Norges kommunistiske parti

Det Liberale Folkepartiet

Fedrelandspartiet

Miljøpartiet De Grønne

Pensjonistpartiet

Kristent Samlingsparti

Rettferdighetspartiet

Det Politiske Parti

Samefolkets Parti

Kystpartiet

Demokratene

Abort-motstandernes liste

Reformpartiet

Pilsens Samlingsparti

Norsk Republikansk Allianse

...og en mengde andre mikropartier....

Siden du ivrer sånn for at de som ikke har prøvd å styre, skal få lov; Hvorfor ikke gi dem f.eks 12 eller 24 måneder på å prøve seg og se hva de får til? I løpet av 15 - 30 år har alle fått lov (avhengig av hvor raskt alternativene kollapser)... DA burde vi vel ha fått Norge på rett kjøl??

whistle.gif
Mvh
-Lipton-


454/7,4/300 - Go big or stay home!!


"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams


"Collecting coins is just like life itself; It stopped beeing fun a long time ago..."
Homer Simpson


Visit LIPTON'S PALACE!!


#49 blackfeet

blackfeet

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1205 Innlegg:

Posted 19 May 2008 - 17:29

QUOTE(Lipton @ 19 May 2008, 09:10) <{POST_SNAPBACK}>
Åhhh..... Gjeeeeeesp..... Hakk i plata......

At internasjonale oljepriser påvirker pumpeprisen mer enn et forslag til statsbudsjett har gått deg hus forbi...?? At de siste uker og måneders økning i drivstoffprisen har kommet uten avgiftsøkninger er for deg en gåte kanskje? Hvilke faktorer som har presset oljeprisen i været de siste årene er for deg uinteressant så lenge du kan dukke frem fra under steinen din av og til og spy ut litt edder og galle uten hverken substans eller argumenter....

Gjeeesp.... Du er så uinteressant og kjedelig....
Jeg er like klar over at olje prisene stiger ute i verden som deg.Det er helt uintresangt,da vi er en OLJENASJON,DET HAR IVERTFALL IKKE DU FÅTT med deg biggrin.gif Siden du er så tøff i tryne,skal jeg vurdere å krype under steinen min,men når skal du dukke opp fra ræva til K.Halvorsen?Det er ikke bare du som for med deg hva som hender,koko.DEtte er det samme som når jeg klagde på dårlige veier her i landet,da var det en idiot som stemmer RØDGRØNt ...som sa at,vi kunne ikke klage for det var så mye dårligere veier på Philippinene,hva har det med saken å gjøre???


QUOTE(Lipton @ 19 May 2008, 15:00) <{POST_SNAPBACK}>
Det er MANGE partier som ikke har styrt Norge:

Rød Valgallianse

Norges kommunistiske parti

Det Liberale Folkepartiet

Fedrelandspartiet

Miljøpartiet De Grønne

Pensjonistpartiet

Kristent Samlingsparti

Rettferdighetspartiet

Det Politiske Parti

Samefolkets Parti

Kystpartiet

Demokratene

Abort-motstandernes liste

Reformpartiet

Pilsens Samlingsparti

Norsk Republikansk Allianse

...og en mengde andre mikropartier....

Siden du ivrer sånn for at de som ikke har prøvd å styre, skal få lov; Hvorfor ikke gi dem f.eks 12 eller 24 måneder på å prøve seg og se hva de får til? I løpet av 15 - 30 år har alle fått lov (avhengig av hvor raskt alternativene kollapser)... DA burde vi vel ha fått Norge på rett kjøl??

whistle.gifÅÅÅÅ,er det mulig å være så kverolant???Det er ivertfall ingen tvil om hvem som bor under en stein,og samtidig stemmer RØØØØØØØØDDDT.



Takke være visse typer på dette forumet er og blir ALT dyrere i Norge...Makkan til kverolant skal man lette lenge etter laugh.gif hipp hurra.

QUOTE(Lipton @ 19 May 2008, 09:10) <{POST_SNAPBACK}>
Åhhh..... Gjeeeeeesp..... Hakk i plata......

At internasjonale oljepriser påvirker pumpeprisen mer enn et forslag til statsbudsjett har gått deg hus forbi...?? At de siste uker og måneders økning i drivstoffprisen har kommet uten avgiftsøkninger er for deg en gåte kanskje? Hvilke faktorer som har presset oljeprisen i været de siste årene er for deg uinteressant så lenge du kan dukke frem fra under steinen din av og til og spy ut litt edder og galle uten hverken substans eller argumenter....

