Gå til innhold



Foto

CF Moto 500


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
1 reply to this topic

#1 Kaas

Kaas

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 3 Innlegg:

Posted 15 September 2008 - 18:28

Heisann, har en Access 50 cc, denne skal selges snart grunnet jeg er 18 år og pappa vil kjøpe noe lit tøfft som vi kan ha hjemme til snømåking osv og til hytta.

Har sankket med torgeir i autozpider, han sier selfølgelig mye bra om denne.
På div artikkler / tester jeg har sett er dette en god atv og den har solgt over stokk og stein i sverige.

Nå som den ha kommet til norge lurte jeg på om noen her har prøvd denne maskinen.
Sier jeg har en access fordi det er en kina atv og må si jeg er fornøyd med det:)

Tenker forresten på kort versjonen.


Håper på noen gode utfyldende svar:)



http://www.motorscoo...d_500cc/cms/392

Attached Thumbnails

  • CFMOTO_500.JPG


#2 cowby

cowby

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 492 Innlegg:

Posted 14 October 2008 - 20:29

Jeg er ingen ATV ekspert men er på utkikk etter leketøysjøl så jeg deler gjerne mine tanker med dere... Håper og noen er uenige så vi får diskutert litt her!! biggrin.gif

Jeg har og titta litt på CF moto sin 500ccm... den ser jo helt ok ut og ser ut til å ha et bra hjuloppheng aksler sperrer ol.

MEN!! jeg synes priser er høy for å være en kina/taiwan atv. etter hva jeg kan se vil den koste rett under 60.000kr uregistrert, og noen og 80.000kr med skilt. (Engangsavgift er ca 24.000kr)

Jeg tror en Yamaha/honda/kawazaki/bombardier/polaris/Can-Am eller noe vil holde mye lengre, og jeg "vet" at annenhånds verdien (prisen når du selger igjen) vil være høyere på de kjente merkene...

F. eks Can-Am har nå kanpanje på sine Renegade 800 og Outlander 800 til 90.000kr uten reg. avgift eller ca. 120.000 med skilt.
Disse har en rotax motor på 62HK som er dobbelt så gøy som CF-moto sine 30HK og har vært test-vinnere i mange år!!

Det er jo selvfølgelig en vesentlig forskjell i pris, men jeg hadde ikke vært i tvil om hva jeg ville valgt!!

se forøvrig også den nye Cectec som selges av samme importør som CF moto...
Jeg synes de var RÅ-TØFFE!!





"It's good to know who hates you and it's good to be hated by the right people."
-J Cash