Gå til innhold



Foto

Anti Amcar


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
129 replies to this topic

#121 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 15 July 2008 - 00:47

QUOTE(VikingTaz @ 15 Jul 2008, 00:28) <{POST_SNAPBACK}>
Et par øl, gode kompiser, god musikk..... Rart at det går gærnt????? De fleste biler som har passert 5 år gammel har vært ihjelskrudd, dårlig service, dårlig oppfølging fra forhandler når de var nye. Klart det blir mye skruing. En del av moroa, klart det. Litt må man lære seg når gjennomsnitt alderen på bil i norge er over 10 år gammel.

Hehe biggrin.gif tar nok aldri så av at man ikke klarer å se forskjell på en fast nøkkel og skift nøkkel tongue.gif
Min e ikke ihjelskrudd, langt ifra. Skal man ha noe lenge så må man jo bruke vettet å ta vare på den smile.gif
............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#122 Dools

Dools

    Swamp Angel

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2784 Innlegg:

Posted 15 July 2008 - 01:05

QUOTE(mæjus @ 15 Jul 2008, 01:47) <{POST_SNAPBACK}>
Hehe biggrin.gif tar nok aldri så av at man ikke klarer å se forskjell på en fast nøkkel og skift nøkkel tongue.gif
Min e ikke ihjelskrudd, langt ifra. Skal man ha noe lenge så må man jo bruke vettet å ta vare på den smile.gif


Vakke du flymekaniker tidligere ??? unsure.gif

Leste nylig at Norge ligger på toppen over flykræsj i Scandinavia... dry.gif
Sikker på at det ikke blei litt mye skravling, kompiser og øl. ???? laugh.gif fish.gif
Variety is the spice of life. One day ignore people, next day annoy them

Alle mennesker er født som orginaler. De fleste dør desverre som kopier

I DON`T FALL FOR PICK UP LINES, I FALL FOR PICK UP TRUCKS !!

You can set my truck on fire and roll it down a hill, and I still would`nt trade it for a Coupe DeVille.

#123 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 15 July 2008 - 09:35

QUOTE(Dools @ 15 Jul 2008, 01:05) <{POST_SNAPBACK}>
Vakke du flymekaniker tidligere ??? unsure.gif

Leste nylig at Norge ligger på toppen over flykræsj i Scandinavia... dry.gif
Sikker på at det ikke blei litt mye skravling, kompiser og øl. ???? laugh.gif fish.gif

Hehehe, har flymekaniker fagbrev, men jobba som fly motormekaniker. Veldig sjeldent at begge motoren tar kvelden samtidig, så ville heller gitt skylden til folka som har med strukturen,d tekniske og systemene å gjøre biggrin.gif
Blei til tider litt for mye skravling ja:whistle:
............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#124 Dools

Dools

    Swamp Angel

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2784 Innlegg:

Posted 15 July 2008 - 15:42

QUOTE(mæjus @ 15 Jul 2008, 10:35) <{POST_SNAPBACK}>
Hehehe, har flymekaniker fagbrev, men jobba som fly motormekaniker. Veldig sjeldent at begge motoren tar kvelden samtidig, så ville heller gitt skylden til folka som har med strukturen,d tekniske og systemene å gjøre biggrin.gif
Blei til tider litt for mye skravling ja:whistle:


Typisk mekaniker skylder på alle andre. laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Variety is the spice of life. One day ignore people, next day annoy them

Alle mennesker er født som orginaler. De fleste dør desverre som kopier

I DON`T FALL FOR PICK UP LINES, I FALL FOR PICK UP TRUCKS !!

You can set my truck on fire and roll it down a hill, and I still would`nt trade it for a Coupe DeVille.

