Gå til innhold



Foto

Endringer her i Forumet...


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
23 replies to this topic

#21 yakuza

yakuza

    Yakuza

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 06 May 2009 - 15:11

Eg foreslår fortsatt at vi legger suzukibilder inn under chat, og nyttige tech linker inn under faq/howto..

evnt slå sammen alt tilbake slik det var før for no har det vore stille her ei stund..
Mellom Bakkar og Berg Aaffroad - terrengbil.com
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge

Har deaktivert PM, men send gjerne en epost :)

#22 Nöcke Gunnar

Nöcke Gunnar

    Forskrudd i skuffelse over myndighetene.

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3691 Innlegg:

Posted 12 June 2009 - 13:53

Jeg er garantert ikke den skarpeste kniven i skuffen, men va fanken er dette FORUMEMNER under chattekroken for noe. Klikker en seg inn på chatten så ligger det en del tema der og ellers ligger resten utenfor på forumet.

For meg er det totalt uoversiktlig og det kunne vært spennende ø høre hva andre mener, og for all del hva det er jeg ikke har fattet.

Det blir for mye klikking og surr for å komme dit man skal. Underforum til underforum.

Når en klikker på suzuki kan en komme inn på en oversikt som dekker det hele. Ikke litt her og litt der. Nå er det sånn at det er vanskelig å finne igjen ting.

Jeg begynner kanskje å bli litt dement, men det skal vel være plass for oss demente her også. Ikke finner jeg igjen rullatoren min heller, sj mener jeg.


#23 yakuza

yakuza

    Yakuza

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 28 September 2009 - 12:10

Har vi egentlig redaktør? er Vidar fortsatt red.?

Kan du vidar eller nokon andre vennligst slå sammen foruma som foreslått over her?
Mellom Bakkar og Berg Aaffroad - terrengbil.com
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge

Har deaktivert PM, men send gjerne en epost :)

#24 Bergum

Bergum

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2838 Innlegg:

Posted 28 September 2009 - 13:51

En annen ting er at Skravleplass/Chattekrok skulle ha byttet navn til ZukiSkravleplass/Chattekrok

Har du forsøkt å trykke på nye innlegg? da står det bare Skravleplass/Chattekrokog det er ikke alltid like enkelt å forstå.... (jada, jeg lærte det til slutt...)
________________________________________________________________________________
_______
Bjarne Bergum - Tlf 9012 3748 - Samurai 1,9td - Dieseldyret's hjemmeside
Medlem 135 i Suzuki 4x4 Club Norway