Gå til innhold



Foto

Anti Amcar


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
129 replies to this topic

#21 Gurba

Gurba

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 08 July 2008 - 07:18

QUOTE(axsling @ 7 Jul 2008, 20:27) <{POST_SNAPBACK}>
Føler meg tryggere i en mindre bil, å helst en Japse/Euro, de har ihvertfall kjøreegenskaper å tåler en kjapp unnamanøver,noe hverken en SUBB eller Ram klarer. Kjører US bil daglig så vet hva jeg snakker om. Har kjørt TaHo og i lengre tid...


Du har sikkert større mulighet til å svinge unna med en liten bil, men skulle det først smelle så er det greit med litt i mellom den andre bilen og deg.

Ikke alle småbiler tåler Elg-testen. Da Mercedes A-klasse kom så velta den i nevnte test og den kan vel ikke akkurat karakteriseres som annet enn en små-bil. Det er klart at SUV'er generelt ikke har samme kjøreegenskapene som en mindre bil pga bl.a. høyt tyngdepunkt, men jeg for min del kjøpte bilen for å ha et trygt sted å sitte for meg og ungene hvis det først smeller. Klarer en ikke å svinge unna elgen så er det bedre å ha en bil som tåler å treffe elgen enn en som elgen kan svelge og drite ut igjen uten å få forstoppelse.

Mulig at Renault Espace er en av de sikreste bilene å kræsje med, men det får de aller fleste aldri prøvd siden de står på verksted mer enn de blir kjørt. Gjelder ikke bare Espace heller. Renault har ikke akkurat så godt rykte. Men kanskje det er endel av tiltakene Renault har for å komme bra ut i ulykkes-statistikken? smile.gif

#22 Guest_sub29_*

Guest_sub29_*
  • Guests

Posted 08 July 2008 - 10:38

leste et sted nå at chevy`r som veier over 2 tonn og som er eldre en 92 skal tvangshugges pga miljø

#23 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 08 July 2008 - 10:55

QUOTE(sub29 @ 8 Jul 2008, 10:38) <{POST_SNAPBACK}>
leste et sted nå at chevy`r som veier over 2 tonn og som er eldre en 92 skal tvangshugges pga miljø

Så d betur at e kansje må d med min ohmy.gif De kan prøve seg devil.gif
Hvis ikke d e bare du som e full av F då dry.gif
............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#24 Guest_sub29_*

Guest_sub29_*
  • Guests

Posted 08 July 2008 - 11:00

QUOTE(mæjus @ 8 Jul 2008, 11:55) <{POST_SNAPBACK}>
Så d betur at e kansje må d med min ohmy.gif De kan prøve seg devil.gif
Hvis ikke d e bare du som e full av F då dry.gif

gjelder ikke varebiler

#25 Lipton

Lipton

    Too bored to breathe...

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1563 Innlegg:

Posted 08 July 2008 - 11:41

QUOTE(sub29 @ 8 Jul 2008, 11:00) <{POST_SNAPBACK}>
gjelder ikke varebiler

Nei - for transportnæringa kan gjøre som de vil.... Fy f...!

Edited by Lipton, 08 July 2008 - 13:45.

Mvh
-Lipton-


454/7,4/300 - Go big or stay home!!


"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams


"Collecting coins is just like life itself; It stopped beeing fun a long time ago..."
Homer Simpson


Visit LIPTON'S PALACE!!


#26 tiiim

tiiim

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 804 Innlegg:

Posted 08 July 2008 - 14:06

NORGE thumbsup.gif

#27 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 08 July 2008 - 15:01

QUOTE(sub29 @ 8 Jul 2008, 11:00) <{POST_SNAPBACK}>
gjelder ikke varebiler

Åja, men da så mellow.gif
............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#28 blackfeet

blackfeet

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1205 Innlegg:

Posted 08 July 2008 - 15:04

QUOTE(sub29 @ 8 Jul 2008, 11:38) <{POST_SNAPBACK}>
leste et sted nå at chevy`r som veier over 2 tonn og som er eldre en 92 skal tvangshugges pga miljø
Nå kødder du vel???Har lest et sted at regjeringen også skal tvangs henges,det er ikke tull dribble.gif

#29 tiiim

tiiim

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 804 Innlegg:

Posted 08 July 2008 - 15:08

leste artikkelen istad jeg også.. husker ikke helt hvor, tror det var på dinside motor eller motoren eller no... syke greier ass.

