Hallo.
-Er det noen som har erfaringer med chip/tuning av F-250 6.0l. Vurderer SCT, Edge eller Bullydog. + og -, for og imot, hva er best.
-Er det noen som har en "fem på topp liste" over modifikasjoner som er anbefalt for 6.0l.
Takk
Chip/tuning
Started by
Yavmax
, Oct 06 2008 16:40
4 replies to this topic
#1
Posted 06 October 2008 - 16:40
#2
Posted 07 October 2008 - 21:33
Jeg har bullydog pmt i min f-250 og er veldig fornøyd.
Girkassetuningen fungerer bra, kassa girer steinhardt når den står på agressive shift.
Med 2 eksostemp målere og ellers full oversikt over alle bilens temperaturer og trykk så har man full kontroll.
Har også defueling som du kan stille selv. (hvis temperaturer eller trykk blir for høyt justerer chippen ned effekten.)
Hadde jeg skulle kjøpt ny chip hadde det blitt sct eller bullydog, er ikke så stor fan av edge chippene.
Skal selge bilen nå så chippen er til salgs hvis du er intressert.
Girkassetuningen fungerer bra, kassa girer steinhardt når den står på agressive shift.
Med 2 eksostemp målere og ellers full oversikt over alle bilens temperaturer og trykk så har man full kontroll.
Har også defueling som du kan stille selv. (hvis temperaturer eller trykk blir for høyt justerer chippen ned effekten.)
Hadde jeg skulle kjøpt ny chip hadde det blitt sct eller bullydog, er ikke så stor fan av edge chippene.
Skal selge bilen nå så chippen er til salgs hvis du er intressert.
2002 Silverado 2500HD Crew Cab
Fueled by diesel, powered by bullydog.
Fueled by diesel, powered by bullydog.
#3
Posted 11 October 2008 - 06:09
QUOTE(Fox @ 7 Oct 2008, 22:33) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg har bullydog pmt i min f-250 og er veldig fornøyd.
Girkassetuningen fungerer bra, kassa girer steinhardt når den står på agressive shift.
Med 2 eksostemp målere og ellers full oversikt over alle bilens temperaturer og trykk så har man full kontroll.
Har også defueling som du kan stille selv. (hvis temperaturer eller trykk blir for høyt justerer chippen ned effekten.)
Hadde jeg skulle kjøpt ny chip hadde det blitt sct eller bullydog, er ikke så stor fan av edge chippene.
Skal selge bilen nå så chippen er til salgs hvis du er intressert.
Girkassetuningen fungerer bra, kassa girer steinhardt når den står på agressive shift.
Med 2 eksostemp målere og ellers full oversikt over alle bilens temperaturer og trykk så har man full kontroll.
Har også defueling som du kan stille selv. (hvis temperaturer eller trykk blir for høyt justerer chippen ned effekten.)
Hadde jeg skulle kjøpt ny chip hadde det blitt sct eller bullydog, er ikke så stor fan av edge chippene.
Skal selge bilen nå så chippen er til salgs hvis du er intressert.
Hei.
Bruker du sånn ca mye på mila ved landeveiskjøring og ved blandet kjøring?
Kvanta kosta?
Mvh
Jan
#4
Posted 11 October 2008 - 11:01
Landeveiskjøring mellom 1,0 og 1,2 på mila.
1,6 på blandet kjøring.
4000,- for chippen, ferdig prutet:)
1,6 på blandet kjøring.
4000,- for chippen, ferdig prutet:)
2002 Silverado 2500HD Crew Cab
Fueled by diesel, powered by bullydog.
Fueled by diesel, powered by bullydog.
#5
Posted 13 October 2008 - 21:37
Bestiller du deg en SCT fra USA, kan du få spesial tilpasser software til din bil og kjøre stil, er ikke i tvil om at jeg hadde valgt en slik dersom jeg ikke allerede hadde en Superchip :-(
Edited by FordPower, 13 October 2008 - 21:38.
FordPower
No smoke No POWER, No Power no FUN, No fun no LIFE
No smoke No POWER, No Power no FUN, No fun no LIFE