www.suzuki4x4.no
Da var vårt årlige Suzuki-treff vell overstått og jeg må først og fremst på veine av klubben begynne med å takke våre kjære sponsorer.
Nord-Odal Offroaders for lånet av deres kjempeflotte kjørefelt.
......................
.....og...
EASY PLOT A/S
...for sponsing av premier.
..........................
....OG...
....for lånet av partyteltet....
...........................
....og til sist takke Sognabben Camping for et hyggelig opphold der.....
Ca. kl.14:00 på fredagen var campen klappet og klar til å ta i mot Suzuki-folket på Sognabben Camping.
I mens jeg ventet på at de første skulle annkomme ble det tid til litt stemnings-inntak på campingen...
...som faktisk er en veldig flott plass som jeg gjerne annbefaler på det varmeste.
"Storsjøen"
Ganske snart begynte de første bilene å annkomme plassen, og folk kom i gang med å etablere seg i telt og hytter.
Arnfinn og jeg dro så etter hvert opp i kjørefeltet på Granerud og laget i stand fem seksjoner for en enkel liten trophy-konkurranse.
Vel tilbake på campen hadde de fleste biler og folk kommet på plass mens vi var borte, og de fleste var allerede funnet seg til rette og var i god "Suzuki-treff-modus"...
Lørdag morgen gjorde folk seg klare til å reise oppover til kjørefeltet, og det ble felles kjøring i kollonne de 10-12km opp til Granerud.
Vel fremme på Granerud ble masse luft tappet ut av hjulene og et lite førermøte ble avholdt før kjøringen braket løs.
Vi ble i alt 16 oppmøtte biler som boltret seg rundt i skog og myr og stemningen var helt på topp fra første øyeblikk...
Sven Arne og Michelle i sin LJ80 laget skikkelig show hele dagen.
Utrolig hvor godt denne bilen tar seg frem...
Sven Arne ble forøvrig nummer seks i Eurotrail 2008 med denne bilen.
Sven Arne Knudsen (Sven Arne) var kjapp med å sprette gjennom seksjon 2 som vi hadde laget gjennom et saftig myrhøl.
Bernt Solheim (BerntS) og Øystein Sira (ShuDuck) i aksjon i seksjon 1...
Bernt Solli (Safran 435) var en av de få som klarte å komme seg gjennom myrhullet i seksjon 2 uten særlig problemer.
....mens den andre "safran-bilen" til Martin Sørheim (Blackout 416) ikke ikke kom gjennom uten hjelp med vinsj...
Meg selv i aksjon i seksjon 1.
Edited by ZukiJack, 16 September 2008 - 20:00.