Gå til innhold



Foto

The French mod.


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
22 replies to this topic

#21 vladimir

vladimir

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 116 Innlegg:

Posted 09 October 2008 - 18:51

QUOTE(origo @ 8 Oct 2008, 22:25) <{POST_SNAPBACK}>
Kuuult! biggrin.gif

Var tannhjulet gjennomherdet, eller var det det bare det ytre sjiktet som var hardt?


Det var gjennomherdet ja. han som dreide for meg er vannt til å dreie titan og det meste i syrefast, så han ble litt overrasket ;-)

#22 vladimir

vladimir

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 116 Innlegg:

Posted 09 October 2008 - 18:57

QUOTE(AMan @ 9 Oct 2008, 16:00) <{POST_SNAPBACK}>
ÅÅÅ Sikkle!!!! trur e må beynn å sank dela i garagen!! smile.gif


Bare å kaste deg rundt nå ja!
det er klart verdt skrujobben wink.gif
men ikke umulig at du også kan bruke 3-giret fra 4-trinns girkassene også?

#23 AMan

AMan

    Ikke spesiellt tungbedd

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5729 Innlegg:

Posted 10 March 2009 - 23:22

Da va vi igang!


Sol hjulet som ska bi ny lavserie.





Neddreing av gammel lavserie.









Liten krigsskade i fra en vinkesliper tongue.gif




Ferdig å drei trudde vi.





Varming av solhjul







Kjøling av neddreid Leyshaft





I etterkant viste det sæ at vi bomma litt på kor tight press passning solhjulet tålet, så det eksploderte.... Har ikke bilde av dette da det bei av glemt i infernoet, men FY FAN ka set smell når herda metall sprekk tongue.gif

Nytt solhjul e på tur i fra Ambra tell den nette sum av 250 kron smile.gif
Niva '97 "Fred Flintstones engine" 31" Steel Front Diff, "The French Mod" T-Case,BTR60/UAZ Autolocker, OME 50mm, Rancho RS5000, ZF Servo, More to come!
Grizzly 700EPs '08
It's a Jeep thing, that's why I drive a Niva!