Stakkars alle dere her inne med urgamle chevyer da tongue.gif

Skal vist ikke vedtas før 01.01.09 da .. så man har jo litt tid på seg. men som vi vet så blir jo alle dusteting vedtatt

#30 ERRling

ERRling

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 36 Innlegg:

Posted 08 July 2008 - 16:00

QUOTE(sub29 @ 8 Jul 2008, 11:38) <{POST_SNAPBACK}>
leste et sted nå at chevy`r som veier over 2 tonn og som er eldre en 92 skal tvangshugges pga miljø

Pøh, det er berre tull.

#31 Hummer

Hummer

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4114 Innlegg:

Posted 08 July 2008 - 16:17

QUOTE(sub29 @ 8 Jul 2008, 11:38) <{POST_SNAPBACK}>
leste et sted nå at chevy`r som veier over 2 tonn og som er eldre en 92 skal tvangshugges pga miljø


nice.. tongue.gif

Edited by Hummer, 08 July 2008 - 16:17.

_____________________

Roy S. Hansen - " er en så genialt intuitiv fører "
Hummer H2
.


#32 Dools

Dools

    Swamp Angel

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2784 Innlegg:

Posted 08 July 2008 - 16:26

QUOTE(blackfeet @ 4 Jul 2008, 19:22) <{POST_SNAPBACK}>
Siden det er så mange fiender av Chevy her på CHEVROLET-GMC,hadde det vel passet bedre med................AMCAR 0-euro,japse 99.Merklig dette,at så mange er eiere av amcars men FOR EN RÆVABIL det er,det er ivertfall det inntrykket man for.Hva om de fleste snur ryggen til USBILER,må vi???De fleste stemte på de rødgrønne,var det det beste??? laugh.gif laugh.gif


HVA er det egentlig du vil frem med i denne tråden ???
Jeg sitter med en følse at du sjelden eller aldri har noe annet enn surmuling og svada å komme med.
og selv hvor mange ganger jeg leser dette innlegget blir jeg ikke spes klokere.
Er det oss andre forumbrukere som er "ræva" eller er dette bare atter ett forsøk på å få igang en latterlig teit diskusjon for å fremre dine politiske synspunkter. ?
Variety is the spice of life. One day ignore people, next day annoy them

Alle mennesker er født som orginaler. De fleste dør desverre som kopier

I DON`T FALL FOR PICK UP LINES, I FALL FOR PICK UP TRUCKS !!

You can set my truck on fire and roll it down a hill, and I still would`nt trade it for a Coupe DeVille.

#33 Rocker

Rocker

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 605 Innlegg:

Posted 08 July 2008 - 16:27

QUOTE(Dools @ 8 Jul 2008, 17:26) <{POST_SNAPBACK}>
HVA er det egentlig du vil frem med i denne tråden ???
Jeg sitter med en følse at du sjelden eller aldri har noe annet enn surmuling og svada å komme med.
og selv hvor mange ganger jeg leser dette innlegget blir jeg ikke spes klokere.
Er det oss andre forumbrukere som er "ræva" eller er dette bare atter ett forsøk på å få igang en latterlig teit diskusjon for å fremre dine politiske synspunkter. ?



devil.gif devil.gif devil.gif devil.gif devil.gif devil.gif devil.gif devil.gif devil.gif devil.gif devil.gif devil.gif devil.gif

#34 Lipton

Lipton

    Too bored to breathe...

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1563 Innlegg:

Posted 08 July 2008 - 17:22

QUOTE(Dools @ 8 Jul 2008, 16:26) <{POST_SNAPBACK}>
HVA er det egentlig du vil frem med i denne tråden ???
Jeg sitter med en følse at du sjelden eller aldri har noe annet enn surmuling og svada å komme med.
og selv hvor mange ganger jeg leser dette innlegget blir jeg ikke spes klokere.
Er det oss andre forumbrukere som er "ræva" eller er dette bare atter ett forsøk på å få igang en latterlig teit diskusjon for å fremre dine politiske synspunkter. ?


*stående applaus!!*

cool.gif
Mvh
-Lipton-


454/7,4/300 - Go big or stay home!!


"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams


"Collecting coins is just like life itself; It stopped beeing fun a long time ago..."
Homer Simpson


Visit LIPTON'S PALACE!!


#35 oddimann

oddimann

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 720 Innlegg:

Posted 08 July 2008 - 17:42

QUOTE(blackfeet @ 8 Jul 2008, 15:04) <{POST_SNAPBACK}>
Nå kødder du vel???Har lest et sted at regjeringen også skal tvangs henges,det er ikke tull dribble.gif


Altfor mildt.Går det ikke ann å "gå planken over krokodillegraven da?"
.......får prøve litt til.

