Gå til innhold



Foto
- - - - -

Nilserns Garasje.


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
No replies to this topic

#1 9lsern

9lsern

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 27 Innlegg:

Posted 30 September 2008 - 00:20

Hei,

Tenkte jeg kunne lage meg en garasje her inne og dele prosjektet med dere andre smile.gif

Bilen er en Chevrolet Blazer K5 79mod. Den er delvis ombygt til bare 2seter med hel hytte. Men er på vei i småbiter for full resturering smile.gif

I hovedsak er det jeg og min far som holder på med prosjektet, med unntak av litt hjelp fra kompiser.

Planene for bilen er i grunn å få vekk rust, å gjøre den til en bra bruksbil til alle årstider. Men det er mye rust på bilen, så dette er et langtidsprosjekt.

Litt bilder fra starten:

Bilen ankommer på henger, som viser seg å være for liten, det resulterte i et smelt høyre forhjul, det venstre bakhjul var punktert.






Så bilen ble stående slik noen timer, til min gode far var å fikset meg 2 andre dekk.






Etter noen timer så bilen slik ut inni:



Så begynte jeg og en kompis å skru litt:







Etter noen timer med tenking og prøving fikk vi start på motoren i noen sekunder, men må ordne med en radiatorslange sånn at vi kan ha den igang litt.

Tok noen bilder av den værste rusta idag, så får dere et overblikk hvordan det ser ut. Dette vil bli tatt gradvis, men har en tanke om å ta av karosseriet og få det sandblåst rolleyes2.gif






Etter disse bildene er støtfanger bak, veltebur og lem bak tatt av.

Sånn ser det isåfall ut nå, kommer regelmessige updates her så fort noe blir gjort.

-Nils

Chevrolet Pickup 1980, 305bensin.
Mercedes 230 1990.