Gjeeesp.... Du er så uinteressant og kjedelig....
Hvorfor GIDDER du å henge deg på da?Du har virkelig hakk i plata...Som regjeringen...samme vås igjen og i igjen whistle.gif Men vi er jo HELDIGE SOM HAR SÅNNE som deg i landet...GARANTERT AT ALT BLIR DYRERE ,MEN DRITT I DET:koko

#50 svk

svk

    offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3980 Innlegg:

Posted 19 May 2008 - 17:47

er mye som er dyrt i norge,men det er jo mye som er bra også..

har nettop fått en tysk kollega...

han har solgt huset sitt,bilen og firma sitt i tyskland..

har nå fast jobb i norge,kjøpt seg norsk bruktbil og nylig kjøpt hus..familien hans har nettop flyttet til landet de også..

er kjempefornøyd med og "være normann" og han savner ikke tysland,selv om bilene er billigere der...

og ja jeg er enig i at staten kanskje er lytt stygge med avgifter ,når det gjelder biler på over 2tonn med v8er...
HAR LYSTPÅ SKIKKELIG 4X4 IGJEN....

#51 Lipton

Lipton

    Too bored to breathe...

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1563 Innlegg:

Posted 19 May 2008 - 17:56

QUOTE(blackfeet @ 19 May 2008, 17:22) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg er like klar over at olje prisene stiger ute i verden som deg.Det er helt uintresangt,da vi er en OLJENASJON,DET HAR IVERTFALL IKKE DU FÅTT med deg biggrin.gif Siden du er så tøff i tryne,skal jeg vurdere å krype under steinen min,men når skal du dukke opp fra ræva til K.Halvorsen?Det er ikke bare du som for med deg hva som hender,koko.DEtte er det samme som når jeg klagde på dårlige veier her i landet,da var det en idiot som stemmer RØDGRØNt ...som sa at,vi kunne ikke klage for det var så mye dårligere veier på Philippinene,hva har det med saken å gjøre???


Rævva til Halvorsen får nok være i fred for meg...

Vedrørende Phillipinske veier skjønner jeg ikke sammenligningen.... Jeg har ikke nevnt at andre et eller annet sted har det værre enn oss...

Ganske morsomt forresten, at ditt syn på verden er så svart/hvitt.... Er man ikke enig i din (manglende) retorikk - stemmer man rødt... Snakk om unyansert syn på tilværelsen...

Men spørsmål til slutt: Hvorfor har Storbritannia (nesten) like høye bensinpriser som oss? De produserer jo Olje (og gass) selv de også....
Mvh
-Lipton-


454/7,4/300 - Go big or stay home!!


"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams


"Collecting coins is just like life itself; It stopped beeing fun a long time ago..."
Homer Simpson


Visit LIPTON'S PALACE!!


#52 blackfeet

blackfeet

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1205 Innlegg:

Posted 19 May 2008 - 19:10

QUOTE(Lipton @ 19 May 2008, 18:56) <{POST_SNAPBACK}>
Rævva til Halvorsen får nok være i fred for meg...

Vedrørende Phillipinske veier skjønner jeg ikke sammenligningen.... Jeg har ikke nevnt at andre et eller annet sted har det værre enn oss...

Ganske morsomt forresten, at ditt syn på verden er så svart/hvitt.... Er man ikke enig i din (manglende) retorikk - stemmer man rødt... Snakk om unyansert syn på tilværelsen...

Men spørsmål til slutt: Hvorfor har Storbritannia (nesten) like høye bensinpriser som oss? De produserer jo Olje (og gass) selv de også....

Hvorfor koster 1 liter bensin 15 øre i Venezuela?Ang.UK...De har vel høye avgifter som her.Når STATEN tar ca.kr.9 i avgifter trenger man ikke være så glupp for å skjønne at noe er galt(om mann ikke stemmer rødt da).At du ikke skjønte sammenligningen,det gjør jeg.Man trenger ikke være enige...men det er jo grenser på hvor dum man er,eller?Dere som synes at alle de avgiftene i Norge er ok og synes det er greit at de økes hver mnd.er jo skylden til all elendighet i dette landet...BARE JEG HAR DET BRA,DRITT I ALLE ANDRE. devil.gif

#53 1911

1911

    Portalvognfører

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4559 Innlegg:

Posted 19 May 2008 - 19:49

Lipton! Det er en ting jeg lurer på i denne sammenheng som vi snakker litt om politikere...
Kan du forklare meg hvorfor alle blir idiot når di kommer innom dørene på tinget eller regjeringsbygget?
Har ikke di folkevalgte også familie, hus, bil etc?

#54 blackfeet

blackfeet

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1205 Innlegg:

Posted 19 May 2008 - 19:55

QUOTE(1911 @ 19 May 2008, 20:49) <{POST_SNAPBACK}>
Lipton! Det er en ting jeg lurer på i denne sammenheng som vi snakker litt om politikere...
Kan du forklare meg hvorfor alle blir idiot når di kommer innom dørene på tinget eller regjeringsbygget?
Har ikke di folkevalgte også familie, hus, bil etc?
Den var bra biggrin.gif og riktig biggrin.gif

#55 Lipton

Lipton

    Too bored to breathe...