#36 blackfeet

blackfeet

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1205 Innlegg:

Posted 08 July 2008 - 18:02

QUOTE(Dools @ 8 Jul 2008, 17:26) <{POST_SNAPBACK}>
HVA er det egentlig du vil frem med i denne tråden ???
Jeg sitter med en følse at du sjelden eller aldri har noe annet enn surmuling og svada å komme med.
og selv hvor mange ganger jeg leser dette innlegget blir jeg ikke spes klokere.
Er det oss andre forumbrukere som er "ræva" eller er dette bare atter ett forsøk på å få igang en latterlig teit diskusjon for å fremre dine politiske synspunkter. ?
Det er vel surmuling...Er virkelig lei meg for at jeg ikke er med i hylle koret til noen på forumet som ikke har et posetivt ord å si om AMERIKANSKE BILER.Er enig i at jeg bare kommer med svada,jeg forvarer jo AMERIKANSKE BILER.Må jo fremheve mine politiske synspunkter ,men det gjør jo ikke noe(det er jo bare svada)Jeg har ikke uttalt meg med at alle dere er RÆVA...Men jeg kan jo ikke la være å bli oppgitt når mange her også kommer svada..... whistle.gif


QUOTE(oddimann @ 8 Jul 2008, 18:42) <{POST_SNAPBACK}>
Altfor mildt.Går det ikke ann å "gå planken over krokodillegraven da?"
Jo...men fjern planken laugh.gif


QUOTE(Lipton @ 8 Jul 2008, 18:22) <{POST_SNAPBACK}>
*stående applaus!!*

cool.gif
Heller dø,en RØD laugh.gif


QUOTE(Dools @ 8 Jul 2008, 17:26) <{POST_SNAPBACK}>
HVA er det egentlig du vil frem med i denne tråden ???
Jeg sitter med en følse at du sjelden eller aldri har noe annet enn surmuling og svada å komme med.
og selv hvor mange ganger jeg leser dette innlegget blir jeg ikke spes klokere.
Er det oss andre forumbrukere som er "ræva" eller er dette bare atter ett forsøk på å få igang en latterlig teit diskusjon for å fremre dine politiske synspunkter. ?
Hvorfor leser du mine svada innlegg??Ble du ikke klokere???Og for en latterlig diskusjon og du er jo mot AVGIFT HELVETE og dyr bensin-diesel,og ikke nok med det..du forsvarer jo biler fra USA,makan....JEG MÅ BARE SI UNNSKYLD OM NOEN BLE SÅRET. unsure.gif

Edited by blackfeet, 08 July 2008 - 18:04.


#37 ERRling

ERRling

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 36 Innlegg:

Posted 08 July 2008 - 21:35

Dette minner litt om Hans Bauge, han som sat og skreik i "Lønning og Staff" for nokon år sidan.
Mykje skrik og lite ull.

#38 blackfeet

blackfeet

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1205 Innlegg:

Posted 08 July 2008 - 22:17

QUOTE(ERRling @ 8 Jul 2008, 22:35) <{POST_SNAPBACK}>
Dette minner litt om Hans Bauge, han som sat og skreik i "Lønning og Staff" for nokon år sidan.
Mykje skrik og lite ull.
hoho,vi har jo dem som ikke orker å skrike også...Som ikke TØR å si meninga si,må jo følge ALLE de andre rofl.gif

#39 Guest_axsling_*

Guest_axsling_*
  • Guests

Posted 10 July 2008 - 14:15

QUOTE(blackfeet @ 8 Jul 2008, 22:17) <{POST_SNAPBACK}>
hoho,vi har jo dem som ikke orker å skrike også...Som ikke TØR å si meninga si,må jo følge ALLE de andre rofl.gif


Du som skriker høyest...blitt noe veistegninger på deg da?...i forbindelse med dieselprisene?

#40 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 10 July 2008 - 15:05

gjesp wink.gif

QUOTE(Gurba @ 7 Jul 2008, 13:57) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg tror at de fleste her inne er klar over at det er feil og mangler ved bilene sine, men de er fornøyde allikevel. Det finnes sikkert biler som har mindre feil og har bedre kjøreegenskaper etc. enn Tahoe'en min, men ingen som jeg ville ha. smile.gif

Ikke mange pick-up'er er komfortable å kjøre. Særlig med tom platt. Sleng oppi 500kg så blir de bedre. De er laget for å ha last.

Da har du ikke prøvd min devil.gif

QUOTE(blackfeet @ 7 Jul 2008, 22:07) <{POST_SNAPBACK}>
Merkelig,jeg har aldri merket noe med mine AMCARS...Jeg kan godt lære dere å kjøre AMERIKANSK bil,gratis. Kan tilogmed kjørepå svingete vei,kan det være sant???


Då e d på tide å la bil nr 41 være noe annet enn en subb biggrin.gif
Hvem som helst kan kjøre på svingete veier i lav fart tongue.gif
............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image