QUOTE(kenmood @ 8 Aug 2008, 21:18) <{POST_SNAPBACK}>
Bilen er vrangstartet, startet best om en pumper en del før jeg vrir nøkkelen. Jeg tok av forgasseren, og alt på den i dag og prøve å rengjøre og smøre, men alt så tilsynelatene egentlig bra ut. Etter jeg gjorde dette så ble den vrangere.. Det virker fortsatt som om den ikke får nok bensin, for det er kun når jeg pumper mye før jeg vrir nøkkelen at den tenner skikkelig. Men den dør fort ut..
Check engine lyser ikke mens bilen går, kun rett før motoren slokner når den ligger på 300 omdreininger
Så fort jeg trykker bittelitt på gass så forsvinner all respons.. Altså den slokner..
Check engine lyser ikke mens bilen går, kun rett før motoren slokner når den ligger på 300 omdreininger
Så fort jeg trykker bittelitt på gass så forsvinner all respons.. Altså den slokner..
Du har egentlig ikke noen forgasser. Du har et kammer som det sitter en inj-dyse i.Det er veldig stor forskjell.
Nye spørsmål:
Spørsmål 1: Når du vrir om nøkkelen hører du da at bensinpumpa starter, går litt og så stopper?
Dersom det høres ut som beskrevet i spørsmål 1 kan du gjøre følgende.
Koble av bensinslangen som går inn på "forgassehuset" ditt. Sette slangen ned i en liten beholder. Få noen til å slå på tenningen.
Nå skal det komme en jevn strøm av bensin og den skal bare fortsette. La pumpa stå og gå i 15 sekunder og mål hvor mye bensin som har kommet. Gi meg resultatet. Det bør ha kommet mellom 3 og 6 desiliter på denne tiden. Det er også viktig at det er noenlunde jevn flyt hele tiden.
Ikke sett fyr på hele skiten nå da Bensin brenner jo fryktelig godt så ikke søl.