#125 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 15 July 2008 - 21:45

QUOTE(Dools @ 15 Jul 2008, 15:42) <{POST_SNAPBACK}>
Typisk mekaniker skylder på alle andre. laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Ja d e jo sånn du kommer deg igjennom en hel dag tongue.gif
"Du, hva e denna dingsen til? Næ e vett ikke, satte den ikke på forrige gang heller whistle.gif "
............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#126 Dools

Dools

    Swamp Angel

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2784 Innlegg:

Posted 15 July 2008 - 22:33

QUOTE(mæjus @ 15 Jul 2008, 22:45) <{POST_SNAPBACK}>
Ja d e jo sånn du kommer deg igjennom en hel dag tongue.gif
"Du, hva e denna dingsen til? Næ e vett ikke, satte den ikke på forrige gang heller whistle.gif "


he he he eh e,
Der minte du meg på noe.
Jeg var utplassert på verkstedet til BoS i mine unge dager. (Jada, det ER lenge siden)
Og sammen med en av mekanikerne skulle utbedre feil/ulyder i vifta/varmeapparatet til en Daihatsu Charade. (følgende eid av en Neger på 2.10) blink.gif
Da vi hadde tatt dritten ut, sjekka/smørt opp o.l. satt dritten inn igjen satt vi igjen med en liten eske med flere skruer og noen andre småting.
Hvorpå jeg spør mekanikeren jeg jobbet sammen med.
"Hva gjør vi med dette a ?".. Kast det, var svaret jeg fikk. man får alltid noe til overs. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Variety is the spice of life. One day ignore people, next day annoy them

Alle mennesker er født som orginaler. De fleste dør desverre som kopier

I DON`T FALL FOR PICK UP LINES, I FALL FOR PICK UP TRUCKS !!

You can set my truck on fire and roll it down a hill, and I still would`nt trade it for a Coupe DeVille.

#127 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 15 July 2008 - 23:25

QUOTE(Dools @ 15 Jul 2008, 22:33) <{POST_SNAPBACK}>
he he he eh e,
Der minte du meg på noe.
Jeg var utplassert på verkstedet til BoS i mine unge dager. (Jada, det ER lenge siden)
Og sammen med en av mekanikerne skulle utbedre feil/ulyder i vifta/varmeapparatet til en Daihatsu Charade. (følgende eid av en Neger på 2.10) blink.gif
Da vi hadde tatt dritten ut, sjekka/smørt opp o.l. satt dritten inn igjen satt vi igjen med en liten eske med flere skruer og noen andre småting.
Hvorpå jeg spør mekanikeren jeg jobbet sammen med.
"Hva gjør vi med dette a ?".. Kast det, var svaret jeg fikk. man får alltid noe til overs. laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Stemmer biggrin.gif Ble alltid masse skruer igjen etter at motorene var ferdig whistle.gif
Men slapp av, de varfordi folk heller bestilte ut nye, for di fant ikke di som ble liggende igjen biggrin.gif
Blir fort dyrt då ja. en bolt kunne koste opp til 500kr huh.gif

Men du, d heter ikke neger lengre... person med flerkulturel bakgrunn tongue.gif
............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#128 Jeeps

Jeeps

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5440 Innlegg:

Posted 15 July 2008 - 23:43

hehe, for en tråd dette har blitt:)

Uansett, Chevy er knallgode biler, og det blir neppe noko anne her i gården... Gode seter.... Fornøgd no? tongue.gif

http://www.youtube.c...feature=related

Edited by Jeeps, 15 July 2008 - 23:48.

Er lykkelig eigar av en bensinslukande Tahoe!

#129 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 16 July 2008 - 00:35

QUOTE(Jeeps @ 15 Jul 2008, 23:43) <{POST_SNAPBACK}>
hehe, for en tråd dette har blitt:)

Uansett, Chevy er knallgode biler, og det blir neppe noko anne her i gården... Gode seter.... Fornøgd no? tongue.gif

http://www.youtube.c...feature=related

Vel den blei litt for amerikansk for min del wink.gif
............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#130 tiiim

tiiim

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 804 Innlegg:

Posted 16 July 2008 - 01:00

jeg kan anbefalle den ikke-hakkete-versjonen tongue.gif

Men nye tahoe er ikke så ille dersom du shopper'n på hybrid biggrin.gif

og standard bruker jo E85... som også er litt snillere den også.. men vistnok stjeler mat fra brazilianere tongue.gif