Jeg skal kjøpe ny tilhenger til min atv. Tilhengeren skal hovedsaklig brukes på innmark/skogsveier. I utmark skal den bare brukes unntaksvis. Jeg har sett på en tilhenger fra Tysse. Samtidig ser jeg at det finnes rimeligere tilhengere på markedet, feks en liten biltilhenger fra Brenderup, eller atv tilhengerene fra Biltema. Har noen erfaringer med å bruke tilhengerene fra Tårup eller Biltema.

Atv-tilhenger
Started by
fourtrax
, Oct 11 2008 17:56
3 replies to this topic
Posted 11 October 2008 - 17:56
Posted 11 October 2008 - 18:29
QUOTE(fourtrax @ 11 Oct 2008, 18:56) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg skal kjøpe ny tilhenger til min atv. Tilhengeren skal hovedsaklig brukes på innmark/skogsveier. I utmark skal den bare brukes unntaksvis. Jeg har sett på en tilhenger fra Tysse. Samtidig ser jeg at det finnes rimeligere tilhengere på markedet, feks en liten biltilhenger fra Brenderup, eller atv tilhengerene fra Biltema. Har noen erfaringer med å bruke tilhengerene fra Tårup eller Biltema.
Mi anbefaling e at du kjøp dæ en heilt vanlig tilhenger før bil. Den kan du også trekk etter bilen, samt at den funka heilt ypperlig etter atv.
Har sjøl den nest minste i fra brenderup, kosta tett på 6ooo me mav da æ kjøpte den å den har fungert heilt grett. Kunne tenkt mæ ny, men det e kun pga at atven e blitt litt større sia hengeren bei innkjøpt.
Niva '97 "Fred Flintstones engine" 31" Steel Front Diff, "The French Mod" T-Case,BTR60/UAZ Autolocker, OME 50mm, Rancho RS5000, ZF Servo, More to come!
Grizzly 700EPs '08
It's a Jeep thing, that's why I drive a Niva!
Grizzly 700EPs '08
It's a Jeep thing, that's why I drive a Niva!
Posted 28 November 2008 - 09:02
QUOTE(fourtrax @ 11 Oct 2008, 17:56) <{POST_SNAPBACK}>
Posted 28 November 2008 - 09:37
Her selger dem hengere.