Jeg håper at ingen tar dette ille opp på noen måte, men siden jeg har god kjennskap til forums softwaren Invision Power Board, og min kone jobber med denne softwaren til daglig (Techsupport og skin design) så ville jeg gjerne komme med noen tips som kanskje kan være til hjelp for forumet, og som igjen hjelper oss medlemmer

Den versjonen dere kjører nå er en veldig gammel versjon IPB 2.1.7. IPB Company har oppgradert versjonen mange ganger etter denne og utviklet mye nytt og praktisk for brukere av forumet, den siste versjonen som er ute nå er IPB 2.3.5, utviklingen i PHP er enorm siden 2.1.7 ifølge min kone, og 2.3.5 er mye mere brukervennlig.. På enden av året vil det komme en fullstendig annerledes og enda mer brukervennlig versjon 3.0.0 Det vil ikke være STORE endringer i form av bruk for medlemmer, bortsett fra at hele oppsettet er enklere å bruke etc...
Jeg håper at Administrasjonen her kanskje vil vurdere å oppgradere slik at et flott forum som dette har det nyeste og beste på markedet, samtidig vil jeg legge til at det er STORE sikkerhets "hull" i 2.1.7 versjonen, som i de senere versjoner er rettet på, hackere har enkel tilgang til dette forumet og kan gjøre mye skade..

OBS--> Har lenge hatt problemer med diverse ting i dette forumet, som foreksempel det med å laste opp bilder... Jeg fikk min kone til å ta en kjapp titt, og hun nevnte i full fart at dere trenger å utføre diverse oppdateringer og "oppfriskninger" av filsystemene deres..
Jeg har litt lyst i samme slengen til å legge ved ett lite bilde på hvordan den nye versjonen ser ut på innsiden der man foreksempel skriver nytt tema, eller ny post

IPB 2.3.5

Mvh
Rocker