Som de fleste sikkert har fått med seg, hadde jeg altså et lite uhell som faktisk kostet noen knapper og glansbilder, og det er ikke akkurat derfor jeg er litt mutt akkurat nå..
Problemet er at styrings-enheten hadde altså ikke svømme knappen, det har faktisk ikke jeg heller, uansett bilen ble transportert med god hjelp av Mr. Evo til Mitsubishi Dal.. Og hadde jeg hatt den kunnskap jeg har i dag, ville jeg nok ha brukt min egen andelen hos Viking til å fått grom-vogna hjem til Hamar..
Nå er "Grom-vogna" kommet hjem, og det var faktisk den aller beste kjøreturen jeg har hatt på lenge, bare "Grom-vogna" og jeg på vei fra Dal til Hamar før helgen, og i går kveld kjørte jeg altså til stjerne verkstedet over alle stjerne verksteder, nemlig Mitsubishi Hamar, der "grom-vogna" blir mottatt med åpne armer, nesten 24 t service..
Her har de flyttet opp denne så mye omtalte styrings-enhet, som i følge Dal, var umulig å flytte på, MMC Hamar kunne også konstantere at forstillingen min var "noe" skakk, samt at de også ble forundret over at bilen markerte seg så mye, det var jo ingen Land Rover.. (stygg-spøk) Det ble sånne rare markerings-flekker under bilen, noe MMC Hamar gjør noe med, fordi "grom-vogna" er jo sånn en "ikke" markerings bil. De mente også at støtfangeren nok hadde fått seg en "liten" kavring, men med tanke på tur til Dk, blir vel ikke akkurat dette prioritert så høyt.. Mitsubishi Hamar fant også ut at Warn Vinsjen var gåen, så i etter tid er det godt å vite hvor en skal gjøre av sin bil, dersom ting går litt galt..
Mvh: www.jeepir.com