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1563 Innlegg:

Posted 19 May 2008 - 19:56

QUOTE(blackfeet @ 19 May 2008, 19:10) <{POST_SNAPBACK}>
Hvorfor koster 1 liter bensin 15 øre i Venezuela?Ang.UK...De har vel høye avgifter som her.Når STATEN tar ca.kr.9 i avgifter trenger man ikke være så glupp for å skjønne at noe er galt(om mann ikke stemmer rødt da).At du ikke skjønte sammenligningen,det gjør jeg.Man trenger ikke være enige...men det er jo grenser på hvor dum man er,eller?Dere som synes at alle de avgiftene i Norge er ok og synes det er greit at de økes hver mnd.er jo skylden til all elendighet i dette landet...BARE JEG HAR DET BRA,DRITT I ALLE ANDRE. devil.gif


At du drar fram et land hvor over 80% av befolkningen lever under fattigdomsgrensen og er styrt av en tvilsom president (som atpåtil forfekter kommunismen) til inntekt for ditt syn, synes jeg er fantastisk!

At 6,38 og 4,81 kr er ca 9 kroner er mer enn mine matematiske evner forstår....

Med dette er mitt siste ord i denne saken sagt.
Mvh
-Lipton-


454/7,4/300 - Go big or stay home!!


"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams


"Collecting coins is just like life itself; It stopped beeing fun a long time ago..."
Homer Simpson


Visit LIPTON'S PALACE!!


#56 Lipton

Lipton

    Too bored to breathe...

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1563 Innlegg:

Posted 19 May 2008 - 20:08

QUOTE(1911 @ 19 May 2008, 19:49) <{POST_SNAPBACK}>
Lipton! Det er en ting jeg lurer på i denne sammenheng som vi snakker litt om politikere...
Kan du forklare meg hvorfor alle blir idiot når di kommer innom dørene på tinget eller regjeringsbygget?
Har ikke di folkevalgte også familie, hus, bil etc?


Hvis jeg var så klok, ville jeg vært en rik mann.... blink.gif
Mvh
-Lipton-


454/7,4/300 - Go big or stay home!!


"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams


"Collecting coins is just like life itself; It stopped beeing fun a long time ago..."
Homer Simpson


Visit LIPTON'S PALACE!!


#57 Gurba

Gurba

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 19 May 2008 - 20:14

I USA koster bensinen ca 5kr/liter. Hvis bensinprisen blir regulert mer av oljeprisen enn av avgiftene hvorfor koster ikke bensinen i Norge 5kr/liter?

#58 hot-chevy

hot-chevy

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 550 Innlegg:

Posted 19 May 2008 - 20:19

prisstigningen på både bensin og diesel har aldri hvært noe annet en et middel for å få inn enda mere penger til den grådige statskassa,i disse tider er det miljøet som er unnskyldningen for å ødelegge enda mere for oss som har amerikansk bil som hobby og for folk flest som må kjøre langt for å komme seg på jobb,osv. broren til min svåger som sitter på stortinget,sa til meg en gang,det enkleste middelet vi har for å få inn penger er bilistene,ola normann rassler bare med lenkene noen dager,så er det stilt.
hvorfor godtar transportnæringa dette? de må vel begynne å slite skikkelig med alle disse avgiftene og høye dieselpriser, hadde alle lastebileiere i landet parkert doningene sine noen dager,tenker jeg at dieselprisen hadde gått ned fort.
disse jævlene som sitter på stortinget skal aldri greie å få meg til å slutte med å kjøre amcar,å fylle tanken på suburbanen er prioritert,det er bare å slutte med å kjøpe dritt som en ikke har bruk for,så har man penger til å fylle tanken,kjenner folk som bruker mere penger på tobakk,en jeg bruker på diesel i året,så det er bare å begynne å prioitere folkens smile.gif

#59 ...JD...

...JD...

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 294 Innlegg:

Posted 19 May 2008 - 20:21

Var vel ein her som sa noe om at oljeselskapenes grådigheit hadde like mye å sei for prisen som avgiftene.
Er vel her STAToil kommer inn i bildet.... whistle.gif
.......JD......

#60 Gurba

Gurba

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 19 May 2008 - 20:53

QUOTE(...JD... @ 19 May 2008, 20:21) <{POST_SNAPBACK}>
Var vel ein her som sa noe om at oljeselskapenes grådigheit hadde like mye å sei for prisen som avgiftene.
Er vel her STAToil kommer inn i bildet.... whistle.gif


Men er det ikke mange av de samme oljeselskapene rundt om i verden da?